Hei kaikki Playa Del Carmenissa matkanneet...tuoretta tietoa / kokemuksia kaipailisin otsikon hotellista ? Matka sinne varattu helmikuulle...paikkana matkakohde jo tuttu.
Gran Porto Real ?
4
623
Vastaukset
- Toiselle reissulle lähdössä
Hyvä valinta. Olimme vuosi sitten kahden viikon matkalla joka oli todella onnistunut. Hotelli on loistava ja sijainti hyvä, keskustaa vain sata metriä. Palvelu pelaa ja ravintoloissa on tarpeeksi valinnanvaraa että ei ehdi kaikkea edes maistaa kahdessa viikossa.
Ainut miinus oli jenkkiteinit, jotka ei kunnioittaneet yörauhaa, mutta ne ei kauaa siellä viihtyneet ja tänä vuonna jos hyvin käy niin jäävät tulematta jos jenkkilässä menee huonosti.
Tänä vuonna mennään isolla porukalla samaan paikkaan. - Mexicoko
Oltiin joulukuussa. Oli todella mukava hotelli. Palvelu pelasi ja varsinkin huonepalvelusta sai tooosi maittavia ruokia. Paljon ohjelmaa ja 5 avenue ihan kulmalla. oli hieno paikka!
- Fanitsu
Parasta mitä rahalla saa. Minkänlainen porukka on menossa?
T:Fani - oleen
Luin toisesta viestiketjusta että ruokailuihin Gran Porto Real hotellissa pitäisi pukeutua "viimeisen päälle" hienosti.Miten on,kokemuksia?Itse en lomalla jaksaisi murehtia miten hienolta näyttää,tietysti perussiisteys on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635