uuden vuoden yksin? Yksinäiset voisi kehitellä yhdessä jotain tekemistä. Lähteä baariin,viettää peli illan,lähteä muuten vaan kaupungille jne
Mistä päin olette? Onko kukaan 02/03 alueelta?
Käsi ylös
14
1385
Vastaukset
- mies21v.
moi! olen 02 alueelta ja tarkemmin ottaen turun suunnalta. mitä olet meinannut? itse kyllä voisin tulla johonkin kun ei taida muutakaan olla. kotona en haluaisi yksin uuttavuotta viettää. voin lähteä baariin seuraksi. viettää koti-iltaa, tai mitä tahansa mukavaa oleilua. tosin 12 aikaa yöllä olisi kiva olla josain katsomassa raketteja. :)
- s-postisi tänne
niin otan yhteyttä ja katsotaan mitä keksitään
- mies21v.
s-postisi tänne kirjoitti:
niin otan yhteyttä ja katsotaan mitä keksitään
katsos hitto kun unohdin mailiosoitteen kokonaan. eli voit kirjoittaa mulle osoitteeseen jonttuha(at)gmail.com . kerro myös kuka olet ja mistä olet ja mitä ideoita sulla olisi.
- Yksinäinenpoika_Kajaani
Yksinhän tuo varmaan tulee vietettyä, vaikka kivahan se ois porukalla sitäkin viettää ja käydä vaikka raketteja kahtelemassa, tai jottai.
- taas vaihteeksi yksin
Olen todennäköisesti taasen yksin. Jotenkin tuntuu vaikealta nää juhlapäivät. Mulla on kyllä muutama ystävä. Mutta koska olen melkein nelissäkymmenissä oleva nainen, viettävät ystäväni aikaa juhlapyhinä pariskuntien ja perheiden kesken. Mua ei koskaan kutsuta mukaan. Kaipa mun kuvitellaan menevän jonnekkin viihteelle. Mutta totuus on ettei mulla ole ketään kenen kanssa menisin sinne. Yksin en oikein osaa lähteä. Olen 03-alueelta.
- kmsn
Hei,kirjoituksesi oli kuin omasta suustani.Ainoa ero,olen 45-vuotias.Harmi että olen flunssanen nyt,enkä taida parantua uudeksi-vuodeksi.Itsekkin etsin kaveria kenen kanssa voisi käydä viihteellä,itsekkään en osaa mennä yksin.Olen myös 03-alueelta.
- ylläoleva kirjoittaja
kmsn kirjoitti:
Hei,kirjoituksesi oli kuin omasta suustani.Ainoa ero,olen 45-vuotias.Harmi että olen flunssanen nyt,enkä taida parantua uudeksi-vuodeksi.Itsekkin etsin kaveria kenen kanssa voisi käydä viihteellä,itsekkään en osaa mennä yksin.Olen myös 03-alueelta.
Toivottavasti paranet pian. Oletko mistä päin 03-aluetta? Itse olen Lahden lähistöltä. Olisihan se kiva jos joskus olisi seuraa vaikka risteilylle tai jonnekkin. Olen kyllä huomannut että jotkut ihmiset käyvät yksinkin "ulkoilemassa" mutta multa se ei vaan luonnistu.
Olen myöskin yksin tämän juhlapäivän ja tuntuu tosi kurjalta sekä olen myös kipeänä joten olo on tupla kurja. Onhan niitä ystäviä mutta heillä on toisensa joten sinne/heille ei ole mitään asiaa näin uuden vuoden aattona. Viihteellä en ole käynyt vuoteen mutta, ei mua sinne huvita lähteäkkään. Olen myöskin 03-alueelta mutta en Tampereelta.
- kmsn
ylläoleva kirjoittaja kirjoitti:
Toivottavasti paranet pian. Oletko mistä päin 03-aluetta? Itse olen Lahden lähistöltä. Olisihan se kiva jos joskus olisi seuraa vaikka risteilylle tai jonnekkin. Olen kyllä huomannut että jotkut ihmiset käyvät yksinkin "ulkoilemassa" mutta multa se ei vaan luonnistu.
Asun,Lahdessa.Olisi todella kiva joskus tavata ja tutustua.
- Olisi tosiaan
kmsn kirjoitti:
Asun,Lahdessa.Olisi todella kiva joskus tavata ja tutustua.
Olisi tosiaan ihan hauskaa tutustua. Mä voin hankkia vähän anonyymimman sähköpostiosoitteen ja laittaa vaikka sen tänne. Tämän hetkisessä osoitteessani on etu-ja sukunimi, sitä ei oikein viitsisi tänne laittaa, kun on sitten kaikkien luettavissa. Oikein hyvää uutta vuotta sinne. Yritän laittaa sen osoitteen tämän viikon aikana.
- kmsn
Olisi tosiaan kirjoitti:
Olisi tosiaan ihan hauskaa tutustua. Mä voin hankkia vähän anonyymimman sähköpostiosoitteen ja laittaa vaikka sen tänne. Tämän hetkisessä osoitteessani on etu-ja sukunimi, sitä ei oikein viitsisi tänne laittaa, kun on sitten kaikkien luettavissa. Oikein hyvää uutta vuotta sinne. Yritän laittaa sen osoitteen tämän viikon aikana.
Meillä näköjään jatuu samanlainen tilanne,mulla myös sähköpostissa etu/sukunimi,jota en viitsi laittaa kaikkien nähtäville.Hyvää Uutta Vuotta.Kirjotellaa,sit kun saadaa uudet sähköpostiosoitteet.
- Tässäpä
kmsn kirjoitti:
Meillä näköjään jatuu samanlainen tilanne,mulla myös sähköpostissa etu/sukunimi,jota en viitsi laittaa kaikkien nähtäville.Hyvää Uutta Vuotta.Kirjotellaa,sit kun saadaa uudet sähköpostiosoitteet.
Sain otettua uuden sähköpostiosoitteen, kirjoittele sinne sitten kun ja jos siltä tuntuu. :) Saapi sinne muutkin viestejä laitella kunhan eivät ole mitään häirikköviestejä. Eli se mailiosoite on: serafiina39@luukku.com. Olen aina pitänyt Peppi Pitkätossusta. Muistaakseni toi serafiina on yksi Pepin toisista nimistä :)
- Walter75
yksin vietän uudenvuoden ja ihan selvin päin. en kaipaa seuraa. tätä nykyä tuntuu parhaalta viettää aikaa ittensä kanssa.
- _miekkonen_
uusivuosi taitaa mennä yksin kotona ollessa. Mutta jos Kuopiosta sattuisi löytymään tällaiselle 25v miehelle seuraa, niin mielelläni viettäisi kerrankin uutta vuotta jossain muualla kuin kotona :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911