Käyttääkö joku jotain lauhdutuslääkettä ja minkä nimistä? Samaan aikaan Arimidexin kanssa? pitäis aloittaa laihdutus, mutta, kun noi herkut tulee ja mielihalut, niin pilaavat jo ajatuksenkin laihtumisesta..jos jollain kokemuksia, niin kiitos tiedoistasi!!!Painoa on jo kertynyt niin paljon, jotta kymmeniäkiloja pitäisi tiputtaa.No onneksi leikkaukset ja hoidot ohitse, niin pääsee uimahalliin liikkumaan...Oisko muita lahduttajia, tässä potilas ryhmässä?????
lahdutuslääk.ja arimidex
21
1225
Vastaukset
- rs*2
Minulla tuli kans tosi paljon painoa sairauden alkuvaiheessa. En ole käytänyt laihdutuslääkettä koskaan, vaikka olen aina joutunut olemaan hyvin tarkkana siitä mitä syön. Minulle on ollut apua kiloklubista (www.kiloklubi.fi) joka on nyt ilmainen. Kävelen päivittäin vähintään 10 kilometriä.
hei! sinulla on kyllä kova kunto, kun non pitkän lenkin jaksat tehdä. Kärsin polvivammasta joka otlaisiin kyllä leikattukkin kesällä, mutta kun tuli tämä sairaus niin sekin jäi,joten siihenkin lääkket, mutta en niitäkään ole aloittanut, kun vasta tämän arimidexin aloitin...
- rs*2
ciby kirjoitti:
hei! sinulla on kyllä kova kunto, kun non pitkän lenkin jaksat tehdä. Kärsin polvivammasta joka otlaisiin kyllä leikattukkin kesällä, mutta kun tuli tämä sairaus niin sekin jäi,joten siihenkin lääkket, mutta en niitäkään ole aloittanut, kun vasta tämän arimidexin aloitin...
Ei minulla niin hyvä kunto ole, kuin jos terve liikkuisi niin paljon kuin minä. Hoidot vei voimat ja liikkuminen oli tosi vaikeaa alkuun, mutta pahalla sisulla olen vaan yrittänyt. Minulla on selkävaivoja ollut jo ennen tätä sairautta ja kun painoa tuli niin paljon lisää, oli selkä tosi huonossa kunnossa. Toivon sinulle menestystä ja onnistumisia painonhallintaan.
- Ira¤
rs*2 kirjoitti:
Ei minulla niin hyvä kunto ole, kuin jos terve liikkuisi niin paljon kuin minä. Hoidot vei voimat ja liikkuminen oli tosi vaikeaa alkuun, mutta pahalla sisulla olen vaan yrittänyt. Minulla on selkävaivoja ollut jo ennen tätä sairautta ja kun painoa tuli niin paljon lisää, oli selkä tosi huonossa kunnossa. Toivon sinulle menestystä ja onnistumisia painonhallintaan.
kuulun liikunta tutkimusryhmään,joten kävelen joka päivä1-2tuntia,vaikken jaksaisikaan.Jalkoja särkee hirmuisesti,ja niistä on tullut ihan tönköt.Eli vaikea päästä esim. lattialta ylös.
- hetkellä 2
laihdutuslääkettä, kolmas vedettiin markkinoilta pois (eli Acompliahan vedettiin myynnistä). Eli markkinoille jäi rasvasieppari Xenical ja PKV-lääke Reductil.
Mitä mieltä lääkäri on, onko mitään kontraindikaatiota Arimidexin kanssa? Onko sinulla muita lääkityksiä? Esim. masennuslääkkeiden kanssahan Reductilia ei saa käyttää samaan aikaan (kunhan vain tuli mieleeni) mahdollisen serotoniinisyndrooman takia.
Oletko koskaan kokeillut VLCD-tuotteita? Itse laihduin nutraamalla liki 30 kg n. 16 viikon aikana, käytin vain nutreja.
Kovasti tsemppiä sinulle ja hyvää vuoden loppua! - Ira¤
Itse syönyt vajaan vuoden Aridimexiä ja paino noussut n.20 kg. riippumatta siitä vaikka joka päivä kävelen 1-2 tuntia niin ripeästi kun jaksan.Paino vaan näyttää nousevan.Olisiko syynä lääke,vai herkut?Kurjaa se ainakin on,ei vaatteet mahdu päälle.Uudesta vuodesta aloitan kunnon nälkäkuurin kevääseen mennessä painon on pudottava.
- Ira¤
ovat turhan kalliita,vaikka jos rahaa on niin mikäs siinä,paino putoaa varmasti.
- painoa nosta
..ainakaan paljon,:mielialalääkkeet ehkä?
- Ira¤
painoa nosta kirjoitti:
..ainakaan paljon,:mielialalääkkeet ehkä?
ei minulla ole,ehkä tullut vaan syömisestä?
- nainen vm38
Ira¤ kirjoitti:
ei minulla ole,ehkä tullut vaan syömisestä?
juuri painoa lisää.Mutta kun sain citalopramia hikoiluun nousi paino heti.Lopetinkin ja paino putosi normaaliin.Toiset kyllä väittävät,että ari lisää painoa,mutta söin viisi vuotta ja sellaista painonnousua ei ollut.Minä kyllä kävelen ,hiihdä,jumppaan ja käyn kuntosalilla ja lisäksi uin.Onhan tuossa kotitarpeiksi!
- mutta vastaan silti...
Kokeilin tuota Xenicalia kuukauden, eikä minulle vaikuttanut mitenkään. Tai no, jouduin jättämään citalopramin siksi aikaa kun mielialalääke ei sovi sen kanssa yhtäaikaa. Mutta minun on kyllä syötävä citalopramia vähän kuin estolääkityksenä vissiin koko ikäni. Niin paha olo oli kesällä. Enkä saanut edes Kelan korvausta, vaikka painoindeksi olisi riittänyt, nivelvaivojakin on. Jotain löpinää oli siinä Kelan vastauksessa, etteivät ehdot täyty kuitenkaan.
No, minä en siihen lääkkeeseen palaa. En kyllä huomannut miten Tamofen ja Xenical olisivat yhdessä reagoineet...no riittävää oli se kun mielialalääke oli jätettävä.
Nyt tähän vastaa joku, joka "lyö rintoihinsa ja paasaa etten MINÄ koskaan ole syönyt enkä syö, eikä kukaan tuttukaan ole syönyt MITÄÄN mielialalääkettä, luusereiden hommaa!"
Mut hei, hyvät uudet vuodet sekä Täydellisille Ihmisille että myös meille, Vähemmän Täydellisille, kumpiakin tarvitaan =)))- toip.satunnaisesti vieraileva
Campix-tupakanvieroituslääkettä, joka oli ennestään mielialalääke. Tiedän etten pysty pärjäämään ilman apuvälineitä ja tsemppaavia kavereitani. Tarkoitus tumpata viimeinen savuke uudenvuodenyönä.
Saa nähdä rupeanko ahmimaan jotain herkkua ja alan lihomaan? Vai osaanko keksiä kivaa tekemistä käsilleni?
Meitä on niin moneksi. Lasken itseni luuseriksi joka silti pösötti vaikka oli ollut syöpää. Olen myös luuseri joka käyttää hormonilaastaria (miedointa).En vaan kestä olemaan hikoileva, äksyilevä, puuskuttava ja uneton.
Uusi vuosi tuo uudet kujeet! - Ira¤
toip.satunnaisesti vieraileva kirjoitti:
Campix-tupakanvieroituslääkettä, joka oli ennestään mielialalääke. Tiedän etten pysty pärjäämään ilman apuvälineitä ja tsemppaavia kavereitani. Tarkoitus tumpata viimeinen savuke uudenvuodenyönä.
Saa nähdä rupeanko ahmimaan jotain herkkua ja alan lihomaan? Vai osaanko keksiä kivaa tekemistä käsilleni?
Meitä on niin moneksi. Lasken itseni luuseriksi joka silti pösötti vaikka oli ollut syöpää. Olen myös luuseri joka käyttää hormonilaastaria (miedointa).En vaan kestä olemaan hikoileva, äksyilevä, puuskuttava ja uneton.
Uusi vuosi tuo uudet kujeet!kauaa en kerinnyt polttamaankaan ja muutaman tupakan päivässä.Lupasin nuorimmalle tyttärelleni tumpata lopullisesti tänä iltana.Tiedän että tulee olamaan vaikeaa,mutta päätös on pitävä.
Pari kuukautta sitten otin itseäni niskasta kiinni. Punnitsen syötäväksi aikomani ja lasken kalorit. Kakkuakin sellainen 25 g palanen ja yritän syödä niitä hitaita hiilihydraatteja sisältäviä ruokia ja salaatteka.
Liikunnaksi uimista, mahdollisesti joka päivä 500 m tai kilometri.Uinti on minun sydäntäni lähinnä.
Paino putoaa hitaasti mutta varmasti.(4 kg/2 kk)
Kaikenlaista olen yrittänyt ja tämä on nyt sitten viimeinen koitos, sillä sitten kun olen 6 kilon päästä tavoitteessani , niin vähän enemmän voin silloin syödä tai sitten voin hieman vähentää liikuntaa.
Kilot tulivat sytostaattihoitojen aikana, kun olin kuumeessa pitkän tovin ja ohjeissa sanottiin, että PITÄÄ SYÖDÄ, enkä tajunnut määrän ja laadun merkitystä, kunhan pistelin suuhuni kaiken mitä eteen tuli..Kuumeiselle syöminen antoi voimia.
Ennen minäkin syytin lääkitystäni, mutta nyt olen huomannut, että syöminen se on , ainakin minulla, jonka kanssa on taiteiltava.
Minäkin ajattelin niitä laihdutuslääkkeitä, mutta sitten tuli ajatus, että entäs sitten, kun saa niiden avulla kilot pois, niin en ole kuitenkaan oppinut sitä itsekuria, mikä herkuttelijalta on hukassa.
Kannattaa varmaankin hakeutua ilmaiseen laihdutusporukkaan.Uskon, että siitä voisi olla apua.- toip.satunnaisesti vieraileva
>Jakamaan tuntemuksensa. Ilonsa ja surunsa. Läheisensä myös. Uusi Vuosi odottaa jokaista.
Lämmin uuden vuoden toivotus teille kaikille tasapuolisesti! - tässä ja nyt
toip.satunnaisesti vieraileva kirjoitti:
>Jakamaan tuntemuksensa. Ilonsa ja surunsa. Läheisensä myös. Uusi Vuosi odottaa jokaista.
Lämmin uuden vuoden toivotus teille kaikille tasapuolisesti!kirjo-siepolle. Eihänhän ketään tuossa tuomitse.
- Ira¤
lukenut minäkin.Syöpikseltä jaetaan ohjelehtista sytoaikojen aikana,että pitäisi kermaa lisätä ruokaan ja kaikkea lihottavaa,että pysyisi kunnossa,no minähän söin myös.
Ira¤ kirjoitti:
lukenut minäkin.Syöpikseltä jaetaan ohjelehtista sytoaikojen aikana,että pitäisi kermaa lisätä ruokaan ja kaikkea lihottavaa,että pysyisi kunnossa,no minähän söin myös.
ovat varmasti tarpeen, jos syöpää sairastava on hoikka tai liian laiha, mutta sille joka on vähän ylipainoinen, niin muuten terveellinen ruoka , ilman kaloripommeja on varmaankin riittävää
- Ira¤
Kirjo-Sieppo kirjoitti:
ovat varmasti tarpeen, jos syöpää sairastava on hoikka tai liian laiha, mutta sille joka on vähän ylipainoinen, niin muuten terveellinen ruoka , ilman kaloripommeja on varmaankin riittävää
riittää normaali kotiruoka kohtuullisesti syötynä.
Kiitos keskusteluista,on lohdullista huomata,etten yksin näinen asioiden kanssa..toivon Teille ,jotka laihdutatte ja, joka tumppaatte OIKEIN PALJON VOIMIA ja ONNEA yrityksillenne ja kaikkea hyvää!!!Toivon myös, josko kuulisin ,miten ollette jaksaneet pysyä päätöksissänne..käyn kurkkaamas tätä viestiä ja lupaan ,mös laittaa uutisia laihiksestani,jo ensiviikolla!!!HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!
- Ira¤
yrityksissäsi,ja hyvää uutta vuotta 2009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114