Kannattaako olla

puskajussi ?

Oikeastaan tää puskista huutaminen on vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Rehellisesti sanottuna, me kun ei uskalleta seistä sanojemme takana.

Niinhän se oikeastaan on, vai mitä?
On niin helppo kirjoitella ihan mitä sontaa vaan, kun ei kukaan näe, vai näkeekö sittenkin?

Jumala ja Eniro :)

7

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituksesta.Vähemän tulisi turhia sanoja.

• salattu Jumala, jonka

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

• omista heikkouksista
        salattu Jumala, jonka kirjoitti:

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

pelkuruutta se vaan on. sano suoraan vaan, mitä sitä kiertelet. Jumala on sellainen niin minäkin oon. juu juu oletkos luonut montakin maailmaa?

puskis

• kun ei oo oikeastaan

mitään sanottavaa, ku sapatti, kinkku ja pedonmerkki niin ei viitti naamaansa näyttää. nauravat vielä.

• nokun

sitä voi kirjoittaa mitä paskaa tahansa eikä kukaan tiedä että se olin minä tai voi muuttaa mieltään joka päivä eikä kukaan tiedä että se olin minä, tai syytellä yliolkaisesti muita eikä kukaan tiedä että se olin minä.

Hä? omatunto? mikä se on?

• Minä sen tiedän jos kuka.
      No jaa, Riitta varmasti
      tietää vielä paremmin, että kannattaisi olla
      tuiki tuntematon puskajussi.
      Ettei tarttis vastata
      ja sitten saada hyvän vastauksen johdosta
      henk.koht. haukut.

Jussila55 ei näytä olevan puskajussilan poikia
      ja olenkin kyllä hänenkin kanssaan samaa
      mieltä. Että vähemmän tulisi turhaa roinaa
      palstalle, jos täytyisi rekisteröityä.

• muuttaisi harhaoppia

miksikään eikä sitä mitä Raamattuun kirjoitettu, vaikka kuinka toisimme itseämme esille, että minä tässä nyt olen tämä. Raamattuun on toistaiseksi kirjoitettu koko ihmiselon kirjo, jopa niin että jos olisivat aikalaisia, niin Raamattu loukkaisi yksityisyyden suojaa. Ei siinä tarvitse enää meidän teologian tohtoreina tulla pätemään omini sepustuksinemme. Idiodismia ne ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe