Missä on Tony DiMera?? Harmittaa kun ei oo näkyny pitkään aikaan ;
Missä on??
5
789
Vastaukset
- päivien viemää
....
- Casion69
Oikea Tony Dimera on vangittuna jonnekin saareen.. Siellä se on elänyt nämä 20 vuotta isän ukkonsa ansassa. Marlena ja John löytävät Tonyn saarelta johtolankojen avulla. Andre Dimera on tämä Tonyn paha kaksois-serkku joka teki pahoja jälkiä Salemissa ja kaikki luulivat sitä Tony Dimeraksi..
- .........
Voihan ***** ainakin nyt kaikki menee sekaisin Salemissa
- päivien viemää
siis elikkä se joka oli sillo salemissa sarjamurhien aikaan ei ollut Tony vaan hänen kaksoisveljensä O_o
ja mä kun luulin että Tony on vankilassa
onko se joka soitti samanthalle ja lähetti niitä uhkailu kirjeitä, nii onko se Tonyn kaksoisveli?- .........
Hmmm en tiedä, mutta kun katselin jtn juonipaljastuksia niin päikkärit menee kyllä todella sekaisin :SS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635