Hei!
Ostin vain menolipun Rioon. Aion maateitse reppureissailla pois maasta. Lentoyhtiö kuitenkin voi vaatia lippua osoitukseksi siitä, että aion poistua maasta. Mitään muita lippuja en ole vielä ostanut.
Vinkkejä?
Tietääkö Rion mies jonkin bussiyhtiön, joka myisi lippuja netissä? Mitenkä on lentoyhtiöt, jos maksan lipun Argentiinaan ja perun sen paikan päällä, saanko rahat takaisin? (Epäilen.)
Paluulippu maasta poistumiseen
8
1119
Vastaukset
- Hihiiiihhhh
Toivottavasti et saa rahojasi takaisin.
- roberto carlos
Tämä palsta ei tarkoitettu sinunkaltaisille ihmisille, joten älä sekaannu asioihin.
- sääliksi käy
käytä aikasi mieluummin nukkumiseen ja anna toisten keskustella ihan rauhassa.
Tsemppiä vaan matkaajille. - Kuunnelkaa minua
sääliksi käy kirjoitti:
käytä aikasi mieluummin nukkumiseen ja anna toisten keskustella ihan rauhassa.
Tsemppiä vaan matkaajille.Hei, minullakin olisi yksi kysymys ulkomaanmatkaani varten. Minkäväriset sukat kannattaa laittaa jalkaan kun matkustan Brasiliaan? Kuinka usein sukat pitää vaihtaa, vai kannattaako yleensä ottaa mukaan vaihtosukkia? Pääseekö maahan jos ei mukana ole vaihtosukkia?
Tällä tasolla liikkuu keskustelunne. Jos olette niin helvetin uusavutonta porukkaa että pitää kysellä kaikenmaailman turhaa niin annan ihan ilmaiseksi hyvän neuvon: pysykää kotona.
- Mies Riosta
Ihan heti en tieda miten olet onnistunut ostamaan yhdensuuntaisen lipun Brasiliaan, se kun ei pitaisi olla mahdollista. Vahintaan tarvitset jatkolennon pois maasta.
Mita tulee kysymykseesi bussilippujen ostamisesta netin kautta, en osaa sanoa silla itse olen aina joutunut ostamaan liput bussiyhtion tiskilta linja-auto asemalla.
Mita tulee kysymykseesi lentolipuista, en tieda. Riippuu varmaankin lentoyhtiosta. Tosin jos saavut Brasiliaan ilman paluu- tai jatkolippua voi olla ettet edes paase maahan. Siis jos rajalla passintarkastuksessa kysyvat sita lippua ja sita ei ole niin samalla koneella menet Suomeen. - roberto carlos
Omakohtaisia kokemuksia ei ole pelkästä menolipusta, mutta lueppas matkakertomus
http://mikalehtimaki.blogspot.com/2007/02/brasilia-osa-12-tulipa-sitten-pitkn.html
Tämä kaveri ei päässyt koneeseen Pariisissa, kun ei ollut paluulippua ja oli kyllä selittänyt häipyvänsä maasta muulla tavoin. - Stn
Kiitoksia asiallisista neuvoista, Rion mies etenkin.
Ostankin lennon Argentiinaan ja vänkään sitten Buenos Airesin rajaviranomaisten kanssa samasta asiasta. Pääsenpähän oikealle mantereelle.
Kusipäille: haistakaa paska. Teitä vain vituttaa, koska te ette pääse minnekään, vaan juotte kaljaa keravalaislähiössä ja katsotte Folke Westiä. - Stn
Hei taas!
Sikali kun jotakuta kiinnostaa, paasin maahan ilman vaikeuksia. Joillakuilla oli tosiaan ollut ongelmia jatkolentojen kanssa, mutta minulle virkailijat toivottivat mukavaa lentoa, vaikka tosiaan oli vain menolippu. Karnevaalit tuli vietettya, ja paasin sambodromolle 30 reaisilla paskoille paikoille. Paraati oli kuitenkin hieno naky, kun kiipesin killumaan yhden kaiteen paalle juuri sisaantuloaulan eteen.
Nyt olen Argentiinassa, eika minulla ole paluulippua kotiin vielakaan. Myoskaan tanne lentaessani paluulippuja ei kyselty, joten kaytanto lienee vaihteleva.
Ihan vain sikali kun jotakuta kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748