Ole varma tästä-olen kanssasi aina,jopa maailman loppuun asti.Matt.28:20...Jeesus ei laske leikkiä,kun tuon sanoi,.usko vaan,,se ei perustu tunteisiin...kun uskot..Pelko ,huolet,levotomuus,ym väistyy.
OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA
14
446
Vastaukset
...vaikka välillä tuntuiskin kuin puhuis seinille mut se kuuluu koulutuxeen...:O
- umpi-hetero
sitä pitää sitten toistella täällä? jos kerran olet noin varma hommasta, niin miksi siihen pitää sitten hakea täältä vahvistusta?
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
ei ole mitään annetavaa..
minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..
umpi-hetero kirjoitti:
minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..
mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..
aksu521 kirjoitti:
Jäitä hattuun ja hiilihappoa housuihin...
/..\
▼- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.
umpi-hetero kirjoitti:
vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.
mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...
aksu521 kirjoitti:
mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...
Ja eläkkeensä myös! Laillisesti! :o)
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
"umparilla..
Kirjoittanut: aksu521 25.12.2008 klo 20.21
ei ole mitään annetavaa.."
niin että kuka tämän vähättelyn oikein aloitti?
- päälle
mahdollisuus:
http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/ - todé
Aksulle!
mutta syvän hengellisen totuuden lyhykäisesti ja ytimekkäästi.
Kiitos ja siunausta!!!- ottaa lääkkeenne
"OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA"
Hyvää mielikuvitusveijarin päivää ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124