aion asentaa simssin uudestaan, ja haluaisin säilyttää pari perhettä, niin voiko niitä esim. tallentaa jonnekin jotta ne säilyisi tai estää niitä "katoamast"? kiitos vastauksista
Perhe/ ja Talo säilyisi?
3
231
Vastaukset
- Janttu62
Naapurustossa napsautat taloa, jossa perhe asuu, ja valitset siitä kohdan, "pakkaa tontti tiedostoon". Tontti löytyy pakattuna työpöydältä, pelin asennuksen jälkeen purat tiedoston, niin se löytyy talo varastosta, kaikki sukulais- ja muut suhteet taitaa kyllä kadota. Sukulaiset kannattaa laittaa samaan taloon ennen pakkaamista.
- -usko pois mä tiedän tän-
Otappa turvakopio pelitilanteesta. Eli sehän on helppoa, kun kopioit vaan työpöydälle sen kansion ... /tiedostot/EA-Games/SIMS2 ja sitten kun peli on asennettu uudelleen, niin palautat sen.
Talon voi tyhjillään pakata kyllä, mutta simejä ei saa siirtää tonttivarastoon eikä naapurustosta toiseen talojen mukana. Se on Very Bad Thing! Mutta sen sijaan simit voi kloonata SimPE:llä ja pakata sitten BodyShopissa. Se on parempi menettely.- Kookospallo
...simejän talon mukana naapurustosta toiseen lukemattomia kertoja ilman mitään ongelmia. Yleensä sitä ei saisi tehdä, koska voi syntyä pelitiedostojen sisäisiä kloonitiedostoja. Vain pari kertaa on tullut Sim hahmoon sellainen bugi että hahmo on pitänyt poistaa mutta siitäkin on jo pari vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854