Miksei tule näkyviin Sony muistitikku kuin laittaa koneeseen usb mitä sille pitää tehdä uusi tikku?.Kuvatilaukset safarilla ja firefoxsilla tehtäessä kaatuvat kesken kuvien siirron poikkeuksetta vaikka kuvavalmistajat sanovatkin safarin ja Firefoxs toimivan vika varmasti vastaanottajassa.
Miten näkyviin
4
495
Vastaukset
se tikku Levytyökalulla, jos ei Levytyökalukaan sitä löydä niin tikku on viallinen.
- Heikki
Mikäs noissa netissä selaimilla tehtävissä kuvatilauksissa on kuin aina keskeytyy safarilla firefox tehtäessä vaikka mainitaan tilausten toimivan useammankin yrityksen testannu.Tikku alustettu ja toimii.
Heikki kirjoitti:
Mikäs noissa netissä selaimilla tehtävissä kuvatilauksissa on kuin aina keskeytyy safarilla firefox tehtäessä vaikka mainitaan tilausten toimivan useammankin yrityksen testannu.Tikku alustettu ja toimii.
jotain sellaista, johon saa valaistusta Hopeisesta Omenasta mutta ei varmaankaan täältä.
- minävaantaas
Heikki kirjoitti:
itse käytän safaria ja ei ole ollut ongelmia, riippuu varmaankin nettisivuston jaavasta tai onko sinulla 3g vai 'oikea' nettiyhteys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595