Muistaako kukaan Rauma-Matala nimistä ravintolaa? Aikanaan ihan ykkäsmestoja kai Raumalla.
Rauma-matala
7
655
Vastaukset
- P.Iivonen
Siellä esiintyi huippunimiä kuten Armi ja Danny ja Frederik. Mona-Caritakin taisi olla muutamaan kertaan. Viihtyisä paikka. Kalaverkkoja somisteena seinillä ja olut kolpakoissa Tasalam Vilkun kuva.
- Pena5403
Totta mooses - oli meidän meriopistolaisten ykkösmesta... hmmmm ettei vaan ArmiDannyt olleet siellä yläkerran ravintolassa eikä siinä Matalan puolella.
Nime muista mut mis tää juottola ol ? matala kyl tual ulkon tiärä mut täälmair e .
- Tenunenä
Se oli Raumanlinnan alakerta. Nykyään Räsäsen dynastian hoivissa.
- lahreaukkia
juu muistan gyl.. rauma matal o ammuttu pois jo vuosia sitte:)
Jos tarkota sitä kolmannepetäjäkse edes ollu matala SEMENTTIMATALA se ammutti pois ja Valkikari mutkast pari molkot ei muut .
- R - Low
Rauma matala? no onhan tuo kun aluksetkin paukkuu kareille tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791