Saksanpaimenkoira

rapamies

Jouduin hoitamaan nyt tyttäreni koiraa.Ongelma oli siinä,että 13v haukku kaatui kotona kaksi kertaa.Suoritettiin nukutuksessa korvien syväpuhdistus.Sen jälkeen ei koira kuule mitään!

3

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi nyt etukäteen mutta 13 vuoden ikä, on sakemannille kunnioitettava ikä.
      Meilläkin syötiin muutamat antibiootit korvien takia ja sen jälkeen tuli epilepsia kohtaukset.
      Koirani oli kanssa 13,5 vuotias, meillä kyllä takajalatkin aloivat pettämään.
      Eläinlääkäri suositteli lopetusta, olisi kuulema lääkkeillä saanut pari kuukautta EHKÄ lisäaikaa.

• rotuun rakastunut

edelliset narttu sakemannimme [emo ja tytär]elivät molemmat 14-v.kunnioitettavaan ikään,olivat aina perusterveitä,IKINÄ en joutunut putsauttamaan korvia el.lääkärillä,kuuluu mielestäni lemmikin perus terv.hoitoon huolehtia korvat,kynnet itse.eipä ole el.lääkärin nykyisenkään 11-v. uroksemme korvia tarvinnut putsailla ,onnistuu tarv.itseltäkin,joskin ainahan varovaisuutta pitää noudattaa.

• rapamies

Kiitos vastauksesta,kyllä korvat ja kynnet on hoidettu,mutta oli paha tianne kun tyttäreni
        lähti kahdeksi viikoksi Kap kaupunkiin seu-
        raavana päivänä ja jotain oli tehtävä.Helsingin
        pieneläin klinikka keksi syväpuhdistuksen.Ollaan
        toivossa,että kuulo palaa.Tietenkin ikää on jo
        (ihmis)iässä 91 v.Kiitos ystävälisestä vastauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe