Meininki turkissa menee aivan yli ja on mennyt jo pitkään.
Muistan kun olin turkissa 13-14-vuotiaana perheeni seurassa. Äitini ja isäpuoleni nähden vanhemmatkin äijät yritti iskeä vaikka olin vielä osin pyöreäkasvoinen pikkutyttö.
Yksi vähintään kolmivitonen paikallinen retkiopas kietoi jollain ihmeen mattotehtaalla käsivartensa ympärilleni kun vanhempien silmä vältti ja suputti korvaani englanniksi että jos minä olisin vähän vanhempi tai hän vähän nuorempi niin hän tekisi minusta hyvän vaimon ja minä hänestä onnellisen miehen.
Suorastaan oksettavaa.
Ravintolassa paikalliset tarjoilijamiehet oisivat tarjonneet alkupaukun minullekin. Vanhempani tietenkin järkyttyneinä sen aina kielsivät. Kun ei paukku maistunut niin kysyivät vanhemmilta josko toisivat tyttärensä paikalliseen discoon kun heidän vuoro loppuu.
Sen jälkeen en ole turkkiin matkustanut. Haluaisin käydä siellä uudelleen ihan piruuttani käydä näyttämässä halveksuvaa naamaa heidän läpinäkyville iskuyrityksilleen. Tosin Alanyaan en ikinä enää mene. Istanbul ja Ankara olisivat hieno kokea. Mutta vain ja ainoastaan suomalaisessa miesseurassa sitten joskus.
Tunnen muutamia turkkilaisia myös suomessa. Sanon vaan että huhhuh - ihan samalla lailla niillä täällä flaksi käy kuin siellä Alanyassakin.
Turkkiturkkiturkki
47
8279
Vastaukset
- ...
On se,että suomalaiset on usein liian tosikkoja lomailemaan Turkissa.Ihmiset on ihania,ystävällisiä,kilttejä ja avuliaita.Ravintoloissa saa aina niin hyvää palvelua,ettei missään muualla.Turkkilaiseen kulttuuriin myös kuuluu toisten kanssa seurustelu/jutteleminen olennaisemmin kuin suomalaiseen kulttuuriin.Ruokapöydän ääressä voidaan istua todella kauan seurustellen. Mitä tulee tällaisiin ehdottelijoihin,niin on erittäin törkeää jos he alkavat lapsille ehdotella.Minä olen saanut myös 14-vuotiaana Kreikassa tällaista kohtelua.Jouduin siirtymään ravintolassa äidin ja isän väliin istumaan,että saisn olla rauhassa ehdotteluilta.Turkissa taas viime reissulla minua luultiin 16-vuotiaaksi ja ravintolan tarjoilija oli yllättynyt kuullessaan ikäni.Sitten hän iski vain leikkisästi silmää ja sanoi,että olisipa heti tajunnut niin olisi flirttaillut minulle.Mutta hän oli luullut minua liian nuoreksi.Olen siis reippaasti kahdenkymmenen yli:D Neuvoksi kuitenkin kaikille,että käyttäkää huumorintajuakin välillä.
- tatteli
mitä valitatte.Olen ollut turkissa lasten kanssa. yksin,olen kesk.ikäinen suht hyvän näk.ei koskaan mitään ongelmaa. Joo , miehet ehdottelee,sanon takas samalla lailla, et teille vai meille, nyt heti, niin loppuu siihen.Kaikki kauppiaat kohteliaita ja ystävällisiä, mua luullaankin usein paikalliseksi , koska olen tummaverinen.Niin metsä vastaa kun sinne huutaa, pätee tässäkin.En todella tajua näitä neg. juttuja, koska mulla monen vuoden kokemuksella vain pos.Ja tuttuja on turkkilaisia,kurdeja(vielä pahempi)jopa yksi oma, monta siellä ja täällä,turhaan yleistätte koko kansaa parin bazaarin kauppiaan perusteella.Mutta totta, kaikki ostettava on feikkiä ja tinkiä pitää , vähintään puolet.Tutustukaa ihmisiin kaiken kaupallisuuden takana.
- pidä paikkaansa
Kaikki kauppiaat kohteliaita ja ystävällisiä totta jos osta ,jos et kyllä käytös muutuu heti.
- turkin musulmaanimiehiä
kun 8 kuukautta homoilee, niin 4 turistisesongin kuukautta on yritettävä jokaikistä naista iästä riippumatta
- tatteli
meni väärinpäin.8 kuukautta on sesonki ja 4 vapaata, jotkut on töissä senkin ajan.Huomaa että jutut on vain kuulopuheiden perusteella tuulesta temmattuja, oikeeta laitaa ei tunneta.
Hei, ne on ihmisiä sielläkin,suurin osa tekee kovasti töitä.Mulle ei ole koskaan huudeltu tai haistateltu, vaikken olisi ostanutkaan mitään,Marmariksesa näin kävi vuosia sitten kun olin mieheni kanssa, mutta lasteni kanssa tai yksin ollessani, ei koskaan.Mut on jopa viety kilpailevalle kauppiaalle jos en ole jostain liikkeestä löytänyt haluamaani tavaraa.Tosi paha juttu jos kaikilla on vain huonoja kokemuksia, silloin täytyy varmaan katsoa peiliin ja miettiä mikä vikana. - merhaba-
tatteli kirjoitti:
meni väärinpäin.8 kuukautta on sesonki ja 4 vapaata, jotkut on töissä senkin ajan.Huomaa että jutut on vain kuulopuheiden perusteella tuulesta temmattuja, oikeeta laitaa ei tunneta.
Hei, ne on ihmisiä sielläkin,suurin osa tekee kovasti töitä.Mulle ei ole koskaan huudeltu tai haistateltu, vaikken olisi ostanutkaan mitään,Marmariksesa näin kävi vuosia sitten kun olin mieheni kanssa, mutta lasteni kanssa tai yksin ollessani, ei koskaan.Mut on jopa viety kilpailevalle kauppiaalle jos en ole jostain liikkeestä löytänyt haluamaani tavaraa.Tosi paha juttu jos kaikilla on vain huonoja kokemuksia, silloin täytyy varmaan katsoa peiliin ja miettiä mikä vikana.Itse olen Turkissa käynyt kolme kertaa ja olen ihan tyytyväinen ollut. Nyt ehkä miettisin menemistä kansainvälisen epävarmuuden takia, kun ei koskaan tiedä missä räjähtää. Istanbulissa suurkaupungin meininkiä ja turisti kuin turisti on aina turisti. Sain hyvää kohtelua kaikkialla, ei siis väkisintyrkyttäjiä, mutta yleiseen kaupankäyntiin siellä kuuluen tinkaaminen on sallittua ja jopa vaadittua.
Tutustuin paikallisiin ihmisiin ja sain tutustua heidän kotiinsa. Aika pitkälle riippuu miten itse käyttäytyy. Aina voi kieltäytyä kohteliaasti ja naiset sinne mennessän pitäisi jo tietää miten erilaisia miehet ovat heidän kuulttuurissaan verrattuna omaamme. Olen ilman minkäänlaista konfliktia pärjännyt myös Antalyiassa ja Alaniassa. No, probleemos at all. Antavat olla rauhassa, jos näytät haluavasi olla rauhassa, ei se sen kummempaa ole. Eikä kaikenmaailman lirkutteluja kannata ottaa tosissaan, kyllä ne senkin muuten huomaa, jos joku on vähän niinkuin hämillään ja pistävät vettä myllyyn, ei ne mitään tyhmiä ole.
- ei enää ikinä
oma kokemukseni Turkista on kaikkea muuta kuin kehumista. Paikalliset miehet ehdottelevat jokapaikassa seksin harrastamista ja osa käy jopa kadulla aivan häpeilemättä rintoihin ja persuksiin kiinni. Käsiä tungetaan housuihin jopa kaupassa. Kun ilmaiset, ettet ole kiinnostunut yleensä kuulee kaikki englanninkieliset törkeydet mitä kyseinen henkilö osaa, paikallista kieltä en onneksi ymmärrä. Olen käynyt kaksi kertaa Turkissa, toinen kerta lähinnä siksi, että ajattelin jotain muuttuneen, erehdyin.
Teen 4-6 ulkomaanmatkaa vuodessa ja kohta alkaa olla maailma kierretty mutta niin sikamaiseen naisten kohteluun en ole missään muualla törmännyt kuin Turkissa. Ainoa keino välttyä törkykohtelulta vaikutti olevan paikallinen kainalossa. Eli jos et halua lomaasi viettää Turkinpoikaa pannen niin eipä kannata siihen maahan rahojaan haaskata!
Ja sitten vielä nämä lähes apinantasoiset pitäisi EU:n jäseneksi ottaa, voi jumalauta...- uskotkohan itsekään
noihin naurettaviin juttuihisi? tai sitten pitää kyllä jo olla jotain vialla sinussa itsessäsi että olet saanut noin törky kokemuksia.Uskallan kuitenkin epäillä ettet ole Turkissa päin käynytkään koskaan.Jokainen kunniallinen nainen tai edes sen näköinen pystyy aina ja varmasti pistämään kampoihin jos joku jossain yrittää kertomuksesi tavalla kopeloida ja lähennellä.On tullut itsekin kierreltyä siellä sun täällä mutta Turkissa EI koskaan käyntieni aikana ole kukaan käyttäytynyt sopimattomasti minua kohtaan,päinvastoin.Niin,en todellakaan ole mikään ns.jokinorsu ja pukeutumisen osaan kulttuuria kunnioittaen.Perässä juoksevat kotimaassakin,muualla ymmärtävät sanan EI.Palaa maanpinnalle niistä harhoistasi ja älä vaan enää matkusta minnekään jos noin avuton olet.
- suomessakin
turkkilaiset meinaten, likkakaverin asuintalon alakerrassa oli Mehmetin kebab-pitsa ja jos kaveri ei onnistunu kotiin livahtaan Mehmetin näkemättä niin jo alkoi ovisummeri soida ja tarjolla oli ihan Mehmun ikiomaa kepakkoa. Kaveri teki sit rikosilmotuksen ja muutti pois kun ei puhe tehonnu. Ja tääkin pyöritti sitä baaria suomalaisen muijansa kanssa.
Syyllistäminen, ulkoistaminen ja vastuun siirtäminen muualle-nämä kolme psykologian oppia sopivat mielestäni myös tähän tapaukseen. Olen samaa mieltä kuin nimikerkillä joopajoo tähän kirjoitukseen jo aiemmin vastannut, ja samaa mieltä kuin ne kirjoittajat, jotka sanovat, että pitäs katsoa itseään peilistä, ennen kuin alkaa haukkumaan maata ja sen kansalaisia. Se on kumma juttu, että monet tämän palstankin kirjoittajista eivät ole kokeneet negatiivisia asioita Turkissa ja saavat olla rauhassa, vaikka olisi kyseessä vaalea kaunis sinkkunainen. Se on varmaan kiinni aika pitkälti omasta käyttäytymisestä ja suhtautumisesta. Jotkut naiset ihan tahallaan provosoivat pukeutumisellaan ja käyttäytymisellään ylipäänsä (ei vain turkkilaisia) miehiä käyttäytymään lähentelevästi, jos ovat siinä luulossa, että naiset ovat kiinnostuneita heistä.
- eu.hun
pääse, sielä maassa on liian moni asia rempallaan.
Samaa huonoa naisten kohtelua ovat kertoneet tuttavanikin jotka ovat olleet turkissa lomalla.
Molemmat naimisissa olevia naisia mies ja lapsi koko ajan mukana ja silti äijät huutellee ehdotuksia. - hämmästelen
että onko suomalaisilla naisilla näin alhainen itsekunnioitus ja saastanen moraali ku puolustelevat turkkilaisia miehiä henkeen ja vereen.
Ei espanjattaret tai italiattaret muuta ku kävele pizza poikien ohi kengät kopisten mutta niillä ladyillä onkin itsetunto paikallaan.
Eihän niitä miehiä voi suomi akka arvostella tai kyseen alaistaa joitten kanssa on sängyssä ollu... - pitäisi halventaa
hämmästelen kirjoitti:
että onko suomalaisilla naisilla näin alhainen itsekunnioitus ja saastanen moraali ku puolustelevat turkkilaisia miehiä henkeen ja vereen.
Ei espanjattaret tai italiattaret muuta ku kävele pizza poikien ohi kengät kopisten mutta niillä ladyillä onkin itsetunto paikallaan.
Eihän niitä miehiä voi suomi akka arvostella tai kyseen alaistaa joitten kanssa on sängyssä ollu...itsetuntoni on kohdallaan ja sen vuoksi pystynkin katsomaan asioita laajemmin kuin sänky perspektiivistä!En ymmärrä monen suunnatonta halveksuntaa joitakin kansoja kohtaan?Ihmettelen vain MIKSI ja MISTÄ se johtuu?Puolustelen minkä tahansa maalaisia,yksikään ei ole minua kohtaan käyttäytynyt halveksuntaa aiheuttaen,ei minun tarvitse asioista ajatella kuten esim.sinun!Olen tyytyväinen elämääni,suomalaiseen blondi mieheeni,siltikin pidän Turkkilaisista ihmisistä siinä kuin vaikkapa Thaimaalaisistakin.terv.Eloveena.
- kysymykseesi
hämmästelen kirjoitti:
Eihän niitä miehiä voi suomi akka arvostella tai kyseen alaistaa joitten kanssa on sängyssä ollu..."onko suomalaisilla naisilla näin alhainen itsekunnioitus"
On. Ja valitettavasti sen tietävät kaikki ja sitä käytetään kaikkialla hyväksi. - Alanyasta-07
Hotellin henkilökunta asiallista mut välillä joutui baarissa ja respassa odottelemaan, kun työntekijä oli naimassa turistia. Hotellin ovesta kun ulos pääsi, niin jo oli seksin tarjoajia paikalla kävellen, mopoilla ja autoilla. Törkeimmät yrittivät jopa repiä autoon puoliväkisin, taksi pysähtyi auttamaan, onneks, muuten olis varmaan raiskattu. Kävelijät seurasivat korttelitolkulla vaikka useita kertoja sanoi ettei seura kiinnosta, lopulta kun luovuttivat niin jo huoriteltiin ja haistateltiin. Ravintolassa tarjoilija esitteli ja luetutti suomalaisilta naisilta saatuja kuvia ja kirjeitä osoituksena mieskunnostaan. Paha mieli tuli näiden kirjoittajien puolesta. Turistit ovat siellä paikallisille pelkkiä panoja.
Hoksasin myös, että turkkilaisessa miesseurassa liikkuvat naiset saivat olla ahdistelulta rauhassa.
Muuten matka oli ihan jees ja maassa varmasti on hyviäkin asioita mutta minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta. - "psykologialla"
lefke kirjoitti:
Syyllistäminen, ulkoistaminen ja vastuun siirtäminen muualle-nämä kolme psykologian oppia sopivat mielestäni myös tähän tapaukseen. Olen samaa mieltä kuin nimikerkillä joopajoo tähän kirjoitukseen jo aiemmin vastannut, ja samaa mieltä kuin ne kirjoittajat, jotka sanovat, että pitäs katsoa itseään peilistä, ennen kuin alkaa haukkumaan maata ja sen kansalaisia. Se on kumma juttu, että monet tämän palstankin kirjoittajista eivät ole kokeneet negatiivisia asioita Turkissa ja saavat olla rauhassa, vaikka olisi kyseessä vaalea kaunis sinkkunainen. Se on varmaan kiinni aika pitkälti omasta käyttäytymisestä ja suhtautumisesta. Jotkut naiset ihan tahallaan provosoivat pukeutumisellaan ja käyttäytymisellään ylipäänsä (ei vain turkkilaisia) miehiä käyttäytymään lähentelevästi, jos ovat siinä luulossa, että naiset ovat kiinnostuneita heistä.
jää noin 80% raiskauksista ilmoittamatta. Ainahan syy on naisessa itsessään.
- sitä kun mietit
Alanyasta-07 kirjoitti:
Hotellin henkilökunta asiallista mut välillä joutui baarissa ja respassa odottelemaan, kun työntekijä oli naimassa turistia. Hotellin ovesta kun ulos pääsi, niin jo oli seksin tarjoajia paikalla kävellen, mopoilla ja autoilla. Törkeimmät yrittivät jopa repiä autoon puoliväkisin, taksi pysähtyi auttamaan, onneks, muuten olis varmaan raiskattu. Kävelijät seurasivat korttelitolkulla vaikka useita kertoja sanoi ettei seura kiinnosta, lopulta kun luovuttivat niin jo huoriteltiin ja haistateltiin. Ravintolassa tarjoilija esitteli ja luetutti suomalaisilta naisilta saatuja kuvia ja kirjeitä osoituksena mieskunnostaan. Paha mieli tuli näiden kirjoittajien puolesta. Turistit ovat siellä paikallisille pelkkiä panoja.
Hoksasin myös, että turkkilaisessa miesseurassa liikkuvat naiset saivat olla ahdistelulta rauhassa.
Muuten matka oli ihan jees ja maassa varmasti on hyviäkin asioita mutta minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta."minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta. "
kannattaiskohan pysyä poissa moisista sikoläteistä? - on..
sitä kun mietit kirjoitti:
"minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta. "
kannattaiskohan pysyä poissa moisista sikoläteistä?edellinen viestini poistettiin täältä muka oli epäasiallinen. Naurettavaa paskaa, aikuisia ihmisiä tässä kaikki ollaan ja heti kun joku ei pidä karvanaamasesta turkkipaskasta niin viesti poistetaan " epäasiallisena " Hei sinä joka vasikoit niin mene vähän itseesi, ei ole pakko lukea jos ei halua mutta, myös mullakin on vapaus olla omia mielipiteitä.
- thaimaassa tytöt
sitä kun mietit kirjoitti:
"minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta. "
kannattaiskohan pysyä poissa moisista sikoläteistä?samaa sarjaa. Ei kai ne siellä notku itseään tarjoilemassa ellei flaksi käy
- Shovinismi elää
lefke kirjoitti:
ja voi hyvin: Jos nainen pukeutuu provosoivasti (makuasia mikä on provosoivaa), hänet saa vaikka raiskata, sanoi sitten juu tai ei.
Loistavaa luolamiesmäsiyyttä... - entinen opas
thaimaassa tytöt kirjoitti:
samaa sarjaa. Ei kai ne siellä notku itseään tarjoilemassa ellei flaksi käy
Kerronpa teille erään tarinan,kun tänne palstalle eksyin pitkästä aikaa.Olin Turkissa oppaana,ja kerran eräs nainen nosti kovan metelin kun joku mies oli huudellut hänelle törkeyksiä.Nainen oli hyvin järkyttynyt ja vaati minua selvittämään mitä mies oli huutanut.Hotellissa selvitimme asiaa,ja onneksi suomalainen miesmatkailija oli ollut saman myyntikojun lähellä videokameroineen.Tunteja myöhemmin löysimme nauhoitetun kohdan,missä myyjä huusi naisen takana seisseelle veljelleen:tule nostamaan tämä pöytä.En saa sitä yksin,senkin hidas aasi.
Nainen oli hämillään ja sanoi,että oli käsittänyt väärin.Seuraavana päivänä kuulin,kun sama rouva kertoi retkibussissa,miten myyjä basaarissa oli huudellut törkeyksiä hänelle,eikä opas ollut välittänyt selvittää asiaa..
Tunsin kärsineeni vääryyttä,minä sekä syytetty mies.kyllä monesti tapahtuu,että vain käsitetään väärin.Toki aina on typerästi käyttäytyviä.
Raiskausyrityksiä on valitettavasti melkein joka kohteessa joskus.ja rikoksiakin tapahtuu.Turkki on ihan turvallinen lomakohde,kuitenkin on ihmisiä,jotka nimenomaan kaipaavat lomaltaan seikkailuja.. - provosoida?
Shovinismi elää kirjoitti:
ja voi hyvin: Jos nainen pukeutuu provosoivasti (makuasia mikä on provosoivaa), hänet saa vaikka raiskata, sanoi sitten juu tai ei.
Loistavaa luolamiesmäsiyyttä...Eiköhän jo tapoihin kuulu kunnioittaa maan pukeutumis kulttuuria.Maassa maan tavalla tai maasta pois.Toki voit valita lomasi sen mukaan miten haluat pukeutua tai olla jopa pukeutumatta esim.Kreikassa on nakurantoja mutta muslimi maissa olisi ihan fiksua edes hiukan katsoa ettei takapuoli vilku helmojesi alta.Jos kerjäät huomiota se ei paljoa vaadi ko.maissa.
on.. kirjoitti:
edellinen viestini poistettiin täältä muka oli epäasiallinen. Naurettavaa paskaa, aikuisia ihmisiä tässä kaikki ollaan ja heti kun joku ei pidä karvanaamasesta turkkipaskasta niin viesti poistetaan " epäasiallisena " Hei sinä joka vasikoit niin mene vähän itseesi, ei ole pakko lukea jos ei halua mutta, myös mullakin on vapaus olla omia mielipiteitä.
Mun mielestä on ihan oikein, että epäasialliset viestit poistetaan. Mitä järkeä siinä on, jos täällä annettas kirjoittaa mitä vaan herjaavia ja rasistisia juttuja? Tässä maassakin on niin paljon rasisteja(vähintään piilorasisteja) ja kateellisia ihmisiä, että ei voi kuin ihmetellä monien suvaitsevamattomuutta. Sen sanon vielä, että ei sinee Turkkiin ole mikään pakko mennä, jos ei tykkää siitä maasta ja ihmisistä.
- kirjoittamaa
entinen opas kirjoitti:
Kerronpa teille erään tarinan,kun tänne palstalle eksyin pitkästä aikaa.Olin Turkissa oppaana,ja kerran eräs nainen nosti kovan metelin kun joku mies oli huudellut hänelle törkeyksiä.Nainen oli hyvin järkyttynyt ja vaati minua selvittämään mitä mies oli huutanut.Hotellissa selvitimme asiaa,ja onneksi suomalainen miesmatkailija oli ollut saman myyntikojun lähellä videokameroineen.Tunteja myöhemmin löysimme nauhoitetun kohdan,missä myyjä huusi naisen takana seisseelle veljelleen:tule nostamaan tämä pöytä.En saa sitä yksin,senkin hidas aasi.
Nainen oli hämillään ja sanoi,että oli käsittänyt väärin.Seuraavana päivänä kuulin,kun sama rouva kertoi retkibussissa,miten myyjä basaarissa oli huudellut törkeyksiä hänelle,eikä opas ollut välittänyt selvittää asiaa..
Tunsin kärsineeni vääryyttä,minä sekä syytetty mies.kyllä monesti tapahtuu,että vain käsitetään väärin.Toki aina on typerästi käyttäytyviä.
Raiskausyrityksiä on valitettavasti melkein joka kohteessa joskus.ja rikoksiakin tapahtuu.Turkki on ihan turvallinen lomakohde,kuitenkin on ihmisiä,jotka nimenomaan kaipaavat lomaltaan seikkailuja..propagandatextiä..
- vittu..
lefke kirjoitti:
Mun mielestä on ihan oikein, että epäasialliset viestit poistetaan. Mitä järkeä siinä on, jos täällä annettas kirjoittaa mitä vaan herjaavia ja rasistisia juttuja? Tässä maassakin on niin paljon rasisteja(vähintään piilorasisteja) ja kateellisia ihmisiä, että ei voi kuin ihmetellä monien suvaitsevamattomuutta. Sen sanon vielä, että ei sinee Turkkiin ole mikään pakko mennä, jos ei tykkää siitä maasta ja ihmisistä.
mitä paskaa. Tarkoittaako se sitä että jos sinne menee niin teikäläisille on pakko antaa pillua. Jospa hyppäisit siihen banaanibotskiin ja painelisit sinne vitun turkkiin takaisin. TE ET OLE TERVETULLEITA TÄNNE!!
- mistähän kaikki
Alanyasta-07 kirjoitti:
Muuten matka oli ihan jees ja maassa varmasti on hyviäkin asioita mutta minkäänlaista kunnioitusta länsimaisia naisia kohtaan siellä ei tunneta.johtuu? Olisko, että turkkilaiset miehet ovat tottuneet, että saavat suomalaisilta naisilta todella helposti pillua. Ihmetys onkin sitten valtava, kun nainen ei syty tai halua. Eihän näin ole käynyt koskaan ennen. Suomalainen nainen antaa aina turkkilaiselle pillua, vaikka lähestyisi miten. Jos suomalaisilla naisilla ei olisi maailmankuulua mainetta anteliaina naisina, niin tuskinpa ne miehet niin hanakasti yrittäisi.
- ytimeen!
mistähän kaikki kirjoitti:
johtuu? Olisko, että turkkilaiset miehet ovat tottuneet, että saavat suomalaisilta naisilta todella helposti pillua. Ihmetys onkin sitten valtava, kun nainen ei syty tai halua. Eihän näin ole käynyt koskaan ennen. Suomalainen nainen antaa aina turkkilaiselle pillua, vaikka lähestyisi miten. Jos suomalaisilla naisilla ei olisi maailmankuulua mainetta anteliaina naisina, niin tuskinpa ne miehet niin hanakasti yrittäisi.
suomalaiset on siellä vuosikausia käyneet seksilomilla, joten tietenkin paikalliset miehet pitävät itsestäänselvänä että saavat pillua. Ei kannata mennä jos ei seksi kiinnosta.
- entinen opas
kirjoittamaa kirjoitti:
propagandatextiä..
Voi kuule,ihan suomalainen mies on.Oli rauhanturvatehtävissä opasaikoinani.Kyllä oppaana voi olla ihan ilman paikallista miestäkin..ettet nyt vaan aliarvioisi suomalaisia naisia?
Mutta toki ymmärrän,että tasoisesi tyypit saavat olla meiltä naisilta ihan rauhassa. - fhnlfvhidfbna
ytimeen! kirjoitti:
suomalaiset on siellä vuosikausia käyneet seksilomilla, joten tietenkin paikalliset miehet pitävät itsestäänselvänä että saavat pillua. Ei kannata mennä jos ei seksi kiinnosta.
Mitä kummaa se kenelläkään kuuluu harrastaako joku seksiä tai vaikka lainelautailua lomallaan paikalliseten miesten kanssa?? Eiköhän sitä aikuiset ihmiset ihan itse tiedä mitä haluavat lomallaan tehdä ja kenen kanssa. Jospa asia nyt vaan on niin,että sieltä saa helvetin hyvää seksiä,joka piristää tätä paskaa Suomiarkea. Ihan sama mitä ajattelette.
vittu.. kirjoitti:
mitä paskaa. Tarkoittaako se sitä että jos sinne menee niin teikäläisille on pakko antaa pillua. Jospa hyppäisit siihen banaanibotskiin ja painelisit sinne vitun turkkiin takaisin. TE ET OLE TERVETULLEITA TÄNNE!!
Kuule jätkä vai mikä ootkaan, älä tule mulle aukoo päätäs. Helppo sun on täällä anomyyminä kirjoittaa vaikka mitä herjaavaa ja rasistista, mutta et uskaltais livenä sanoo noita. Se mitä puhuin, on todellakin asiaa eikä huuhaata. Sitä paitsi olen syntynyt tässä maassa, joten minä itse päätän siitä, muutanko täältä vai en.
- sua onnetonta
mistähän kaikki kirjoitti:
johtuu? Olisko, että turkkilaiset miehet ovat tottuneet, että saavat suomalaisilta naisilta todella helposti pillua. Ihmetys onkin sitten valtava, kun nainen ei syty tai halua. Eihän näin ole käynyt koskaan ennen. Suomalainen nainen antaa aina turkkilaiselle pillua, vaikka lähestyisi miten. Jos suomalaisilla naisilla ei olisi maailmankuulua mainetta anteliaina naisina, niin tuskinpa ne miehet niin hanakasti yrittäisi.
Kyllä on jo kaikille tullut selväksi ETTÄ´et saa suomalaista naista tai et ole saanut koskaan!Toinen vaihtoehto on että muijas hyppäsi Turkkilaisen komistuksen mukaan(ONNEKSI TAJUSI HÄIPYÄ!)Täällä nyt roikut sivuilla itkemässä ja haukkumussa milloin minkin nm.turvin Turkkilaisia miehiä ja suomalaisia naisia.Vedä peitto korviisi ja unta siihen onnettoman tyhjään kuuppaasi!Helvetin PELLE.
- oppaan kanssa
entinen opas kirjoitti:
Raiskausyrityksiä on valitettavasti melkein joka kohteessa joskus.ja rikoksiakin tapahtuu.Turkki on ihan turvallinen lomakohde,kuitenkin on ihmisiä,jotka nimenomaan kaipaavat lomaltaan seikkailuja..Olen perheineni käynyt usein Turkissa.Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä.Teini-ikäinen vaalea,kaunis tyttäreni saa usein miehiltä huomiota,mutta aina on pysytty hyvän maun rajoissa.Monet suomalaisnaiset kerta kaikkiaan kärttävät huomiota itselleen,pukeutuvat provosoivasti ja saattavat olla aika pettyneitäkin jos flaksi ei käy.
- olen myös..
oppaan kanssa kirjoitti:
Olen perheineni käynyt usein Turkissa.Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä.Teini-ikäinen vaalea,kaunis tyttäreni saa usein miehiltä huomiota,mutta aina on pysytty hyvän maun rajoissa.Monet suomalaisnaiset kerta kaikkiaan kärttävät huomiota itselleen,pukeutuvat provosoivasti ja saattavat olla aika pettyneitäkin jos flaksi ei käy.
Samaa mieltä olen..olen käynyt 7 kertaa Alaniassa, välillä yksin ja välillä seurassa, koskaan ei mitään ongelmia ole ollut..olen vaalea hoikka nainen..ihmiset tosi ystävällisiä siellä, paljon tullut uusia ystäviä...niin metsä vastaa kun sinne huudetaan..kesäkuussa taas lähdössä:)..mukavaa lomaa kaikille:)
- Helvetin pelle
sua onnetonta kirjoitti:
Kyllä on jo kaikille tullut selväksi ETTÄ´et saa suomalaista naista tai et ole saanut koskaan!Toinen vaihtoehto on että muijas hyppäsi Turkkilaisen komistuksen mukaan(ONNEKSI TAJUSI HÄIPYÄ!)Täällä nyt roikut sivuilla itkemässä ja haukkumussa milloin minkin nm.turvin Turkkilaisia miehiä ja suomalaisia naisia.Vedä peitto korviisi ja unta siihen onnettoman tyhjään kuuppaasi!Helvetin PELLE.
Tais osua ,kun mamma noin suuttu.Kyllä turkin matkailusta jokainen totuuden tietää.
- Suomituristi
vaan olisit, jos menet sinne näyttämään halveksuvaa ja tympeää naamaasi. Todella tyylikästä...
- suomityttökö
Todella tyylikästä antaa pillua.
- Mies ja lapsi
Olen matkaillut tyttäreni kanssa monessakin arabimaassa ja turkissa on ollut vähiten vaikeuksia.
Se ei silti tarkoita, että he olisivat herrasmiehiä.
Iilimatoja ne ovat turkissakin.
Kyllä niitä sinisilmiä voisi edes vähän raottaa ihan aikuisten oikeasti.
Muslimeja ne ovat lähes kaikki ja länsimaalainen on heidän mielestään sian ja apinan kanssa samassa kastissa, vaikka miten kauniisti puhuisivat.
Islamilaisuus on tällaista.
http://www.liveleak.com/view?i=216_1207467783
Miettikää nyt hyvät ihmiset, ennen kuin alatte suhteeseen, jossa sinä olet varma häviäjä.
Arvottomilla rihkamalahjoillako te myytte sielunne?
Useimmat taitavat vielä jopa maksaakin.
Laskekaa millainen tuuletus pankkitilillänne on käynyt sen jälkeen kun olette alkaneet käydä turkissa!- islamilaisuus?
Sairaat terroristikusipääthän siinä oli asialla.
Ei ole Islamin kanssa mitään tekemistä.
Ja meillä ollaan kotona ihan sulassa sovussa ilman minkäänlaisia valtataisteluja. Ja silmät on olleet auki 28 vuotta. Kannattaisi sinunkin avata vähän enemmän, pelkkä raotus kun ei mahdollista kovin suurta näkökenttää. - takana
islamilaisuus? kirjoitti:
Sairaat terroristikusipääthän siinä oli asialla.
Ei ole Islamin kanssa mitään tekemistä.
Ja meillä ollaan kotona ihan sulassa sovussa ilman minkäänlaisia valtataisteluja. Ja silmät on olleet auki 28 vuotta. Kannattaisi sinunkin avata vähän enemmän, pelkkä raotus kun ei mahdollista kovin suurta näkökenttää.Muslimi on aina muslimi.
He eivät ole niin vieraantuneet uskonnosta niin kuin me.
He eivät vain näytä uskoaan ettei turistityttö säikähdä.
Muslimilla on oma pää löysällä jos liikaa lepsuilee.
Tämän tietää mm. Salman Rushdie josta on luvattu tapporahaa miljoonia. Tuossa toteutetaan koraania niin kuin useimmat sitä tulkitsevat.
Tiesitkö muuten, että yli 90% muslimimiehen ottaneista saa kokea fyysistä väkivaltaa ennen pitkää?
Et taida uskoa ennen kuin itse olet siinä tilanteessa. - aina muslimi
takana kirjoitti:
Muslimi on aina muslimi.
He eivät ole niin vieraantuneet uskonnosta niin kuin me.
He eivät vain näytä uskoaan ettei turistityttö säikähdä.
Muslimilla on oma pää löysällä jos liikaa lepsuilee.
Tämän tietää mm. Salman Rushdie josta on luvattu tapporahaa miljoonia. Tuossa toteutetaan koraania niin kuin useimmat sitä tulkitsevat.
Tiesitkö muuten, että yli 90% muslimimiehen ottaneista saa kokea fyysistä väkivaltaa ennen pitkää?
Et taida uskoa ennen kuin itse olet siinä tilanteessa.Aivan. Ja hyvä niin. Kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia, vai pitäisikö sinua alkaa kutsumaan velliperseluuseriksi kun "kaikki" muutkin suomiurpot on sellaisia?
Tiedät siis miten useimmat muslimit tulkitsevat koraania? Aika paljon siinä tapauksessa heitä tunnet..
Jos noin paljon Islamista tiedät, tiedät varmaan senkin, että kaikki asiat eivät löydy koraanista.
Kristallipalloa minulla ei ole, kuten ei kenelläkään muullakaan, joten vain luoja tietää joudunko joskus väkivaltaa kokemaan vai en. Sitä en kuitenkaan usko. Kuuden yhteisen vuoden aikana on tullut aika monta tilaisuutta, jolloin Suomi-Seppo olisi takuulla jo vetänyt kestoraybanit, ja sen on miehenikin suoraan sanonut. Mutta meillä niin ei ole käynyt. Ja mies on uskova muslimi, joka tietää myös mitä Islam naisten kohtelusta opettaa. Hänen perheessään eikä lähisuvussaan kättä nosteta naisen edessä. - Maistuuko?
aina muslimi kirjoitti:
Aivan. Ja hyvä niin. Kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia, vai pitäisikö sinua alkaa kutsumaan velliperseluuseriksi kun "kaikki" muutkin suomiurpot on sellaisia?
Tiedät siis miten useimmat muslimit tulkitsevat koraania? Aika paljon siinä tapauksessa heitä tunnet..
Jos noin paljon Islamista tiedät, tiedät varmaan senkin, että kaikki asiat eivät löydy koraanista.
Kristallipalloa minulla ei ole, kuten ei kenelläkään muullakaan, joten vain luoja tietää joudunko joskus väkivaltaa kokemaan vai en. Sitä en kuitenkaan usko. Kuuden yhteisen vuoden aikana on tullut aika monta tilaisuutta, jolloin Suomi-Seppo olisi takuulla jo vetänyt kestoraybanit, ja sen on miehenikin suoraan sanonut. Mutta meillä niin ei ole käynyt. Ja mies on uskova muslimi, joka tietää myös mitä Islam naisten kohtelusta opettaa. Hänen perheessään eikä lähisuvussaan kättä nosteta naisen edessä.http://www.youtube.com/watch?v=Uk_zbKg4vqE&eurl=http://aikapommi.wordpress.com/
Liharuoka on muslimaissa parempaa kuin meillä, kun se ei ole saastaista! - toki!
Maistuuko? kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Uk_zbKg4vqE&eurl=http://aikapommi.wordpress.com/
Liharuoka on muslimaissa parempaa kuin meillä, kun se ei ole saastaista!Jumalan nimeen siunattu ruoka on aina parempaa.
Tuohon linkkiin sen sijaan ei ole aikaa eikä tarvetta tutustua. - kebab ?
toki! kirjoitti:
Jumalan nimeen siunattu ruoka on aina parempaa.
Tuohon linkkiin sen sijaan ei ole aikaa eikä tarvetta tutustua.http://www.24dash.com/news/Communities/2007-05-24-Schoolgirl-s-body-chopped-up-and-mixed-into-kebabs
Tämä on siunattu allahin nimeen. - ole!
kebab ? kirjoitti:
http://www.24dash.com/news/Communities/2007-05-24-Schoolgirl-s-body-chopped-up-and-mixed-into-kebabs
Tämä on siunattu allahin nimeen.Ja vastaus: Kebab maistuu kyllä silloin tällöin, kiitos kysymästä.
- kumma, kumma, kumma, erittä...
Lukiessani vastauksia minua ihmetyttää eniten, että tällä palstalla kirjoittajat eivät osaa käyttää välilyöntiä pilkun ja pisteen jälkeen. 50 %!
Hei opetelkaa vähän kirjoitussääntöjä! Eli ei näin:tulin kotiin.menin sitten keittiöön.sitten lähdin kauppaan,kävin vielä toisessakin kaupassa. - Vaan näin: Tulin kotiin. Menin sitten keittiöön. Sitten lähdin kauppaan. Kävin vielä toisessakin kaupassa. Eli pilkun ja pisteen jälkeen välilyönti. Vasta sen jälkeen aloitetaan uusi lause isolla kirjaimella!
Huomaatteko eron?- hups,k
Ei voi olla totta. Sitten lähdin kauppaan ja(huom. ei tarvii pilkkuu tai pistettä.) kävin vielä toisessakin kaupassa. Miks noin? Kävin kaupoissa ostoksilla, jonka jälkeen palasin kotia antamaan suuseksiä naiselleni. Naiseni laukesi kuin raketti, kun kieleni taituroi hänen klitoriksellaan.
- RStoner
Länsimaissa lihavuus on alimpien sosiaaliluokkien tauti ja lihavat naisethan ne tuolla Turkissa ja Afrikan mieshuoramaissa joutuvat käymään. Ei siis kannata ihmetellä, jos näillä palstoilla amistyylillä kirjoittelevat.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124