Eli, tiedustelisin onko kellään muulla samaa ongelmaa. Lantio on kokoa 38 mutta vyötärö 36/34. Siis eroa löytyy. Ja oikean kokoista hametta ei tahdo löytyä. Kokeilin tämään kokoa 40 ja sehän oli liian suuri. 38 meni hyvin päälle mutta pyörii vyötäröllä. Ei auta jos kiskon sitä alaspäin, koska se aina nousee takaisin liian ylös. 36 koko taas on liian pieni lanteilta. Onkohan tähän olemassakaan mitään muuta keinoa kun olla pitämättä hameita tai siirtyä kammottaviin trikoohameisiin?
Hame+vyötärö+lantio=APUA!
2
327
Vastaukset
Ratkaisu olis että etsit hyvän ompelijan ja teetät mittojesi mukaan. Silloin saat hyvin istuvan ja yksilöllisen hameen. Hinnoista en osaa sanoa kun en tiedä missäpäin asut mutta ei pitäs kovin suurta eroa olla.
- ja korjauta
Hei! Minulla on sama "ongelma" mutta se on helppo ratkaista. Ostan aina sen isomman koon ja sitten teen vyötärölle kaksi muotolaskosta. Yleensä ne on helpointa tehdä selkäpuolelle. Tämä on helppo homma, laskokset ompelee hetkessä. Jos et itse osaa, vie hame korjausompelimoon (ks. keltaiset sivut tms). Tällaisten muutosten tekeminen ei maksa kuin kympin tai jotain ja hameesta tulee juuri sopiva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854