elikkäs minulla on ihana punainen puku vanhojen päiville. puvun selkäpuolella on nyöritys, joten puvun alle ei voi laittaa normaaleja rintsikoita, koska ne näkyvät nyörityksen alta. olisiko kenelläkään mitään vinkkiä ja kokemuksia mitä itse olette käyttäneet tällaisen mekon alla.
alusvaateongelmia vanhojen mekon kanssa
2
1141
Vastaukset
- merve567
Olisikohan näistä apua?
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35280&productId=129970&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Tai sitten tulee mieleen sellaiset rintsikat, joissa olisi läpinäkyvä se selän takaa menevä osa. Sellaiset varmaan löytyisi helpoiten, kun menisi johonkin isoon tavarataloon ja kysyisi.
Niin noista kupeista, ellokselta kun valitsee sen Express toimituksen niin pitäisi tulla parin viikon sisään. - kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
.. kotikonsti:
Pue liivit (jotka pue tanssipäivänä) sekä puku hyvin päällesi.
Laita puvun takaa hakaneuloilla liivit kiinni pukuun just siihen nyörityksen "alkuun" sekä kainaloiden saumoihin
Avaa liivit ja riisu puku liiveineen.
Sitten vaan sievästi ompelet liivit kiinni puvun nurjalle puolelle saumoihin, niin ettei tikit näy ulospäin.
Käännät tietysti liiveistä sen "ylimääräisen" osan (sen joka näkyis nyörityksestä) kaksinkerroin sinne puvun taakse näkymättämiin - sehän tässä ideana oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339