Ajattelin tänään niitä parkoja, jotka eilen joutuivat armeijan aloittamaan. Onneksi itsellä sentään on lykkäystä ensi vuoden alkuun koulun takia. Mutta sitten kaivoin sen lykkäyspaperin esiin ja siinä lukikin 31.12.2008! En voi tajuta miten saatoin muistaa näin väärin. Ihan huoletta oon ollu. Millon mua tullaan hakemaan? Saako hätälykkäystä mitenkään? Mulla on opinnot loppuvaiheessa!!!
HUomenna kai pitää heti aamusta soittaa jonnekin, elleivät jo tänään tule ovelta hakemaan. Apuaaaah...
apua! Muistin väärin!
6
887
Vastaukset
- säkylän lämäri
Välittömästi otat yhteyttä paikkaan johon sun piti palvelukseen astua. Ja tarkotan siis välittömästi, eikä huomenna aamulla. Mitä nopeammin, sitä parempi. Ja sitten aamulla kun pääset perille, välittömästi komppanian päällikölle selittämään mitä on käynyt, aika ymmärtäväisiä voivat olla, kun sille päälle sattuvat.
- Olet sitten jo kyllä
pari viikkoa myöhässä... Mutta jos palvelusta on lykätty niin aika epämääräinen päivämäärä toi on ellet ole sitten menossa johonkin speciaali paikkaan (sm tason urheilija tjsp) tai lekurille tarkastettavaks. Ja veikkaan, että sieltä olis kyllä tultu saman tien hakemaan jos olisit palvelukseen astumisen missannut.
- ex-panikoija
Ei huh huh. Soitin paikat läpi ja kysyivät minne olen menossa ja heitin muistista kun en löytänyt palveluunastumismääräystä "tärkeiden papereiden" kansiosta. Ko. kansiossa oli kyllä lykkäyspäätös, jossa ihan oikeasti luki 31.12.2008.
Puhelimessa kävi ilmi, ettei tänään voi enää tehdä mitään. Mutta sitten kun lähdin etsimään sitä määräystä, niin löysin sen ja siinä luki että alkaa 2010 ihan niin kuin alunperin muistin. Lykkäyspäätös taisikin olla edelliseltä kerralta! En käsitä, miksi uudempi päätös ja astumismääräys eivät olleet päätyneet ko. kansioon vaan lojuivat muualla...
no joo, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Voisin sanoa itselleni että FAIL. - ikkrermimin
ex-panikoija kirjoitti:
Ei huh huh. Soitin paikat läpi ja kysyivät minne olen menossa ja heitin muistista kun en löytänyt palveluunastumismääräystä "tärkeiden papereiden" kansiosta. Ko. kansiossa oli kyllä lykkäyspäätös, jossa ihan oikeasti luki 31.12.2008.
Puhelimessa kävi ilmi, ettei tänään voi enää tehdä mitään. Mutta sitten kun lähdin etsimään sitä määräystä, niin löysin sen ja siinä luki että alkaa 2010 ihan niin kuin alunperin muistin. Lykkäyspäätös taisikin olla edelliseltä kerralta! En käsitä, miksi uudempi päätös ja astumismääräys eivät olleet päätyneet ko. kansioon vaan lojuivat muualla...
no joo, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Voisin sanoa itselleni että FAIL.Joo kyllähän tossa ehdottomasti kannttaa tuntea vaan syvää helpotusta, mitä nyt on lukenut et jos oisit 2vko sotilaskarkurina ollut ni kyllähän siitä ois voinu linnaa jo tulla. Että varmaan parempi näin.
- oot kyllä
ikkrermimin kirjoitti:
Joo kyllähän tossa ehdottomasti kannttaa tuntea vaan syvää helpotusta, mitä nyt on lukenut et jos oisit 2vko sotilaskarkurina ollut ni kyllähän siitä ois voinu linnaa jo tulla. Että varmaan parempi näin.
toivoton tapaus Toope :):)
- ex-panikoija
oot kyllä kirjoitti:
toivoton tapaus Toope :):)
toivoton tapaus oon joo.
Syyksihän paljastui se, että lykkäyshakemuksen nimi muuttui jossain vaiheessa. Toisella kerralla en saanut mitään ilmoitusta että "teille on myönnetty lykkäystä" vaan ainoastaan uuden astumismääräyksen. Olisi kai pitäny tajuta. Ensimmäinen vinkki olisi voinu olla lykkäyksen myöntämispäivämäärä 2006, mutta enhän mä kattonu kun sen päättymispäivän :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657