herätessäni uuteen aamuun
olin onnellinen
siirryin kainaloosi
ja Sinä kiedoit
kädet ympärilleni
nautin Sinusta
kahvinkeittokin sai jäädä
kunnes työ kutsui
kuuntelin rauhallista
hengitystäsi
katselin hymyäsi
joku itki jossain
kaikki oli hyvin
vai oliko
säpsähdin ajatuksiani
pikkuhiljaa ymmärsin
kaikki ei ollut kuin piti
yritin saada
sanoja ulos
kertoa muille
ne takertuivat kurkkuuni
minulle naurettiin
piikiteltiin
kaiken takana olit Sinä
ympärilläni Sinun luomasi näyttämö
minä pelinappulana
jota olisit halunnut siirtää
kuin shakkinappulaa
se ei sopinut minulle
katsoin parhaaksi
avata oven
kävellä ulos
raitis ilma sai minut
haukkomaan henkeä
elämä on minun
ei meidän
Kulissirakkaus
24
593
Vastaukset
- Minanoita
Jokainen on vastuussa omasta
elämästään ja siitä mihin suuntaan sitä
haluaa kuljettaa...joskus on parempi
sulkea ovi avaamatta sitä enään koskaan..
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta joskus
on parempi jättää mustat korpit
kaartelemaan rauhassa taivaalle.
Jag tycker om din poem!
Tack, Kaaru
T: Häxa- kaaru
vielä kuvat eletyistä
hellistä hetkistä
leijailevat kuin mustat linnut
taivaalla
men jag vandrar
mot framtiden...
Tack, Minanoita:)))
Runosi sanoma saa miettimään...
Kun avasit oven, jäi entinen ja löysit uuden
maailman.
Ihailen rohkeuttasi, sinussa on monen naisen rohkeus, yksissä kansissa.
Hehkusi häikäisee:)- kaaru
mikä hehku, ai niin toi kynttilä tuossa vieressä:)))
- *MURUKULTA*
Minun pitää asentaa tähän tuoliin turvavyöt, että en tipu lattialle koko ajan!
Näetkö kun yritän löytää sanoja ja levittelen vain käsiäni,,
Riipasee syvältä - niin se tekee - kuinka maailma sortuu - yhtä suurta valhetta kaikkinesa ja elää pitäisi..
Tuosta lopusta pidin aivan eritoten ,johon jäin liki asumaan, siinä virtas niin puhdas happi;
.."katsoin parhaaksi
avata oven
kävellä ulos
raitis ilma sai minut
haukkomaan henkeä
elämä on minun
ei meidän"
Kiitos Kaaru Murukulta niiaa ja...Ossaan minäkin ulukomaan kieltä niin että;
Iltoo vuaan! Mitäs sanot? ;D- kaaru
vai et meinaa pysyä
vauhdissa
ja nyt vasta turvavyöt
vaikka tuo vauhti
on ollut hoipakkaa
monta päivää
vai oot sie istunna lattialla???
take it easy...muru:) - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
vai et meinaa pysyä
vauhdissa
ja nyt vasta turvavyöt
vaikka tuo vauhti
on ollut hoipakkaa
monta päivää
vai oot sie istunna lattialla???
take it easy...muru:)Juuh - lattialla olen istuntu,,,kirjoittaminen on ollut vähän,,kun ei ole langatonta.
mutta parannusta on nyt tapahtunut!! kun asennutin turvikset, eli minä käytännöllisesti katsoen istun kuin hävittäjän penkillä.... ;)) - kaaru
*MURUKULTA* kirjoitti:
Juuh - lattialla olen istuntu,,,kirjoittaminen on ollut vähän,,kun ei ole langatonta.
mutta parannusta on nyt tapahtunut!! kun asennutin turvikset, eli minä käytännöllisesti katsoen istun kuin hävittäjän penkillä.... ;))onks siul ny se kypärä päässä, jos nuo kulissit kaatuu tai joku lätkäsee kärpäslätkällä? Siin mieles kyl tuo lattiataso on yes.
sit mie ihmettelen, mihin on häippässyt palstan urhot, kait löytäneet omat karsinat???
Into sentää uskals, mut sil onkin haarniska ja huumormiehii tuntuu olevan:))) - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
onks siul ny se kypärä päässä, jos nuo kulissit kaatuu tai joku lätkäsee kärpäslätkällä? Siin mieles kyl tuo lattiataso on yes.
sit mie ihmettelen, mihin on häippässyt palstan urhot, kait löytäneet omat karsinat???
Into sentää uskals, mut sil onkin haarniska ja huumormiehii tuntuu olevan:)))on kattila.. laitoin narulla rivoista kiinni. Hyvä se on!
En tiiä noista muista miähist mittään, mutta Into onkin Ritari!!
Juuh hiano ritari onkin ja komia ja ei oo ruosteessa.... haarniska *tyrskis* ;þ - kaaru
*MURUKULTA* kirjoitti:
on kattila.. laitoin narulla rivoista kiinni. Hyvä se on!
En tiiä noista muista miähist mittään, mutta Into onkin Ritari!!
Juuh hiano ritari onkin ja komia ja ei oo ruosteessa.... haarniska *tyrskis* ;þkattilakypärä, no säästää sin kyl rahaa, mutta mis sie sit soppaa itelles keität?
joo niin tuntuu olevan Into hieno ritari, meille melkein maton levitti ettei kengät kastu. Niit ritarei on tosi harvoi, on vain noit naisten naurattajii...en mie semmosiin usko. Usot sie??? - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
kattilakypärä, no säästää sin kyl rahaa, mutta mis sie sit soppaa itelles keität?
joo niin tuntuu olevan Into hieno ritari, meille melkein maton levitti ettei kengät kastu. Niit ritarei on tosi harvoi, on vain noit naisten naurattajii...en mie semmosiin usko. Usot sie???Tiiäkkö, Ritareissa on eroja niin kuin viineissäkin.
On simmosia mustiaritareita, ne on kait niitä Aprikasta tulleita maahanratsastajia, vai pitäskö nykyään jo sanoa afroritari ja sitten on temppeliritarit, jossain kuulin että ne jossain vaiheessa meni maan alle, ei voi ihminen käsittää miten ne ratsasti siellä,,,kuule tämä alakaa menneen vaikiaksi..
Siirrytäänkö näihin viineihin,,,tunnetkos ketään asiantuntijaaa?
Mulla ei oo kuin vissyä, piti taas pullollinen tehdä tuohon kuplimaan,, tämä vesiselevä.. :) - kaaru
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tiiäkkö, Ritareissa on eroja niin kuin viineissäkin.
On simmosia mustiaritareita, ne on kait niitä Aprikasta tulleita maahanratsastajia, vai pitäskö nykyään jo sanoa afroritari ja sitten on temppeliritarit, jossain kuulin että ne jossain vaiheessa meni maan alle, ei voi ihminen käsittää miten ne ratsasti siellä,,,kuule tämä alakaa menneen vaikiaksi..
Siirrytäänkö näihin viineihin,,,tunnetkos ketään asiantuntijaaa?
Mulla ei oo kuin vissyä, piti taas pullollinen tehdä tuohon kuplimaan,, tämä vesiselevä.. :)en mie tiiä. Mun köyhät ritarit ain tehhään pannulla eli kastettaan pulla munamaitoon ja paistettaan pannul vois. Ai et, tekispä niit nyt miel, mutta ei jään joulust pullaa eikä oo tullu ostettuu ranskanleipää...
mie tunnee montaki asiantuntijaa...mut noihi ritareihinko vai puuhevosiin:) Vai mist ny on sit kyse? Joku uus ongelm taas? eiks mittää enää googlettemal löy...oot sie kokeillu?
jäi muutes iltapäiväl kaffeet juomat;) - rikaslordi
kaaru kirjoitti:
en mie tiiä. Mun köyhät ritarit ain tehhään pannulla eli kastettaan pulla munamaitoon ja paistettaan pannul vois. Ai et, tekispä niit nyt miel, mutta ei jään joulust pullaa eikä oo tullu ostettuu ranskanleipää...
mie tunnee montaki asiantuntijaa...mut noihi ritareihinko vai puuhevosiin:) Vai mist ny on sit kyse? Joku uus ongelm taas? eiks mittää enää googlettemal löy...oot sie kokeillu?
jäi muutes iltapäiväl kaffeet juomat;):D Ja rikkaat ritarit on sellaisia, että laitetaan hillon lisäksi kermavaahtoa tai vaniljajätskiä tai vaniljakastiketta ja nam!
- kaaru
rikaslordi kirjoitti:
:D Ja rikkaat ritarit on sellaisia, että laitetaan hillon lisäksi kermavaahtoa tai vaniljajätskiä tai vaniljakastiketta ja nam!
unohdin tuon herkullisemman osan kokonaan:(
- ääniradio
Olet kokenut 'Havahtumisen'.Se on ollut sinulle tarpeellinen hetki.
Kiitän runosta.- kaaru
näköradio vastaa;)
Tänään tuo havahtuminen oli puhelimen soitto. Meinasin nukkuu koko päivän, se nyt ei olis ollut tarpeellinen.
Joskus sit silmät aukee...kiitos sanoista.
- Into.Lento
varsin selväkuvainen
ja loppukohta
on piste iin päällä niin sanotusti
että mitäs tässä enempää
jaarittelelemaan- kaaru
et jollain "leikkaa"
kuten minullakin...nauraa
- dentway
Ytimeköstä tekstiä.
Kiitos.- kaaru
???
ai tuntemattomatkin
nyt ymmärtää jotain
tervetuloa palstalle
kuka lie:)
...Havahtumisia...
Ne kuuluu elämään joka on yksin meidän päätettävissä.
Upea runo Kaaru=)- kaaru
Linnanneito;)
Pikkasen pitkä tuli tästä, mutta tarina vaati sen.
Se havahtuminenkin kesti jonkin aikaa, niin miksi ei runokin...
Meinasi mennä helmi ohi silmien...juuri näin, kirjoitit hyvin minunkin elämäni tärkeästä asiasta...havahtumisesta..jesh!!! Kiitos Kaaru
Tarkkis- kaaru
Tarkkis kiitoksen paikka, mutta helmi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154