teroitus palvelua ?
Onko Janakkalassa
11
1709
Vastaukset
- terässä
on.
Käypä kysymässä tuosta Avux liikkeestä Turengista. Käsittääkseni heilä olis sellaista palvelua.Sehän on tossa ravintola Meskua vastapäätä,tien toisellapuolella.Kujakissan alapuolella.
- "pastori"
teroittelee luistimia koneliikkeessä.
- jopettshou
"pastori" kirjoitti:
varmaan ja kanttoristi jäädyttää jään juu kohta on oravaa ja suola-autoo....
- Konekeskus
"pastori" kirjoitti:
Tervakoski
- teroittaa
Konekeskus kirjoitti:
Tervakoski
kaikki terät-
- parempia vastauksia
Konekeskus kirjoitti:
Tervakoski
ei olisi voinut odotaakkaan Janakkalasta.
- Konekeskuksen
parempia vastauksia kirjoitti:
ei olisi voinut odotaakkaan Janakkalasta.
omistaa Erkki "Pastori" Virtanen.
Joten ehkä tästä voit poimia mieleisesi vastauksen.
- jäähallissa =D
siellä juu
- so onnii
varmaan sitä suurhallia
- janakkalan vanha toivo
so onnii kirjoitti:
varmaan sitä suurhallia
Kävin tänään jäähallia katsomassa paikan päällä. Siellähän pääsee oikeasti jo luistelemaan. Oi mikä rauhallinen mesta 10x5m jää on tullut itsestään. Katsomotilaa on sorakuopan rinteet väärällään, muttei ketään paikalla. Kun ei tuomaria näkynyt missään, kusaisin katsomon laidalle.
Kun lähdin pois, näin miehen jolla oli punainen kortti.......eih erehdyin se oli punainen nortti. En kehdannu kysyä onko vanha pelimies, mutta kyllä paremmin paikalliset tunsi kun itse....eli varmasti on pelimieshenkin (teerenpelin).
Jos kuoppaan ei hallia rakenneta, niin hiukka soraa tasasemmaksi oikeista paikoista, ni luonto jäädyttää itse hemmetinmoisen kentän. Tulisin katsomoon heitteleen hävinneille rantapalloja muuten, mutten jaksa heittää niin kauas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081