En ole pajastanut.odotan,muistan,huolissani."visna"auttakoon.olen kääntänyt selän maailmalle.kosketa niin käännyn ja hymyilen,en välitä näen vaihtoehdot voin auttaa,en ole sen arvoinen.kiitos että autoitte jokaisella on kai tarkoitus,en häpeä pidän teistä vieläkin ja seksi terveellä tavalla on kaunista,vaikka en teitä naisia ikinä voittanutkaan,(korvat heilu tällä jääräpäällä)toivon että joku teistä kestää myrkyn ympärilläni ja välittää minusta sillä olen oppimassa nyöryyttä.ei kaikkea ihan aina on salaisuuksia.
Musta Mgia
Arial-jussi
1
505
Vastaukset
- luikuri tattinen
mitä jos käväsisit lääkärissä ja apteekin kautta takas kotiin. ja lepäät vaik pari päivää, lue vaikka aku-ankkoja ja kattele simpsoneita. Rentoudu.
eiköhän se sillä lähde.
jos ei niin otat vielä pari päivää lisää ja pyydät jonku kaverin kylään kattomaan leffoi tai simpsoneita. Tai pelaamaan jotai pelii tietokoneella tai konsolilla.
Kyllä sä vielä jonkun naisen elämääs löydät, ei siitä kannata mitään stressiä ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820