Littlest pet shop

lps

Hei!Osaako kukaan neuvoa miten saa Littlest Petshop pelin kirahvi hahmon salasanan?
Kaikki muut hahmot lapset ovat jo saaneet,mutta em.hahmo on ja pysyy kuvagalleriassa salasanan takana.

28

3811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lps

Moikka,

täällä kaipaillaan myös samaa salasana jutskaa...

• pikku googlettamisen

mukaan täytyy mennä nettiosoitteeseen ea.onlineregister.com ja rekisteröidä siellä peliohjeen takana oleva koodi. Jolloin sen saa.

Mutta salasanakin löytyy suoraan ja jos lähteisiin on uskominen niin se on LPSGIR.

• Peli kiinnostaa taas.

Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!

• on ilo
        Peli kiinnostaa taas. kirjoitti:

Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!

olla avuksi!

• jaska jokunen
        on ilo kirjoitti:

olla avuksi!

meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
        kiitos

• jaska jokunen
        jaska jokunen kirjoitti:

meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
        kiitos

saako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
        -kiitos-

• lps
        jaska jokunen kirjoitti:

saako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
        -kiitos-

ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
        Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
        Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
        Sitä se on meilläkin.

• jaska jokunen
        lps kirjoitti:

ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
        Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
        Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
        Sitä se on meilläkin.

taitaa olla sitten perjantai illan ohjelma ns varattu...

• Itkut loppui
        on ilo kirjoitti:

olla avuksi!

Kyllä kannatti googlettaa :) Itkut loppui kun vastaus löytyi, kiitos ystävälliselle ja tietäväiselle auttajallemme !!!!!

• Antsuppa

Oonkin miettinyt koodia koska pikkusiskoni halusi kyseisen kirahvin!

• ichigotchi

mäkin haluisin tietää mikä on se kirahvi koodi pliis kertokaa ken tietää????

• lps

sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR

• hilja aliranta
        lps kirjoitti:

sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR

moi! voisko joku ystävällisyyttään ketroa siihen VIP lemmikki juttuun panda ja kilpikonna salasana

• nolo nolo nolo nolo nolo

Nolo lastenpeli.

• Antsuppa

lastenpelistähän tässä kyse onkin.

• joku vaa

Miten salasanan saa syötettyä?

• littlest pet shop

se kirahvin salasana on LPSGIR ja ole hyvä

• lpso1

en tiedä

• ...

Sen salasanan saa syötettyä, ku painat sitä taulua mis on kirahvi.

• moi:D

mikä sivu se on josta sen pelin muuten löytää?:D

• Hulluitee

testaan tota koodi heti =) sain ton pelin toissa päivänä ja oon saanu jo melki kaikki otuket puuttuu olisko 7 = )

• Etitty on

mistä ton pelin löytää?? Oon ettiny.

• Ainjusjsjj

Mäkin etin sitä

• Unohtelia, etsiä

Mäki oon ettiny sitä jo kauan. Nyt kun on uus kone ja pitäs asentaa se, nii en millään muista siinä alussa olevaa koodia ja se ohjekirja on kadonnut :( Voisiko joku muistaa sen?

• Tyhmä ku oon

Uus kone ja pitäs saaha se koodi, jolla voi asentaa kyseisen pelin, voisiko joka kertoa koodin(:

• Kiittelijä

Kiitos paljon LPSGIR!

• Tip tip tip tip

Tiedättekö myös sen Lps Biggest stars: Blue stars/purple flowers/pink hearts? Siellä myös tarvitaan koodi jotta saisit ton jonkun asusteen? Niin mikä on se koodi???? :O

• No kertokaa

Myydäänkö sitä friendsiä vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe