Kulissirakkaus

kaaru

herätessäni uuteen aamuun
olin onnellinen
siirryin kainaloosi
ja Sinä kiedoit
kädet ympärilleni

nautin Sinusta
kahvinkeittokin sai jäädä
kunnes työ kutsui

kuuntelin rauhallista
hengitystäsi
katselin hymyäsi
joku itki jossain

kaikki oli hyvin

vai oliko

säpsähdin ajatuksiani
pikkuhiljaa ymmärsin
kaikki ei ollut kuin piti

yritin saada
sanoja ulos
kertoa muille
ne takertuivat kurkkuuni
minulle naurettiin
piikiteltiin

kaiken takana olit Sinä
ympärilläni Sinun luomasi näyttämö
minä pelinappulana
jota olisit halunnut siirtää
kuin shakkinappulaa

se ei sopinut minulle

katsoin parhaaksi
avata oven
kävellä ulos

raitis ilma sai minut
haukkomaan henkeä

elämä on minun
ei meidän

24

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

Jokainen on vastuussa omasta
      elämästään ja siitä mihin suuntaan sitä
      haluaa kuljettaa...joskus on parempi
      sulkea ovi avaamatta sitä enään koskaan..

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta joskus
      on parempi jättää mustat korpit
      kaartelemaan rauhassa taivaalle.

Jag tycker om din poem!

Tack, Kaaru

T: Häxa

• kaaru

vielä kuvat eletyistä
        hellistä hetkistä
        leijailevat kuin mustat linnut
        taivaalla

men jag vandrar
        mot framtiden...

Tack, Minanoita:)))

• Runosi sanoma saa miettimään...
      Kun avasit oven, jäi entinen ja löysit uuden
      maailman.
      Ihailen rohkeuttasi, sinussa on monen naisen rohkeus, yksissä kansissa.
      Hehkusi häikäisee:)

• kaaru

mikä hehku, ai niin toi kynttilä tuossa vieressä:)))

• *MURUKULTA*

Minun pitää asentaa tähän tuoliin turvavyöt, että en tipu lattialle koko ajan!
      Näetkö kun yritän löytää sanoja ja levittelen vain käsiäni,,

Riipasee syvältä - niin se tekee - kuinka maailma sortuu - yhtä suurta valhetta kaikkinesa ja elää pitäisi..

Tuosta lopusta pidin aivan eritoten ,johon jäin liki asumaan, siinä virtas niin puhdas happi;

.."katsoin parhaaksi
      avata oven
      kävellä ulos

raitis ilma sai minut
      haukkomaan henkeä

elämä on minun
      ei meidän"

Kiitos Kaaru Murukulta niiaa ja...Ossaan minäkin ulukomaan kieltä niin että;
      Iltoo vuaan! Mitäs sanot? ;D

• kaaru

vai et meinaa pysyä
        vauhdissa
        ja nyt vasta turvavyöt
        vaikka tuo vauhti
        on ollut hoipakkaa
        monta päivää

vai oot sie istunna lattialla???

take it easy...muru:)

• *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

vai et meinaa pysyä
        vauhdissa
        ja nyt vasta turvavyöt
        vaikka tuo vauhti
        on ollut hoipakkaa
        monta päivää

vai oot sie istunna lattialla???

take it easy...muru:)

Juuh - lattialla olen istuntu,,,kirjoittaminen on ollut vähän,,kun ei ole langatonta.
        mutta parannusta on nyt tapahtunut!! kun asennutin turvikset, eli minä käytännöllisesti katsoen istun kuin hävittäjän penkillä.... ;))

• kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Juuh - lattialla olen istuntu,,,kirjoittaminen on ollut vähän,,kun ei ole langatonta.
        mutta parannusta on nyt tapahtunut!! kun asennutin turvikset, eli minä käytännöllisesti katsoen istun kuin hävittäjän penkillä.... ;))

onks siul ny se kypärä päässä, jos nuo kulissit kaatuu tai joku lätkäsee kärpäslätkällä? Siin mieles kyl tuo lattiataso on yes.

sit mie ihmettelen, mihin on häippässyt palstan urhot, kait löytäneet omat karsinat???

Into sentää uskals, mut sil onkin haarniska ja huumormiehii tuntuu olevan:)))

• *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

onks siul ny se kypärä päässä, jos nuo kulissit kaatuu tai joku lätkäsee kärpäslätkällä? Siin mieles kyl tuo lattiataso on yes.

sit mie ihmettelen, mihin on häippässyt palstan urhot, kait löytäneet omat karsinat???

Into sentää uskals, mut sil onkin haarniska ja huumormiehii tuntuu olevan:)))

on kattila.. laitoin narulla rivoista kiinni. Hyvä se on!
        En tiiä noista muista miähist mittään, mutta Into onkin Ritari!!
        Juuh hiano ritari onkin ja komia ja ei oo ruosteessa.... haarniska *tyrskis* ;þ

• kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

on kattila.. laitoin narulla rivoista kiinni. Hyvä se on!
        En tiiä noista muista miähist mittään, mutta Into onkin Ritari!!
        Juuh hiano ritari onkin ja komia ja ei oo ruosteessa.... haarniska *tyrskis* ;þ

kattilakypärä, no säästää sin kyl rahaa, mutta mis sie sit soppaa itelles keität?

joo niin tuntuu olevan Into hieno ritari, meille melkein maton levitti ettei kengät kastu. Niit ritarei on tosi harvoi, on vain noit naisten naurattajii...en mie semmosiin usko. Usot sie???

• *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

kattilakypärä, no säästää sin kyl rahaa, mutta mis sie sit soppaa itelles keität?

joo niin tuntuu olevan Into hieno ritari, meille melkein maton levitti ettei kengät kastu. Niit ritarei on tosi harvoi, on vain noit naisten naurattajii...en mie semmosiin usko. Usot sie???

Tiiäkkö, Ritareissa on eroja niin kuin viineissäkin.
        On simmosia mustiaritareita, ne on kait niitä Aprikasta tulleita maahanratsastajia, vai pitäskö nykyään jo sanoa afroritari ja sitten on temppeliritarit, jossain kuulin että ne jossain vaiheessa meni maan alle, ei voi ihminen käsittää miten ne ratsasti siellä,,,kuule tämä alakaa menneen vaikiaksi..
        Siirrytäänkö näihin viineihin,,,tunnetkos ketään asiantuntijaaa?
        Mulla ei oo kuin vissyä, piti taas pullollinen tehdä tuohon kuplimaan,, tämä vesiselevä.. :)

• kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Tiiäkkö, Ritareissa on eroja niin kuin viineissäkin.
        On simmosia mustiaritareita, ne on kait niitä Aprikasta tulleita maahanratsastajia, vai pitäskö nykyään jo sanoa afroritari ja sitten on temppeliritarit, jossain kuulin että ne jossain vaiheessa meni maan alle, ei voi ihminen käsittää miten ne ratsasti siellä,,,kuule tämä alakaa menneen vaikiaksi..
        Siirrytäänkö näihin viineihin,,,tunnetkos ketään asiantuntijaaa?
        Mulla ei oo kuin vissyä, piti taas pullollinen tehdä tuohon kuplimaan,, tämä vesiselevä.. :)

en mie tiiä. Mun köyhät ritarit ain tehhään pannulla eli kastettaan pulla munamaitoon ja paistettaan pannul vois. Ai et, tekispä niit nyt miel, mutta ei jään joulust pullaa eikä oo tullu ostettuu ranskanleipää...

mie tunnee montaki asiantuntijaa...mut noihi ritareihinko vai puuhevosiin:) Vai mist ny on sit kyse? Joku uus ongelm taas? eiks mittää enää googlettemal löy...oot sie kokeillu?

jäi muutes iltapäiväl kaffeet juomat;)

• rikaslordi
        kaaru kirjoitti:

en mie tiiä. Mun köyhät ritarit ain tehhään pannulla eli kastettaan pulla munamaitoon ja paistettaan pannul vois. Ai et, tekispä niit nyt miel, mutta ei jään joulust pullaa eikä oo tullu ostettuu ranskanleipää...

mie tunnee montaki asiantuntijaa...mut noihi ritareihinko vai puuhevosiin:) Vai mist ny on sit kyse? Joku uus ongelm taas? eiks mittää enää googlettemal löy...oot sie kokeillu?

jäi muutes iltapäiväl kaffeet juomat;)

:D Ja rikkaat ritarit on sellaisia, että laitetaan hillon lisäksi kermavaahtoa tai vaniljajätskiä tai vaniljakastiketta ja nam!

• kaaru
        rikaslordi kirjoitti:

:D Ja rikkaat ritarit on sellaisia, että laitetaan hillon lisäksi kermavaahtoa tai vaniljajätskiä tai vaniljakastiketta ja nam!

unohdin tuon herkullisemman osan kokonaan:(

• ääniradio

Olet kokenut 'Havahtumisen'.Se on ollut sinulle tarpeellinen hetki.
      Kiitän runosta.

• kaaru

näköradio vastaa;)

Tänään tuo havahtuminen oli puhelimen soitto. Meinasin nukkuu koko päivän, se nyt ei olis ollut tarpeellinen.

Joskus sit silmät aukee...kiitos sanoista.

• Into.Lento

varsin selväkuvainen
      ja loppukohta
      on piste iin päällä niin sanotusti
      että mitäs tässä enempää
      jaarittelelemaan

• kaaru

et jollain "leikkaa"
        kuten minullakin...nauraa

• dentway

Ytimeköstä tekstiä.
      Kiitos.

• kaaru

???

ai tuntemattomatkin
        nyt ymmärtää jotain

tervetuloa palstalle
        kuka lie:)

• ...Havahtumisia...
      Ne kuuluu elämään joka on yksin meidän päätettävissä.
      Upea runo Kaaru=)

• kaaru

Linnanneito;)

Pikkasen pitkä tuli tästä, mutta tarina vaati sen.
        Se havahtuminenkin kesti jonkin aikaa, niin miksi ei runokin...

• Meinasi mennä helmi ohi silmien...juuri näin, kirjoitit hyvin minunkin elämäni tärkeästä asiasta...havahtumisesta..jesh!!! Kiitos Kaaru
      Tarkkis

• kaaru

Tarkkis kiitoksen paikka, mutta helmi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe