Tervehdys
Itselleni tuli sellainen ongelma että kun ostin uuden koneen jossa on Vista (edellisessä XP) ja asensin koneelleni office paketin 2003. Sain outlookkini toimimaan, mutta liiankin hyvin. Ongelma on se että se tuppaa hakemaan aina KAIKKI postit jotka ovat sähköposti palvelimella. Edellisessä koneessa oli sama ohjelma, mutta Outlook latasi koneelle vain ne postit joita sillä ei vielä ollut.
Nyt outlookkissani kummitteli samat postit kolme kertaa joten pääti tyhjentää sen.
Osaisiko joku auttaa minua tässä tilanteessa. Missä kohtaa on asetukissa sellainen kohta että pääsisin tästä ongelmasta eroon?
Kiitoksia jo etukäteen
Outlook ongelma
LiisaL
3
850
Vastaukset
- Poro1
asetuksissa kohtaa
hae uudet postit
ja täppä pois kohdasta hae kaikki postit...
Tai jotain sellaista, kun ei oo tuotakaan eikä windowsiakaan...
:)- LiisaL
En moista löytänyt...
LiisaL kirjoitti:
En moista löytänyt...
Tarkista tilin asetuksista lisäasetukset-välilehdeltä kohta Jätä viestistä kopio palvelimelle. Jos siinä on täppä, niin ota pois. Nyt Outlook kopioi viestit palvelimelta omalle koneellesi (Outlookiin) ja poistaa ne sen jälkeen palvelimelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022