- - -
Kun kuu hiipii alas
lyhtypylvään latvasta
avaan parvekkeen oven
on ritisevän hiljaista
asetun sängylle
alasti odottamaan
rokonarpiset kuukasvot
kiipeävät ylleni
se katsoo hyväksyvästi
pyörein silmin
viilentää ihoni
kuulain huokauksin
rakastaa ehdoitta
ja tahdoitta kuin mielipuoli
aamulla haaleansiniset
suudelmat silmieni ympärillä
Alan odottaa seuraavaa täysikuuta.
11.1.2009
6
234
Vastaukset
- runo64-1
...ensimmäisenä mieleen
että kosijakokelas tipahti lyhtypylväästä
alas kun ei sitä kautta päässyt parvekkeellesi
hihii.
mielenkiintoinen runo sanoisiko kuun voimasta
ja sen vakutuksesta sinuun.
taas nähtiin tosiasia että hyvää kannattaa
odottaa vaikka odottavan aika on pitkä
kuin nälkä vuosi.
hip hurraa hyvä upea kukunor!!!- Kukunor
... on siis suorastaan taivaallisen korkea-arvoinen. Mutta olenkos väittänyt olevani täyspäinen? ;-) Kiitos palautteestasi, kiva nähdä Sinua taas! Kukunor
....Kyllä nyt loistaa kuu ....
Tosi mahtava , upea runo Kiitos=)
Mesessä luetutin ystiksellä sekin yhtyy sanoihini.- Kukunor
Ja ystikselle myös!
Pelkäsin vähän, meneekö tämä rakkausrunosta, mutta tällaista se on vanhanpiian rakkaus! ;-)
Kukunor
- lindalinda1
mukavaa lukea taas Sinuakin pitkästä aikaa.
Mitä sanoa runostasi ?
En tiedä, kun menen oikeasti sanattomaksi.
Tämä on kerrassaan loistava !- Kukunor
.. kuu, runossakin. Kiitos Linda, en minäkään osaa tästä runosta sanoa mitään, minusta se on outo. ;-) Kukunor
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286