Vai onko Gambiassa nk. puhelinkoppeja tms. joista voi soittaa korteilla? Ja mitäköhän maksaisi? Entä riippuuko puheluiden hinta kännykkä operaattorista?
kännykkä vai
6
838
Vastaukset
- puhelinkortti
Osta Africellin sim-kortti paikan päältä. Saat pidettyä saman puh.numeron koko loman ajan, kun ostat siihen puheaikaa lisää. Sim-kortti maksaa 50 dalasia,1,5€, ja textarit ja puhelut ovat huomattavasti halvempia kuin suomalaisista liittymistä. Kortteja myydään joka kojussa, valtaosa gambialaisista käyttää niitä. Puheaikaa saa ostaa 25-100dalasin kortteina.
- rui-rui
Sinnepä otin kännykän, ja totesin ettei siellä, sekä kuulin ettei koko maanosassa toimi lainkaan Soneran liittymät.
- ei toiminut?
Omituista, että Sonerasi ei toiminut. Itse ole useammalla matkalla käyttänyt kyseistä operaattoria Gambiassa.
Maassa on toisinaan katkoksia kaikkien operaattoreiden yhteyksiin. Olisiko sinun tapauksessasi ollut sellainen. Soneran liittymä toimi ihan hyvin ainakin meillä.
Hommahan taitaa perustua taajuuksiin eli pitää olla 3 tai 4 taajuuden puhelin.
Ainoa mikä ei pelittänyt oli kuvien lähettäminen.
- liittymä
toimii. Paikallinen sim-kortti kannattaa ostaa matkan ajaksi. Mukavaa matkaa!!!
Itse otin mukaan luurin ja Suomi-puhelut hoisin hotellin business centeristä( vai mikähä se oli..?) Paikallsipuheluja varten ostin Africellin kortin. Lämmintä matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854