Mikä saa sinut uskomaan Jumalaan?
Mikä saa sinut uskomaan Jumalaan?
9
329
Vastaukset
- Tetona Beach
Ei sellaista ihminen pystyis saamaan aikaan...
- Nuurdströmi
Kyllä se Dollynkin rintavarustus on kirurgien aikaansaama.
- ...
Raamattu, kuolemanpelko ---> turva jossakin...
- Kempelainen
mikä mihinkin jumalaa. Jopa saatanakin uskoo jopa Abrahamin ja Iisakin Jumalaan.
Mutta mitä hyötyä siitä miestäsi on, kerro ensin se.- sittenkin.
Se, että juutalaiset tappoivat yli 1300 palestiinalaista. Se saa uskomaan, että Jumala on olemassa ja kulkee juutalaisten rinnalla.
- Kempelainen
sittenkin. kirjoitti:
Se, että juutalaiset tappoivat yli 1300 palestiinalaista. Se saa uskomaan, että Jumala on olemassa ja kulkee juutalaisten rinnalla.
joilla on Jeesus Herra, muilla ei ole.
Kempelainen kirjoitti:
joilla on Jeesus Herra, muilla ei ole.
vl-veljiltä, rakas Kempelainen. Vain me-kulttuuria piisaa näköjään teillakin päin.
Jumalan lupaukset, jotka ovat Raamatussa, saavat minut uskomaan.
että elämä opettaa.
Mulle eivät merkitse uskonnot eikä itse asiassa Raamattukaan juuri mitään. Sen verran Raamattu, että siellä on hyviä sääntöjä ihmisille miten elää ja miten sen elämän saa elämisen arvoiseksi, mutta kyllä siellä on niin paljon miehistä uhoa, etten siitä sillä tavalla piittaa.
Jumala/Luoja on maailmankaikkeuden ylin olento ja Häneen saa yhteyden ihminen itsensä kautta. Niinkuin toki saa paholaiseenkin.
Miettikääpä kuinka mahoton tehtävä Jumalalla on pitää kurissa kaikki ihmiset ja enkelit, pahat ja hyvät. On siinä tekeminen Hänellekkin. Kaikki kun on siellä Hänen valtakunnassaan joka taas on kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144