Mistä saisi jehovan todistajien kirjan nimeltä Kadotetusta Paratiisista Ennallistettuun paratiisiin?
Lapsena katselin usein kirjan kuvia. Olihan siellä niitä amerikkailais-mormooni-jehovan todistajat tyylisiä naiveja kuveja onneellisista ihmisistä ja sitä rataa. Minua kiinnosti kuvat tuhosta, eli harmagedonista. Kuvisssa vääräuskoiset hampaat irvessä kärsivät. Kidutuksen tuska jäi lapsen mieleeni pysyvästi.
Nyt olisi milenkiintoista nähdä kirjan kuvat uudelleen, saavatko ne muistot palaamaan lapsuuden aikoihin ja niihin pelkotiloihim mitä silloin oli.
Kauhisttutavia
5
295
Vastaukset
Ihmiset palavat elävältä. Silmät mätänevät päässä. Saikos tässä kirjassa kyytiä kissat ja koiratkin? Siinä Danten helvetti kalpenee kevyesti.
- kirja kaapissa
satun omistamaan sen kirja, enkä siitä pahemmin perusta, mutta kun sen alkuperäinen omistaja jätti mulle vanhat kirjansa muuton yhteydessä, niin en nyt lupaa antaa sitä. kuitenkin asut jossain kaukana etten edes voisi sitä sun käteen antaa.
- kukabah
kirjalle, että "Tule ulos sieltä kaapista".
- Harmagedonkuviin
Tänne sivulle on kerätty vanhempaa ja tuoreempaa Harmagedon-kuvastoa Vartiotorni-seuran julkaisuista:
http://www.quotes-watchtower.co.uk/armageddon_art.htmlkissat ja koiratkin saavat Harmassa kyytiä.
Kirkot palavat ja jehovistit kulkevat hymysää suin kohti paratiisia ruumispolkua pitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634