Jo vanhastaan kai jokainen tietänee ja muistanee Ev.lut kirkon antisemitismin aina sen perustajasta M.Lutherista alkaen. Viimeksi muutama vuosi sitten porttokirkon piispa Paarma tuomitsi Israelin ja Hizbollah-terroristijärjestön sodan yksipuolisesti - siis vain Israelin.
Nyt Ev.Lut kirkko avustaa jäsenistönsä varoin Hamas-terroristeja, ja on perustanut muutamia klinikoita mm. Gazaan.
Rahat otetaan Luterilaisen kirkon ulkomaanavusta. Miten suomalainen valtionkirkko voi olla tukemassa terrorismia, ja ko. asiassa Hamas-terroristeja? Esimerkiksi toinen valtionkirkko Ortodoksit eivät toimi tai avusta Gazan terroristeja...
Viimeksi arkkipiispa Paarma totesi kysyttäessä suomalaisten köyhien ja asunnottomien tilasta näin: " asia kuuluu valtiovallalle, kirkko ei ole, -ja eikä saa muodostua sosialitoimistoksi "...
-Mutta 'arvon' portto-kirkon piispa Paarma, -Ev.Lut kirkko voi kuitenkin tukea muslimiterrorismia - ja valtiovallalta saamin etuuksin mm. vs. muihin kirkkokuntiin !
Luterilainen porttokirkko on saanut tuekseen SPR:n - kuinkas muuten.., ja jonka suojissa osin toimiikin.
Kirkon 'ulkomaanavun' suojista klinikalta ja kai myötämielisellä suosiolla, sekä SPR:n suostumuksella tulitettiin ensin Israelilaisia sotilaita mm. raketein ja konetuliasein - siis Hamasterroristeja oli kai jopa houkuteltu ko. klinikalle em. tahojen toimesta, -ja vasta tämän jälkeen klinikan suojassa lymynneet hamas-terroristit saivat tulta Israelin armeijalta - mikä ko. tilanteessa oli vähintä...
Arabit ja muslimit ottavat vastaan kyllä hölmöjen 'kristittyjen' avun, mutta kokeilkoonpa vaikkapapa homo-piispa W Riekkinen mennä Saudeihin ja julistaa kristinuskoa avoimesti Raamattu kädessä, -ja samalla vaatien edes yhden kristillisen kirkon rakentamista ko. maahan .., mitenkä kävisi ...
..tai samaa voisi kokeilla itse arkkipiispa Paarma Iranissa...
Tosi kristitty ei voi kuulua nyk. Ev.Lut kirkkoon - sen johto on itse Saatanasta -ja demonistien/-demonien hallussa!
Lopuksi pitää tuomita um. Göran Stubbi'n lausunto ko. tapahtumasta. Stubb kun ei ole juuri liiemmin (koskaan kai) tuominnut muslimien terrorismia (esim. Hamasin iskuja Israelin siviileihin). Ja um. Stubb'n toki ent. Eu-parlamentikkona luulisi tietävän sen tosiasian, että itse Eu on tuominnut Hamasin terroristijärjestöksi!
Ev.Lut kirkko avustaa Hamas-terroristeja !
5
256
Vastaukset
- muuvan ukko
Paarma ei ole erähäinen sälli, ei edes kyennyt vastaamaan mitään järkevää yksinkertaiseen kysymykseeni vaan livahti sivusta ryhtyen höpöttämään homojen oikeuksista vaikka kysmykseni ei edes läheisesti kosketellut asiaa vaan oli pelkästään erääseen raamatunlukuun perustuva. Joutosälli.
Kristitty ei voi kuulua valtionkirkkoon jos pitää itseään edes jossain arvossa.
Moni (23kpl) ateisti nauttii lukiessaan kirkosta eronneiden määrää. Ateisti ei voi ymmärtää, että 0kpl näistä on ateisteja ja kaikki loput kirkkoon ja sen toimiin kyllästyneitä.
Suomen kirkko on ilmoittanut tukevansa kaikkea juutalaisuuteen kohdistuvaa negatiivista materiaalia unohtaen evlutin olevan lähtöisin juutalaisuudesta.
Paarma ja kaverinsa ovat erityisen mieltyneitä homo ja lesbopappeihin sekä islamiin.
Raamattu ei tälläistä ajatustapaa tunne.
Joku viisas voi vastata mutta tyhmien on turha edes yrittää.- (e-m)
Luterilaisten toiminta on väärin Israelia kohtaan tässäkin sodassa. Musuja,homoja ja lesboja L. kirkko kyllä hyyssää,mutta ei köyhää suomalaista.
- turilaan ukko
(e-m) kirjoitti:
Luterilaisten toiminta on väärin Israelia kohtaan tässäkin sodassa. Musuja,homoja ja lesboja L. kirkko kyllä hyyssää,mutta ei köyhää suomalaista.
Minä en kirkkoa puolusta ja toivon jokaisen siitä eroavan, ei ateismin vuoksi vaan sen nykyisen, heikon tilan vuoksi. Minä näen uskon osana elämää jos se ihmiselle sopii ja natsaa, minulle sopii.
En minä laajemmin morkkaa ateistiakaan, hänellä on oma uskonsa tosin ilman raamattua tai koraania.
Eniten minua tympii erilaisten paarmojen lausunnot joissa toimitaan tasan raamatun sanaa vastaan.
Joko uskot tai et. Ei tässä monta kaistaa ole vaikka homo ja lespopapit mielellään niin vakuuttavatkin.
Minä uskon ja minulle raamatun sana on pyhä eikä sitä kukaan ihminen voi muuksi muuttaa. - Haamu
turilaan ukko kirjoitti:
Minä en kirkkoa puolusta ja toivon jokaisen siitä eroavan, ei ateismin vuoksi vaan sen nykyisen, heikon tilan vuoksi. Minä näen uskon osana elämää jos se ihmiselle sopii ja natsaa, minulle sopii.
En minä laajemmin morkkaa ateistiakaan, hänellä on oma uskonsa tosin ilman raamattua tai koraania.
Eniten minua tympii erilaisten paarmojen lausunnot joissa toimitaan tasan raamatun sanaa vastaan.
Joko uskot tai et. Ei tässä monta kaistaa ole vaikka homo ja lespopapit mielellään niin vakuuttavatkin.
Minä uskon ja minulle raamatun sana on pyhä eikä sitä kukaan ihminen voi muuksi muuttaa.Kyllä Israelilaiset tietää
missä Ham(e)as väki piileksii.
Tällä kertaa Suomen ev.lut kirkon suojissa
Minulla meni usko siihen
viimeiseenkin edes jotenkuten luotettavaan avustusjärjestöön.
Hyvänen aika,ja kuinka ovatkaan toitottaneet kirkon
ulkomaanrahaston luotettavuudesta
,mm.menee vain "humanitaarisiin kohteisiin".
Sanon jo että v...u!
lahkoon sinä kuulut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479