kaatuma-

rauta???

Onko kaatumaraudasta ollu kellekkään hyötyä?Suojaako pyörää?Vai onko vaan koriste?

11

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmäpyörä.

Minulla (Pyörässä) on kaatumarauta,eikä sitä kyllä esteettiseksi koristeeksi voi millään muotoa luonnehtia. Mutta 350kg painavan pyörän nostaminen käy nokkelammin kuin aivan maasta asti.
      Kaksi kertaa olen nostanut yksin,nuosee mukavasti kun jää hieman kalleen ja voihan se auttaa,ettei jalat jää kuumien putkien alle jne.

• hyvä varuste

sen avulla kaatuu paljon paremmin.

• Kerran pääsi oma Varre yllättämään kun halusi kyljelleen mutta rautojen ansiosta ei pyörään tullut mitään jälkiä. Melkein voi sanoa että maksoivat itsensä sillä kertaa kun säästivät myös sivubokseja ottamasta siipeensä. Kaatumaraudat on myös kätevät jos haluaa treffeillä kuivatella hikisiä sukkia ajon jälkeen tai pyyhettä.

• ertyuiopå

kun kaatuu niin paremmin lumpio kuluu puhki, kun ei pääse mihkään sitä on niinkuin kiljotiinissä,älä laita pyyörääs moisia rautoja.

• jo on puheet

en tiiä,ei ole kokemusta kiljotiinista.vai että tuntuu samalta :D

• kokemus:

Perääni ajettiin liikennevaloissa vuosia sitten ja kaaduin siten että toinen jalka jäi Möhkö-Kawan koneen alle. Onneksi moottorin poskiraudat maahan kiinniottaessaan jättivät jalalle sen verran tilaa etten loukkaantunut. Mutta ilman kavereiden apua en olisi pyörän alta jalkaa pois saanut. Muutenkin tilanne oli vähän tukala kun bensaa valui maahan ja moottorin päälle.
      Eli kun kysytään, onko raudoista hyötyä niin sanon että henkilökohtaisella tasolla on ollut. Eivätkä ne kromatut moottorin poskiraudat näytä edes pahalta.

• hyödylliset!

Auto tuli sivulta portista´ja osui leveisiin rautoihin paiskaten pyörän kyljellen kuskineen päivineen.
        Auton puskuriin tuli jälki putkesta ja motoristi selvisi naarmuilla ,vääntyneellä kahvalla ja vilkunlasilla. Tietysti k-rautoihin tuli kaatumapuolelle raapaleet.

• muistaakseni

alku-aikoina kun teki niitä stuntti juttuja, niin sanoi juuri ihailemastaan möhkö kawasta, että mieluummin hän heittäytyy itse pyörän ja asfaltin väliin, kuin antaa kaunokaisensa naarmuuntua.
        Tiedä joutuko koskaan koittamaan ;D

• LongbayLadybiker

ja hyviä vastauksia, joiden perusteella päätyisin hankkimaan crash-barit omaan uuteen harrikkaani ellen olisi jo tehnyt sitä päätöstä muutenkin...
      mutta on todella hyvä kuulla myös muiden mielipiteitä!

• outoja-

..ai niin, Harrikkaan ei saa kaatumarautoja, vaan ainoastaan crash-barit ..ihmeellistä!

• Kra

Vaan "rumisteena".

"Kaatumatautisille" kuskeille ne ovat välttämättömät lisävarusteet.

Kaatuminen tulee usein hintoihinsa olipa raudat tai ei.

Nuorena/huimana asentelin niitä pyöriini, mutta en enää. Ratajutut/-pyörät ovat sitten ihan eri asia, sinne kun mennään myös kaatuilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe