Tämän aamun uutisissa kerrottiin, että kohtuullinen 3...5 kahvikupillisen juominen keski-ikäisenä päivittäin suojaa vanhuuden dementialta.
Vähempi ja enempi ei auta.
Ilmankos tässä ollaan niin pirteitä.
Vaan eikös se dementia ilmene niin, että muistaa vanhat asiat, mutta lähiaika katoaa?
Nyt minä en muista tarkkaan, kuinka paljon minä join kahvia vaikkapa 40 - 50 vuotiaana päivittäin.
Onkohan dementia iskenyt minuunkin?
Mitäs me kahvinkittaajat
11
450
Vastaukset
- ovat lääkkeitä.
Tänään uutisoitiin, että viinan juonti ehkäisee nivereumaa.
Kaikki vaan nyt heti Alkoon!
Minä parka, kun en käytä kumpaakaan, tulevaisuuteni lie synkkä ja sairaanloinen?Aamuisn juon valkoista teetä, samoin päivällä,
sillä sen mausta olen oppinut pitämään.
Kahvia juon satunnaisesti,
silloin kun kieltäytymisestä tulisi suuri numero.
Mitenköhän "synkkä ja sairaalloinen" lieneekään tässä odotettavissa oleva aika?
Tänään vielä huristelin polkupyörällä pitkin kesäisiä pyöräteitä, olisipa ilmakin ollut yhtä kesäinen.
No, lämmin pukeutuminen auttoi siinä suhteessa.- tuolla.
"nivereumalla" Olla mitään tekemistä esimerkiksi nivelreuman kanssa ?
Jos ei nyt sairaloinenkaan niin oikeasta elämästä yksinäisyyteen potkaistu. seuranaan vaan näkymättömät haamut näyttö ruudun takana. - sielu
satu kirjoitti:
Aamuisn juon valkoista teetä, samoin päivällä,
sillä sen mausta olen oppinut pitämään.
Kahvia juon satunnaisesti,
silloin kun kieltäytymisestä tulisi suuri numero.
Mitenköhän "synkkä ja sairaalloinen" lieneekään tässä odotettavissa oleva aika?
Tänään vielä huristelin polkupyörällä pitkin kesäisiä pyöräteitä, olisipa ilmakin ollut yhtä kesäinen.
No, lämmin pukeutuminen auttoi siinä suhteessa.Kotona juon vain teetä, mustaa ja vihreää. Valkea saattaisi olla terveellisempää?
Vieraisilla ja joskus kauppakeskuksissa kupin kahvia.
Pyöräilen päivittäin, paitsi ei sunnuntaisin, ympäri vuoden, viime vuonna 3349km, josta puuttuu noin 1000km, kun pyöräkolari vei polven leikkauspöydälle ja toipuminen vei 3kk.
Näillä eväillä yritän sepelvaltimotautini kanssa pärjäillä...
(Kirjoitin tuon tekstin: Kahvi ja viina...) sielu kirjoitti:
Kotona juon vain teetä, mustaa ja vihreää. Valkea saattaisi olla terveellisempää?
Vieraisilla ja joskus kauppakeskuksissa kupin kahvia.
Pyöräilen päivittäin, paitsi ei sunnuntaisin, ympäri vuoden, viime vuonna 3349km, josta puuttuu noin 1000km, kun pyöräkolari vei polven leikkauspöydälle ja toipuminen vei 3kk.
Näillä eväillä yritän sepelvaltimotautini kanssa pärjäillä...
(Kirjoitin tuon tekstin: Kahvi ja viina...)Eipä olisi ongelmia sinulle tarjoilla.
Voisi laittaa samaa mikä itsellekin maittaa.
Täytyy vain toivoa, että terveys näilläkin eväillä "pysyy ja paranee".
- merkille
Silloin ollaan vielä sidettävässä kunnossa jos vielä itse pystyy toteamaan tautinsa kulun.Tuskinpa kuitenkaan siitä toivut. Runsaalla kahvin juonnilla voit sitä tosin vähän jarruttaa. Pidä kuitenkin osoite lappu varmuuden vuoksi kaulassasi jos vaikka dementtiä satuu iskemään esimerkiksi olessasi kaupassa. Voit sitten pyytää saattajan.
Kyllä sitä tuolla ajatuksissaan autoillessa joskus tulee mieleen, missähän sitä nyt oikein ollaan?
Tauti saattaa levitä myös jalkamieheenkin, tämä tiedoksi saatettakoon kaikille.- "pelkkää hyvää"
Jopel kirjoitti:
Kyllä sitä tuolla ajatuksissaan autoillessa joskus tulee mieleen, missähän sitä nyt oikein ollaan?
Tauti saattaa levitä myös jalkamieheenkin, tämä tiedoksi saatettakoon kaikille.Minulla oli "eksymis"ilmiöitä jo kolmikymppisenä ja vieläkin osoite osataan! Kun oikein uppoaa johonkin aatokseen ajaessaan tuttua tietä, voi yhtäkkiä kokea tuon, missähän minä nyt olenkaan?
Siinähän sitä olisi taas markkinarakoa, kun joku tehtailisi kauniita kaulassa pidettäviä niminauhoja/koruja, voisi siinä olla osoite ja lähiomaisen numerokin. Aletaankos ottamaan ennakkotilauksia? - naurattaa kun
"pelkkää hyvää" kirjoitti:
Minulla oli "eksymis"ilmiöitä jo kolmikymppisenä ja vieläkin osoite osataan! Kun oikein uppoaa johonkin aatokseen ajaessaan tuttua tietä, voi yhtäkkiä kokea tuon, missähän minä nyt olenkaan?
Siinähän sitä olisi taas markkinarakoa, kun joku tehtailisi kauniita kaulassa pidettäviä niminauhoja/koruja, voisi siinä olla osoite ja lähiomaisen numerokin. Aletaankos ottamaan ennakkotilauksia?vanhako asiakas maksaa ostoksensa kaupan kassalla ja lähtee työtelemään tyhjä kärryjä parkkipaikalle.
Ostokset jäi hihnalle.
Oliskohan siinäkin kyse liian laihasta kahvista nuoruuden päivinä? - "pelkkää hyvää"
naurattaa kun kirjoitti:
vanhako asiakas maksaa ostoksensa kaupan kassalla ja lähtee työtelemään tyhjä kärryjä parkkipaikalle.
Ostokset jäi hihnalle.
Oliskohan siinäkin kyse liian laihasta kahvista nuoruuden päivinä?Rakastettu, persoonallinen, vannoutunut kasvissyöjä ja terveen elämän vaalija, kieltenopettaja työnteli potkukelkkaa liikkeesees sisään tai meni tunnin pitoon alushameeseen puettuna.
Hän ei ollut nauttinut kahvia eikä alkoholia, nythän se syy selvisi! Vaan tarinoita syntyi ja ne kiertävät ja muuntuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965