Hei mukavat palstalaiset täällä miljoonapulu jälleen kyselemässä.
Mistä eläimestä tykkäätte? Tykkäättekö useammasta? Ja haluttaako vielä perustella miksi pidätte?
Hassuja taas kyselen lienette jo tottuneita siihen :) ?!
Joo, mun mieleen on nämä eläimet:
- Isot kissapedot ja vähän pienemmätkin eli:
leijona, tiikeri, leopardi, gebardi, musta
pantteri koska ovat uljaan näköisiä tykkään niistä
- Riikinkukko (uros) koska on niin kaunis väriloistossaan
- Kotkat, ovat upeita ja uljaita
- Irlanninsetteri ja dobermanni, kauneimpia koirarotuja minun mielestäni
- Hevosista osa (en muista eri rotujen nimiä)
Tässä minun mieleisiäni eläimiä. Varsinainen eläinrakas en sillai ole mutta noista pidän :).
Kertokaa omista mieltymyksistänne, siis jos haluatte. Odotan vastauksianne ja mahdollista keskusteluakin jopa :).
Eläinasiaa ;)
20
556
Vastaukset
- Minähännn
Minähän pidän kaikista eläimistä, niin paljon että en syö eläimiä.
- rakastu ....
En rakastu enkä ihastu eläimeen . Joku taso
tai paremminkin raja pitää olla. Eläimet eivät
ole ihmiselle viihdetarkoitukseen Kyllähän tuo hevonen tietysti on paras eläin. Varsinkin kahden millin siivuna ruisleivän päällä. Ja savuporo tai poronkäristys menevät liukkaasti kurkusta alas kunhan eivät ole omia valmisteitani. Villakoiria olen keräillyt asuntooni oikein kenneliksi. Säästöpossua yritän ruokkia, mutten tahdo saada sitäkään lihomaan, joten minua ei kai ole luotu eläintenhoitajaksi.
- gg-10
Ihan sikana mä diggaan tota sikaa. Se on kaunis ja uljas karsinassaan. Sen ääntely on jaloa ja aitoa röhkimistä. Lisäksi siasta on meille monenlaista muutakin iloa, eikä kaikista vähiten mitä tulee joulupöytään. Mitä olisi joulupöytä ilman kinkkua? Sehän olisi joulupöytä siatta joten tääs minun peruteluni. Kaikella ystävyydellä sika on eläimistä jaloin.
Lisäksi ihmisen humaltuessaan sanotaan muistuttavan sikaa. Se on varsin jalo kunnianosoitus ihmiselle.
On vielä mainittava tämäkin ihmisen tulisi juoda lehmänmaidon sijasta sianmaitoa. Koska sianmaidon koostumus on lähempänä ihmisen maidon koostumusta kuin lehmänvastaava. Tämä edellinen merkittävänä detaljina huomioitava.- miljoonapulu
Ahaa, vai sika tuo tuttu ja turvallinen.
Perusteellinen selvitys siasta, eläin jonka kaikki tietävät.
Sika on päässyt jopa naisen asuinkumppaniksi sarjakuvassa.
- ,,,---,,,---,,,----,,,,,-----
Jep!, toi Dobermanni on tosiaan koiraroduista se mahtavin ja voimakkain....Se oon minä taas, se Sinuun ihastunut ;)
- miljoonapulu
Jeps! Dobermann on vaa uljas näky ;).
Ahaa, sinäkö siinä taas. Ja oot minuun ihastunut.
Empä taida uskoa sinun ihastuneen minuun katsos kun et oo minua nähnykkää. Ei sitä kukkaa näkeemäti voi ihastuua ;).
Heittelet jotai lausetta ihastumisestasi. Oon noita kuule kuullunna oikiassa elämässä nii paljo ettei tuo kuule ole iha ihka ensimmäinee kerta. ;)
Kunha vaa kokkeilet oisko sinust Tommi Taapermanniksi.
Toki se on aikamoinen saavutus kun sie ihastuit minuu iha näkemäti kun miähe minuu näkevä he rupiava kualaamaa ja unhottava kaike muun.
Älä sie puh ihastumisest mittää. Tää elämä o miälekiintost kaikkinensa mitä tääl ny sit onkii.
Hyvvää yöt ja kaunei unosii. Viihytä miut taas huomena.
Mie en tied saank mie lainkka unt ko sie jällee kerra tunnustit ihastumises minnuun. - ,,,----,,,----,,,-----,,,,,
miljoonapulu kirjoitti:
Jeps! Dobermann on vaa uljas näky ;).
Ahaa, sinäkö siinä taas. Ja oot minuun ihastunut.
Empä taida uskoa sinun ihastuneen minuun katsos kun et oo minua nähnykkää. Ei sitä kukkaa näkeemäti voi ihastuua ;).
Heittelet jotai lausetta ihastumisestasi. Oon noita kuule kuullunna oikiassa elämässä nii paljo ettei tuo kuule ole iha ihka ensimmäinee kerta. ;)
Kunha vaa kokkeilet oisko sinust Tommi Taapermanniksi.
Toki se on aikamoinen saavutus kun sie ihastuit minuu iha näkemäti kun miähe minuu näkevä he rupiava kualaamaa ja unhottava kaike muun.
Älä sie puh ihastumisest mittää. Tää elämä o miälekiintost kaikkinensa mitä tääl ny sit onkii.
Hyvvää yöt ja kaunei unosii. Viihytä miut taas huomena.
Mie en tied saank mie lainkka unt ko sie jällee kerra tunnustit ihastumises minnuun.Pystyn hyvin kuvittelemaan miltä näytät ja kirjoitustesi perusteella olen luonut sinusta hyvin positiivisen kuvan joka mielyttää minua suuresti;)ja kun olet niissä kuvaillut ja kertonut itsestäsi niin paljon;) Tiellämme on vain yksi "hidaste" mutta ei se saa ihastumistani nousemaan korkeimpaan kukkaan...rakkauden kukkaan! Öitä ruskeasilmä;)
- miljoonapulu
,,,----,,,----,,,-----,,,,, kirjoitti:
Pystyn hyvin kuvittelemaan miltä näytät ja kirjoitustesi perusteella olen luonut sinusta hyvin positiivisen kuvan joka mielyttää minua suuresti;)ja kun olet niissä kuvaillut ja kertonut itsestäsi niin paljon;) Tiellämme on vain yksi "hidaste" mutta ei se saa ihastumistani nousemaan korkeimpaan kukkaan...rakkauden kukkaan! Öitä ruskeasilmä;)
Runosuonesi puhkesi jälleen. Olet hassu kun kirjoitit noin.
Toivon, että vielä löydät itsellesi oman soman naisen jolle voit olla romanttinen, katsos kun mulla on jo mies en tarvitse toista. Varattu olen ja varattuna pysyn.
Sitäpaitsi tämä ei ole kontaktipalsta jolta haetaan kumppania tai hetken viihdykettä.
Itse en hae täältä mitään, keskustella tykkään eri aiheista eri ihmisten kanssa, ja se jää siihen. Olen pahoillani puolestasi. - ,,,---,,,,,----,,,,-----,,,,,,
miljoonapulu kirjoitti:
Runosuonesi puhkesi jälleen. Olet hassu kun kirjoitit noin.
Toivon, että vielä löydät itsellesi oman soman naisen jolle voit olla romanttinen, katsos kun mulla on jo mies en tarvitse toista. Varattu olen ja varattuna pysyn.
Sitäpaitsi tämä ei ole kontaktipalsta jolta haetaan kumppania tai hetken viihdykettä.
Itse en hae täältä mitään, keskustella tykkään eri aiheista eri ihmisten kanssa, ja se jää siihen. Olen pahoillani puolestasi.Kai innoistui taas liikaa:( Ajattelin olla vähän ovela ja yrittää täältä kautta lähestyä ihmisiä, ok, ymmärrän sinua ja jätän sinut nyt rauhaan, ainakin näillä samanlaisilla viesteilläni:), mutta toki meinaan ottaa kantaa niin moniin hienoihin kysymyksiin joita täällä esität:)
- miljoonapulu
,,,---,,,,,----,,,,-----,,,,,, kirjoitti:
Kai innoistui taas liikaa:( Ajattelin olla vähän ovela ja yrittää täältä kautta lähestyä ihmisiä, ok, ymmärrän sinua ja jätän sinut nyt rauhaan, ainakin näillä samanlaisilla viesteilläni:), mutta toki meinaan ottaa kantaa niin moniin hienoihin kysymyksiin joita täällä esität:)
Hyvä kun otat asian noin tyynesti.
Ihan vapaasti toki ota kantaa kysymyksiini siinä missä muutkin palstalaiset.
Kysymysten hienoudesta en tiedä mitä sitten ovat.
Hassuja voivat olla.
Yllätit tuollakin väittämällä kun sanoit kysymyksiäni hienoiksi. Hm.
P.s. mistä tiedän millainen kaiffari olet, kun et kirjoita rekisteröityneenä.
- Putkivalo
palsta vaikuttaisi ilman kyssäreitä, joten anna palaa :))
Kaikki eläimet ovat upeita ja kauniita tavallaan. Kotona on tomaattia syövä kissa ja teetä popsiva koira, joten ne tulee etusijalle :) Niille on hauska nauraa :)
Kissa on ansainnut nimikkeen Terapeutti meidän talossa, koirasta en vielä tiedä.. Tuhmille sedille se aukaisisisisi (tuliko riittävästi) oven jos osaisi, joten turvallisuuspäällikkötestin se repuutti. Personal trainer? Saan ainakin isot hauikset kun raahan sen perässäni.. Ja pärjään tuhmille??- miljoonapulu
Kiitos sinulle. Pidän tyylistäsi kirjoittaa kovasti.
Musta tuntuu, että en osaa antaa palaa kirjoitan ihan mitä knupissa liikkuu.
Hm eräs toinen palstalainen antoi palaa. Kuten varmaan huomasit. Mutta yksipuolistahan tuo on. Hän tuhlaa aikaansa. Valitettavasti.
..ex-kisuni (koti/maatiaiskissa) laittoi mulle joulukortin,
ja hänen numeronsa on muistissa kännyssäni ;) On saanut myös 'kavereita' lajitovereistaan..
Lähes kaikki eläimet on ihania.. mutta haluan tarjota sopivat puitteet, en millään tavalla
rääkätä eläimiä..Itse pidän koirista, hevosista,kissoista,susista,etc.
Mutta eikös kaikki naiset halua, sen Tiikerin vuoteeseen, leijonan juhliin ja aasin joka maksaa sen kaiken.- Märk
VaasanJaakkoo kirjoitti:
Itse pidän koirista, hevosista,kissoista,susista,etc.
Mutta eikös kaikki naiset halua, sen Tiikerin vuoteeseen, leijonan juhliin ja aasin joka maksaa sen kaiken.Eikös se toivomus ollut Jaguar alle, minkki ylle, tiikeri tankkiin ja aasi maksamaan koko lysti?
Ja vielä kuluneempi juttu: miehet ovat sikoja mutta naiset eläinrakkaita.
Ai joo, oli mulla omiakin mielipiteitä.
Ärsyttävin eläin: kärpänen kattolampussa.
Hellyttävin: norsunpoikanen emonsa vierellä (alla).
Vastenmielisin: niitä on monta, mutta ajatuskin lapamadosta.... puistatus!
Salakavalin: se kiltti koira, joka ei ikinä koskaan milloinkaan ole tehnyt kenellekään yhtään mitään. Siis ennen just tätä yllättävää takalistoonpuraisua. - miljoonapulu
Heh.
- miljoonapulu
VaasanJaakkoo kirjoitti:
Itse pidän koirista, hevosista,kissoista,susista,etc.
Mutta eikös kaikki naiset halua, sen Tiikerin vuoteeseen, leijonan juhliin ja aasin joka maksaa sen kaiken.Jaaha tonkaltaista ajatusta sinulla.
- miljoonapulu
Märk kirjoitti:
Eikös se toivomus ollut Jaguar alle, minkki ylle, tiikeri tankkiin ja aasi maksamaan koko lysti?
Ja vielä kuluneempi juttu: miehet ovat sikoja mutta naiset eläinrakkaita.
Ai joo, oli mulla omiakin mielipiteitä.
Ärsyttävin eläin: kärpänen kattolampussa.
Hellyttävin: norsunpoikanen emonsa vierellä (alla).
Vastenmielisin: niitä on monta, mutta ajatuskin lapamadosta.... puistatus!
Salakavalin: se kiltti koira, joka ei ikinä koskaan milloinkaan ole tehnyt kenellekään yhtään mitään. Siis ennen just tätä yllättävää takalistoonpuraisua.Ei ainakaan minun toivomukseni ole Jaguar.
Hummer on sellainen auto joka miellyttää minun silmääni. Varsinkin eräs tietty Hummer mutten muista sen mallin nimeä. Urheiluautot eivät miellytä minua. Tykkään raskaamman tyylisistä maastoautoista ja joistakin ns. kaupunkimaastureista. Miehekäs tyyli miellyttää minun silmääni.
En minkkiturkeistakaan välitä. Sillä rahalla kun saisi paljon muutakin.
Kärpäsistä ei varmasti kukaan muukaan pidä.
Norsunpoikaset on minustakin hellyttäviä.
Lapamato kuulostaakin yököttävältä. - Ninas
miljoonapulu kirjoitti:
Heh.
Jouduin jokunen vuosi sitten muuton vuoksi
hankkimaan uuden kodin itsekseen ulkoiluun tottuneelle kisulle..
Vastaus taisi vaikuttaa
hölmöltä, sori. Mutta yhteyttä on jonkin verran
pidetty, ihmiset on avittaneet :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104