"2 Ja on tapahtuva päivien lopulla, että Jehovan huoneen vuori tulee lujasti perustetuksi vuorten huipun yläpuolelle, ja se korotetaan kukkuloita korkeammalle, ja sinne kaikkien kansakuntien täytyy virrata. 3 Ja monet kansat todellakin menevät ja sanovat: "Tulkaa, ja nouskaamme Jehovan vuorelle, Jaakobin Jumalan huoneeseen; ja hän opettaa meille teitään, ja me tahdomme vaeltaa hänen polkujaan." Sillä Siionista lähtee laki ja Jerusalemista Jehovan sana. 4 Ja hän on tuomitseva kansakuntien keskuudessa ja oikaiseva monien kansojen asiat. Ja heidän on taottava miekkansa auranvantaiksi ja keihäänsä vesureiksi. Kansakunta ei nosta miekkaa kansakuntaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotaa." Jesaja 2:2-4 UM
Mutta arvostaako jokainen Jehovan pöytää?
"11 Mutta te olette niitä, jotka hylkäävät Jehovan, jotka unohtavat minun pyhän vuoreni, jotka kattavat pöydän onnenjumalalle ja jotka antavat täyden annoksen sekoitettua viiniä kohtalonjumalalle. 12 Ja minä määrään teidät miekan omiksi, ja te kaikki kumarrutte teurastettaviksi, koska minä kutsuin, mutta te ette vastanneet, minä puhuin, mutta te ette kuunnelleet, ja te vain teitte sitä, mikä oli pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mistä minä en saanut iloa.”
13 Sen tähden Suvereeni Herra Jehova on sanonut näin: "Katso! Minun palvelijani saavat syödä, mutta te olette nälissänne. Katso! Minun palvelijani saavat juoda, mutta te olette janoissanne. Katso! Minun palvelijani iloitsevat, mutta te kärsitte häpeää. 14 Katso! Minun palvelijani riemuitsevat hyvän sydämentilan vuoksi, mutta te huudatte sydämen tuskasta ja joudutte parkumaan suoranaisen hengen murtumisen vuoksi. 15 Ja te jätätte nimenne kiroukseksi valituilleni, ja Suvereeni Herra Jehova surmaa teidät yksitellen, " Jesaja 65:11-15 UM.
Ovatko demonien pöydän antimet
11
500
Vastaukset
- kyllä aivan...
oikeassa, mutta ei tällä palstalla mikään hengellinen mene perille.
Tämä on vitsipalsta.- vvviittssch
Niin. Kivaa on vaan heittää läppää ja huudella kaikenlaista. Mitäs sä ite täältä olet oikein ettimässäkään, kun noin pitää koko palsta leimata nonsenseksi?? Todistappa sinä "todistaja" ne asiat vitseiksi, mitä täällä on esiin tuotu!
Vai epäiletkö vähän itsekin uskontoasi, ja tykkäät täällä lueskella niitä näitä... salaa.
?
- totta tämäkin..
Raamattu antaa hyviä ohjeita elämiseen, mutta silti usein JT-nuoretkin nauttivat sieltä "demonien pöydästäkin ". Olen ollut aika yllättynyt nuorten pukeutumisesta konventeissa, paljastavaa, meikattua/pyntättyä. Vaateostoksille ja parturille hyvissä ajoin...överiksi kun menee niin ollaankin jo siellä väärässä pöydässä ;)
- Witsishklässh
Etkös sinäkin nyt ole jehovien mielestä "Demonien pöydässä", eli "luopiosivuilla! Paitsi että moni asia pitää kyllä paikkansa täällä, morjens.
- ei selvinnyt.
>>Mutta arvostaako jokainen Jehovan pöytää?
Jes. 2:2-4; 65:11-15 lainaukset lienee tarkoitetut argumentiksi virkkeellesi. Niin ei kuitenkaan selviä se oleellinen asia, "Jehovan pöytä", vai pitäisikö arvata tarkoittavasi Vartiotorniseuran antimia? Vartiotorniseuran pöytää nuo lainaamasi argumentit eivät tue.
Tuo UM - käännökseen otettu "Jehova" on itseasiassa masoreettisessa tekstissä oleva lukuohje lukea "adonai". Luettaessa (tetragrammin paikala) ha'Šem (nimi), tetragrammi vokalisoituu JeHWaH; luettaessa adonai (herra) tetragrammi vokalisoituu JeHoWaH. JeHoWa on siis lukuohje jossa konsonanttein väleihin on lisätty sanan adonai vokaalit. Nimen merkityksen ymmärtäminen on tärkeämpää. Joseph Rutherford otti tuon masoreettisen tekstin lukuohjeen nimeksi ja rakensi sen perusteella profiilin alaisilleen kirja-edustajille. UM - käännös taas on sovitettu palvelemaan Tornin teologiaa. ruokailee itse DEMOONIEN pöydässä.
Hallintoelin on yhteydessä VAINAJAHENKIEN kanssa.
Samalla kun VT-seura tuomitsee lehdessä spiritismin, on hallintoelin alkanut taas saada viestejä "taivaasta". Hallintoelin on kuulemma yhteydessä 24 hengen joukkoon taivaassa. YHteys on kuulemma jatkunut Russelin ajoista lähtien.- pöytä.
>>VARTIOTORNISEURA ruokailee itse DEMOONIEN pöydässä
Tosi on! Demonien viestit ovat valhetta, eivätkä totta voisi ollakkaan. He ovat isästään valehtelijasta, niin myöskin demonien viestien välittäjät ovat, isästään valehtelijasta.
Jeesus sanoi:
Joh. 8:43 Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon. 44 Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 45 Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. - Herätkää!
pöytä. kirjoitti:
>>VARTIOTORNISEURA ruokailee itse DEMOONIEN pöydässä
Tosi on! Demonien viestit ovat valhetta, eivätkä totta voisi ollakkaan. He ovat isästään valehtelijasta, niin myöskin demonien viestien välittäjät ovat, isästään valehtelijasta.
Jeesus sanoi:
Joh. 8:43 Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon. 44 Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 45 Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.>>45 Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
Niinpä te ette usko, ketkä sanovat teille totuuden, onnettomat Rutterfordin Jehovantodistajat. Jehova. Noin JHWH vokalisoituna JeHoWa käskee masoreettisessa Raamatun heprealaisessa käsikirjoitusjäljennöksessä vain sanomaan "Adonai" koska adonai sanan vokaalit ovat näkyvissä tetrakrammin konsonantien välissä. Missään tapauksessa se ei ole nimi, vaan lukuohje.
Vartiotorni on todella valheitten pöytä. - Pii on 3.0
..Ihmeessä, ketä ne kertomanne Demoonit ovat? Niitä langenneita enkeleitä ne eivät ole, Islamin oppi mm; sanoo , että jos niihin ei usko, joutuu Islamin helvettiin.
Luther sanoi samaa niistä, jotka ei usko ns, maakeskiseen maailmankuvaan. Joten -helveten helvete, niitä on jonossa. Pii on 3.0 kirjoitti:
..Ihmeessä, ketä ne kertomanne Demoonit ovat? Niitä langenneita enkeleitä ne eivät ole, Islamin oppi mm; sanoo , että jos niihin ei usko, joutuu Islamin helvettiin.
Luther sanoi samaa niistä, jotka ei usko ns, maakeskiseen maailmankuvaan. Joten -helveten helvete, niitä on jonossa.Jehovien mukaan Demooneita voi olla KIRJAN SIVUJEN VÄLISSÄKIN.
Ainakin 1980-luvulla Jehovan mummelit kertoivat ihmetarinoita JT:n taisteluista demoonien kanssa.
- -palstaan kyllästynyt-
"mutta te huudatte sydämen tuskasta ja joudutte parkumaan suoranaisen hengen murtumisen vuoksi."
Mutta eihän tämän palstan valittajat tee muutakaan kuin huutavat ja parkuvat sydämensä tuskasta ja henkensä murtumisen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450