Olisi tarkoitus mennä huhtikuussa Pariisiin. Onko hyvää ja edullista hotellia läheltä tavarataloja ja metroa Opera -alueelta. Millainen olisi Richmond Opera -hotelli?
Pariisista edullinen hotelli Opera alueelta?
5
1581
Vastaukset
- löytyy
Tässä luotettava hotellien varausketju. Eri ketjuilla on suuria eroja varsinkin maksu- ja peruutusehdoissa.
http://en.federal-hotel.com/hotels_paris_42074.htm
Viimeksi olin 9.kaupunginosassa De Lausanne hotellissa, jota kyllä voi suositella, mutta se ei ainakaan vielä ole julkaissut mitään alennuksia huhtikuulle.
Tuota mainitsemaasi hotellia en tunne, mutta vaikuttaa hieman epämääräiseltä kun ei ole edes valokuvaa tässä listassa.- toimivaksi havaittu
Toinen luetettava on http://www.booking.com/
Ko. sivustolla on myös jokaisen hotellin kohdalla asiakasarvioita ko. hotellista.
- budjetista...
Itse suosin nykyisin Mercure-ketjun hotelleja. Operan läheltä on tullut kokeiltua muutamaa 3:n tähden hotellia ja viimeisin niistä Opéra Comique oli viimeinen niitti ennen ketjuhotelleihin siirtymistä. Lämmin buffet tarkoitti lähinnä sitä että kahvi oli lämmintä ja hotellissa kaikki oli nuhjuista ja rempallaan.
Tulevalle maaliskuun pitkälle viikonloppureissulle varasin huoneen Mercure Cusset Operasta, koska kyseinen paikka todettiin jo edellisellä käynnillä toimivaksi sekä sijainniltaan että puitteiltaan. Hintaa yölle tuli n. 150€ per yö, mikä ei ole laisinkaan paha hinta huoneesta aamiaisella.
Kannattaa vilkaista Mercuren ja Ibiksen tarjonta webistä. - Nimetön
Richmond Opera-hotelli on valintamme tammikuussa. Aurinkomatkojen hotellivalikoimissakin se on. Voin kertoa kokemuksia helmikuun alussa, kun tulen takaisin. Hintaluokka on 150€/yö.
- Keväällä Pariisiin
Olin v.2007 keväällä 5 yötä Richmond Opera hotellissa.
Sijainti - Todella Hyvä!!
Huone - Iso, hyvin kaappitilaa.
Siisteys - Siisti!
Aamupala - Ei huono, mutta ei kovin erikoinen.
Henkilökunta - Mukava ja ystävällinen.
Kokonaisuus - Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635