moi,haluaisin tietoa carmen inn hotellista,onko kukaan ollut siellä,millainen hotelli,entä aamukahvi,ollaan menossa sinne tammikuun puolivälissä.
meksikoon
3
974
Vastaukset
- Carmen Innissä yöpynyt
Carmenn Inn on mukava hotelli! Työntekijät aurinkoisia ja auttavaisia. Aamupalalla oli tarjolla erilaisia mehuja, jukurtteja, hedelmiä, leipiä, muroja jne buffetpöydästä. Viikon asustelin hotellissa ja erittäin tyytyväinen olin. Huone oli siisti ja iso ja hyvällä paikalla (läheltä löytyy monta isoa ruokakauppaa ja ostoskatu ja uimaranta). Pelkkää hyvää sanottavaa vain! :)
- Carmenista
Että hotellista saa pyydettäessä pyyhkeet lainaan kun lähtee rannalle. Lisäksi, ainakin vuosi sitten, sai joka päivä drinkkilippuja joilla sai alennuksia (muutenkin halvoista) juomista tietystä hotellin lähellä olevasta rantabaarista (nimeä en muista, mutta hotellin työntekijät opastavat).
- matkakuume..
ollaan sunnuntaina lähdössä PDC;n ja samaan hotelliin. Kuulostaa hyvälle kun kuuli et hyvä valinta on:) Aamupalakin kuulosti riittävälle.
Eli pyyhettä ei tarvitse rannalle mukaan ottaa, ymmärsin?
Mites fööni yms, käykö meidän laitteet ilman adepteria? tai saako hotellista lainaan?
oliko kassakaappi huoneessa vai respassa?
Millainen matkabudjetti oli teillä?
Kiitos tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625