siis siinäpä kysymys. vastauksia kaipaisin että mistä turvotus mahtaa johtua vatsassa (ja kasvoissa)?
oluen turvotus?
7
1064
Vastaukset
- suuresta
juontimäärästä.
Kuuluu juoda korkeintaan kaksi pulloa päivässä.- pienestä
juontimäärästä.
Kuuluu juoda vähintään 20 pulloa päivässä. - tekevät
pienestä kirjoitti:
juontimäärästä.
Kuuluu juoda vähintään 20 pulloa päivässä.vain juntit ja alkkikset = junttialkkikset.
- mania on
tekevät kirjoitti:
vain juntit ja alkkikset = junttialkkikset.
Olen varakas mies.Kaikkea on.Nykyään ryyppään joka päivä.Ei se rahasta ole kiinni. Kaljaa löytyy aina muutama laatikko. En juo muuta.Viina ei maistu, vain olut.
Täällä maalla asuessa on aikaa ottaa huikkaa ja tuumia elämän ihmeellisyyksiä,. - osaa silti
mania on kirjoitti:
Olen varakas mies.Kaikkea on.Nykyään ryyppään joka päivä.Ei se rahasta ole kiinni. Kaljaa löytyy aina muutama laatikko. En juo muuta.Viina ei maistu, vain olut.
Täällä maalla asuessa on aikaa ottaa huikkaa ja tuumia elämän ihmeellisyyksiä,.ainakaan kirjoittaa. Välimerkkisi ovat aivan pielessä välilyönteihin nähden! Joita aina ei edes ole.
- mania on
osaa silti kirjoitti:
ainakaan kirjoittaa. Välimerkkisi ovat aivan pielessä välilyönteihin nähden! Joita aina ei edes ole.
Mene sinä kaikkine välimerkkeines vaikka hevon vittuun. Päde muijalles/ukolles,jos sellainen vielä ei ole ymmärtänyt jättää sua.
- lapsukainen
hermoja ainakin kannattais oppia hillitteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670