eilinen päivä jäi taakse
surumielinen päivä
tänään uusi ja piinava päivä
hän kaukana
odotusta ja odotusta
ajatukset pysähtyvät tähän
puhelin soi
jännitys karkaa pois
sanojen helinää korvissa
yksi tähdistäni syttyi
yksi tähdistä
8
316
Vastaukset
- Miekko
Eli ilmeisesti hyviä uutisia sait...? Hienoa!
joita en ole kuin muutamia lukenut, niitä
kuitenkaan lainaamatta. Pisara kerrallaan,
sana kerrallaan kuului ikävä sanojen välistä.
Mutta kaikesta huolimatta sanojen keskeltä
nousi orastavaa uuteen alkuun nousevaa
äänen virettä. ja taas syttyi tähteni
koristamaan taivasta :)- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
joita en ole kuin muutamia lukenut, niitä
kuitenkaan lainaamatta. Pisara kerrallaan,
sana kerrallaan kuului ikävä sanojen välistä.
Mutta kaikesta huolimatta sanojen keskeltä
nousi orastavaa uuteen alkuun nousevaa
äänen virettä. ja taas syttyi tähteni
koristamaan taivasta :)Minä taas en juuri muita runoilijoita luekaan kuin Saarikoskea. Opittu huono tapa. :)
Ikävää.. mutta myös toivoa.. jotakin uutta.. rohkaisevalta kuulostaa.. Hyvältä, lupaavalta. Ja tähti valaisee taivasta! Miekko kirjoitti:
Minä taas en juuri muita runoilijoita luekaan kuin Saarikoskea. Opittu huono tapa. :)
Ikävää.. mutta myös toivoa.. jotakin uutta.. rohkaisevalta kuulostaa.. Hyvältä, lupaavalta. Ja tähti valaisee taivasta!toivon mukaan saa osan omista voimistani, joita
yritän hänelle lähettää...olisin kuitenkin
toivonut tähden lentoa :) öitä ...- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
toivon mukaan saa osan omista voimistani, joita
yritän hänelle lähettää...olisin kuitenkin
toivonut tähden lentoa :) öitä ...Kyllä hän ne saa, tavalla tai toisella.. Öitä.
Miekko kirjoitti:
Kyllä hän ne saa, tavalla tai toisella.. Öitä.
eivät ehtineetkään perille ja yksi tähdistäni
uhkaa sammua.
- runo64-1
...hetkeksi väistyy
mutta sydän kahta kauheammin odottaa
kotiin sydämeesi saapuvaa...
hieno kuvaus
ja loppu todella hieno.
hyvä kuusitahtea!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768