Jehovien hallintoelin kertoo uusimmassa Herätkää tai Vartiotorni lehdessä olevansa yhteydessä "kuolleisiin" Eli tämä joukko saa ilmoituksia enkeleiltä. Näin on taas palattu alkuaikojen oppiin. Taas on tullut opillisesti 180 asteen täyskäännös. Niin C.T.Russelkin sai kirjeitä enkeleiltä.
Lukekaapa Kolossalaiskirje 2.12-16; mitä apostoli Paavali sanoo mieltymisestä näkyihin ja ENKELEIDEN PALVOMISESTA.
Olisi mielenkiintoista kuulla aidon VT:seuralaisen kommentti asiaan.
Orjaluokka on mieltynyt "enkelien palvontaan"
6
432
Vastaukset
- palvontaa?
>>Jehovien
JeHoWaH masoreettisessa tekstissä vain lukuohje.
Noin vokalisointuna ilmoitetaan, että tetrakrammin (JHWH) paikalla pitää sanoa adonai suom. herra.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve
>>Orja luokka
Sitä ei ole Raamatussa olemassakaan täysin lakimies Joseph Rutterfordin keksistöä Vartiotornissa jonka toinen presidentti kerrn oli.
Vartiotorni ja Herätkää ovat uskonnollisia satuja, joiden raamatullisuus on täysin harhaanjohtava ja keinotekoista.
Rutherfordkin tiettävästi uskoi kaksikymmenluvulla olevansa meedio. 'Demonit pelosta välittäisivät oikeitakin henkiviestejä'. Viestien profetiat eivät toteutuneet, olivat Saatanasta, silloinkin. - hetu1980
Aikasmoista juttua Markulla! :) Ootkohan ny ihan oikeesti tutkinut Jehovan todistajien antamaa materiaalia?
lainaten Vartsikkaseuran omaa materiaalia. Ilmestyskirjassa mainitut 24 vanhinta(taivaassa) ovat suoraan yhteydessä VT-seuran hallintoelimeen eng.(governing body letter).
Yhteys on kuulemma jatkunut Russellin ajoista lähtien.MarkkuP kirjoitti:
lainaten Vartsikkaseuran omaa materiaalia. Ilmestyskirjassa mainitut 24 vanhinta(taivaassa) ovat suoraan yhteydessä VT-seuran hallintoelimeen eng.(governing body letter).
Yhteys on kuulemma jatkunut Russellin ajoista lähtien.käyttääkö Vartiotorniseura yhä J.Greberin spiritististä raamatunkäännöstä? Esim.Matteus 27.52-53. Tämä kohta kuului Greberin "henki-opettajan" mukaan >>ja haudat aukenivat>>;muu oli kuulemma jälkikäteen lisättyä. Tätä materiaalia VT-seura käytti 1930-luvulla omassa raamatussaan, vaikka Greberin spiritistitausta oli jo hyvin seuran tiedossa. Julkisen kohun myötä Vt-seura otti takapakkia ja julisti spiritismin "saatanalliseksi" Nyt ollaan siis palattu alkujuurille. Miten Greber voi olla "saatanasta" ja Hallintoelimen spiritismi ei??
- Kolkate
MarkkuP kirjoitti:
Yhteys on kuulemma jatkunut Russellin ajoista lähtien.Paas nyt sitten tänne esiin ne lainaukset, joihin viittat.
Muutoin joudut T-I-U-K-U armottoman luopparivlhes listalle (joka on jo pitkä). Kolkate kirjoitti:
Paas nyt sitten tänne esiin ne lainaukset, joihin viittat.
Muutoin joudut T-I-U-K-U armottoman luopparivlhes listalle (joka on jo pitkä).Esim Johannes 1.1, Johannes 20.28
Laita haku www.Kotiposti.net
Alaotsikko UM=uuden maailman käännös.
Mielenkiintoinen sivusto UM:n käännöksen tarkkuudesta.Luku 9.Spiritualist Johannes Greber.
Tästä luvusta löytyy englanninkielistä materiaalia Greberin kirjasta suom."Yhteydessä henkimaailman kanssa"; jonka materiaalia VT-seura käytti suoraan omaan raamattuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440