Jouduin hoitamaan nyt tyttäreni koiraa.Ongelma oli siinä,että 13v haukku kaatui kotona kaksi kertaa.Suoritettiin nukutuksessa korvien syväpuhdistus.Sen jälkeen ei koira kuule mitään!
Saksanpaimenkoira
3
563
Vastaukset
Anteeksi nyt etukäteen mutta 13 vuoden ikä, on sakemannille kunnioitettava ikä.
Meilläkin syötiin muutamat antibiootit korvien takia ja sen jälkeen tuli epilepsia kohtaukset.
Koirani oli kanssa 13,5 vuotias, meillä kyllä takajalatkin aloivat pettämään.
Eläinlääkäri suositteli lopetusta, olisi kuulema lääkkeillä saanut pari kuukautta EHKÄ lisäaikaa.- rotuun rakastunut
edelliset narttu sakemannimme [emo ja tytär]elivät molemmat 14-v.kunnioitettavaan ikään,olivat aina perusterveitä,IKINÄ en joutunut putsauttamaan korvia el.lääkärillä,kuuluu mielestäni lemmikin perus terv.hoitoon huolehtia korvat,kynnet itse.eipä ole el.lääkärin nykyisenkään 11-v. uroksemme korvia tarvinnut putsailla ,onnistuu tarv.itseltäkin,joskin ainahan varovaisuutta pitää noudattaa.
- rapamies
Kiitos vastauksesta,kyllä korvat ja kynnet on hoidettu,mutta oli paha tianne kun tyttäreni
lähti kahdeksi viikoksi Kap kaupunkiin seu-
raavana päivänä ja jotain oli tehtävä.Helsingin
pieneläin klinikka keksi syväpuhdistuksen.Ollaan
toivossa,että kuulo palaa.Tietenkin ikää on jo
(ihmis)iässä 91 v.Kiitos ystävälisestä vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351