Olen miettinyt ja tutkinut kähdenkäden lohivavan hakkimista joka soveltuu: Ampumapäille, alaheittoon ja rullaukseen.
Merkkejä joita olen huomioinutja ovat jollakin tapaa järkihintasia.
Vision, TFO, Orvis luokkaa 9 noin 14"
Onko isännillä mielipiteitä mikä pelaa ja millä siimalla.
Kahdenkäden lohivapa ampumapäälle
pakuri
2
1353
Vastaukset
- profeettoja!!!
salli minun nauraa, hahaha. luokkaa ku korotat nii alkaa kuulostaa jo lohivavalta. Oikean vavan ja siiman löytää vain itse testaamalla, älä seuraa vääriä profeettoja! yhtälössä on niiin vitusti muuttujia jotka ratkeaa vain itese testaamalla!!!
- vähän kalastanut
Noista ainakin toi Vissu (vaikka GT four 9-10 14) on hyvä vaihtoehto. 9-10 neljätoistanen on varsin passeli yleiskeppi, jolla on hyvä aloittaa. Minullakin taisi eka kakskätinen olla tota luokkaa keppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657