sahan osto

mike2

harkinnassa jonsered c s2250s moottorisaha.agrimarketissa hintaan 590 80euron varustepaketti mukaan.malli ilmeisesti aivan uusi.onko jollain antaa vinkkejä asiasta tai muita vastaavia vaihtoehtoja?

15

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..
      • mike2

stihl ms260 on vastaavanlainen malli.hinta 545e ovh 690e.onko sinulla kokemusta tästä mallista?

• Juxu
        mike2 kirjoitti:

stihl ms260 on vastaavanlainen malli.hinta 545e ovh 690e.onko sinulla kokemusta tästä mallista?

On kokemusta: varma ja luotettava ammattisaha. Itselläni on nyt käytössä, ollut jo pitkään, Ms200. Riittää kovasti niihin metsuritöihin, mitä minä teen, eikä paina paljon. Ainut vika koko sen historiassa on ollut käynnistysnarun irtoaminen yhden kerran

• mike2 kirjoitti:

Minulla on Stihliltä vanhempi malli tästä 260:stä, eli siis 026 lämpökahvoilla ja -kaasuttimella. Täysiverinen työjuhta. Pari ominaisuutta tässä on, joista en pidä. Ilmanpuhdistaja roskaantuu todella nopeasti ja tankki on turhan pieni tupakoimattomalle. Tupakoitsija saattaa riemuitakin lyhyemmästä taukojen välistä, mutta minua se tympii. Noiden ominaisuuksien takia asettaisin Stihl 026:n toiseksi parhaaksi sahaksi, joka minulla on ikinä ollut. Ykköseksi menee niinkin yllättävä merkki ja malli, kuin Shindaiwa 488. Se on japanilainen, saman teholuokan saha. Todella ongelmaton peli. Ilmanpuhdistajan saa irti ilman minkäänlaisia työkaluja ja puhdistaminen on todella helppoa. Toisaalta puhdistustarve on ehkä vain 10 % Stihlin vaatimasta. Tankki on todella riittoisa. Pitkästi toista tuntia sahailee ensiharvennuksessa tankillisella. Pisin tänä talvena kellotettu sahaus oli 1h 55min. Merkkinä tämä on monelle täysin vieras ja oli minullekin ostoon asti. Ennakkoluuloja oli itsellänikin ainakin riittävästi. Tästä sahasta minä en kuitenkaan ole löytänyt vielä mitään asiallista valittamisen tarvetta. Sahattu sillä kyllä on vaikka mitä, mm. kaksi hirsikehikkoa olen tehnyt sillä 5-tuumaisesta hirrestä. Ketjuja on sahattu loppuun lukemattomia, vetopyöriä vähän niukemmin ja yksi laippakin meni jo roskiin. Saha on kuitenkin vieläkin täysi peli.

• Juxu
        Yökyöpelix kirjoitti:

Minulla on Stihliltä vanhempi malli tästä 260:stä, eli siis 026 lämpökahvoilla ja -kaasuttimella. Täysiverinen työjuhta. Pari ominaisuutta tässä on, joista en pidä. Ilmanpuhdistaja roskaantuu todella nopeasti ja tankki on turhan pieni tupakoimattomalle. Tupakoitsija saattaa riemuitakin lyhyemmästä taukojen välistä, mutta minua se tympii. Noiden ominaisuuksien takia asettaisin Stihl 026:n toiseksi parhaaksi sahaksi, joka minulla on ikinä ollut. Ykköseksi menee niinkin yllättävä merkki ja malli, kuin Shindaiwa 488. Se on japanilainen, saman teholuokan saha. Todella ongelmaton peli. Ilmanpuhdistajan saa irti ilman minkäänlaisia työkaluja ja puhdistaminen on todella helppoa. Toisaalta puhdistustarve on ehkä vain 10 % Stihlin vaatimasta. Tankki on todella riittoisa. Pitkästi toista tuntia sahailee ensiharvennuksessa tankillisella. Pisin tänä talvena kellotettu sahaus oli 1h 55min. Merkkinä tämä on monelle täysin vieras ja oli minullekin ostoon asti. Ennakkoluuloja oli itsellänikin ainakin riittävästi. Tästä sahasta minä en kuitenkaan ole löytänyt vielä mitään asiallista valittamisen tarvetta. Sahattu sillä kyllä on vaikka mitä, mm. kaksi hirsikehikkoa olen tehnyt sillä 5-tuumaisesta hirrestä. Ketjuja on sahattu loppuun lukemattomia, vetopyöriä vähän niukemmin ja yksi laippakin meni jo roskiin. Saha on kuitenkin vieläkin täysi peli.

En yhtään ihmettele kokemuksiasi Shindaiwasta. Jo pelkkä valmistusmaa kertoo korkeasta laadusta!

• huski 353

on mahtava peli ja suurimpiirtein tuon hintainen!

• mike2

saha tuli hankittua.se on husqvarna 435.hieman pienempi kuin alkujaan suunnittelin mutta käyttö sen verran kevyempää joten luulen riittävän.lähinnä polttopuita.mitä mieltä olette tästä sahasta?

• Juxu

Enpä osaa sanoa kun ei ole kokemusta tuosta mallista, mutta saisi sahassa olla säädettävä öljypumppu. Paljon onnea toivotan uudelle sahallesi!

• Ostit

Hyvä saha, olen sahaillut 435,lla useamman vuoden ja hyvin on toiminut.

• 2008 malli
        Ostit kirjoitti:

Sähän olet kova jätkä kun vuoden 2008 uutuus mallilla olet jo useammanvuoden sahannut.Etkai vain puhu paskaa????

• Oisko
        2008 malli kirjoitti:

Sähän olet kova jätkä kun vuoden 2008 uutuus mallilla olet jo useammanvuoden sahannut.Etkai vain puhu paskaa????

Oisko ollu 345 ? Sehän on ollut pitkään markkinoilla.

• Merkkisen

Ostit,kaikesta huolimatta, onnea valinnallesi

• Kuin
        2008 malli kirjoitti:

Muovirunkoinen husokki !!!!!

• Paskan
        2008 malli kirjoitti:

Onko paskan puhuminen kielletty ?????

• nyt ihmeessä
        Ostit kirjoitti:

niitä metallirunko sahoja, eikä mitään muovirunkoisia tekeleitä. Korjaus ja huolto on helpompaa ja koskaan et tarvitse uutta sahaa, jos vaan käytät ns valmis polttoaineita. Joka muutä väittää, puhuu paskaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87