Minua kun on vaivannut sellainen kysymys, että kuluukohan tuollaisen sähköisen parranajokoneen teräverkko nopeammin, jos sitä painaa kovemmin naamaa vasten ajessa ja entä onko ajojäljellä eroa kevyesti painettuna tai sitten kovemmin?
Oliskohan kukaan tutkinut tuota asiaa paremmin?
Niin ja sitten minä olen kokeillut sellaista ajoa, että ajan sillä sähkövehkeellä vain leuan ja nenän alusen ja sitten poskien ja leuvan alusen pehmeet karvat vetelen kuiviltaan semmosella terähöylällä.
Onkohan kukaan muu kokeillu tuota systeemiä?
Mitähän mieltä siitä oltais.
Vain miehille ja feministeille
6
377
Vastaukset
- sillai...
järkeä kun aika-ajoin kuitenkin pitkäksi kasvaneita joutuu leikkaammaan, minulla on pyöriväteräinen sähkis ja siinä on eri niittoterä rajauksia varten, sillä ne haivenet leikkaan nehän on niin ohhuita että aurinkoa vasten ne vasta huomaa, mutta teräverkkoon ne ohuet ei osaa mennä, just nenän päälläkin on yks semmonen.
- partatutkija
kyllä se verkko kestää, jää vielä jälkeläisillekin.
Turhaa nuukailet:- Braun/Philips
Näiden koneita olen käyttänyt. Molempien teränsuojukset rikkoutuvat ajanoloon.
En ikuna enää osta akkutoimista partakonetta. Verkkokäyttöisessä riittää ytyä.
Ihan sama vaikkapa akkukäyttöisen apuimurin suhteen - leluja mitkä leluja.
masa partanen Braun/Philips kirjoitti:
masa partanenMutta Jopel, ystävä hyvä, kerropa, mitä ne feministit tekee tuolla otsikossa ? Naisasianainen tai naisellinen,tai jotain sinnepäin,,,,,,,,,,Vai onko se "houkutuslintu" ?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen !!- akkukäyttönen
Braun/Philips kirjoitti:
masa partanenpartakone ollu jo 10v latautuu nopeasti ja hyvin toimiva kone on vesipesun sietävä vielä.
teräverkkokoneet on siitä huonoja että verkko särkyy helposti, itselläni on pyöriväteräinen kone.
Apuimuri näitä uusia ladattavia on ollut vajaan vuoden vasta käytössäni tyytyväinen siihenkin olen,
akku kestää ainakin kaksi imurointikertaa 3h asunnon imuroinnissa.
Kätevä ja nopea käyttää ei kyllä sovi kaapin alle eikä kapeisiin väleihin. Tarkempaan imurointiin on tavallinen imuri. - turpajouhia
akkukäyttönen kirjoitti:
partakone ollu jo 10v latautuu nopeasti ja hyvin toimiva kone on vesipesun sietävä vielä.
teräverkkokoneet on siitä huonoja että verkko särkyy helposti, itselläni on pyöriväteräinen kone.
Apuimuri näitä uusia ladattavia on ollut vajaan vuoden vasta käytössäni tyytyväinen siihenkin olen,
akku kestää ainakin kaksi imurointikertaa 3h asunnon imuroinnissa.
Kätevä ja nopea käyttää ei kyllä sovi kaapin alle eikä kapeisiin väleihin. Tarkempaan imurointiin on tavallinen imuri.Kunnon vaahdotus ja turbo höylällä ajo on parasta parranajoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349