Hemmottelukysymys

...

Onko se niin kamalaa jos nainen haluaa hemmotella miestään voileivillä ja valmiiksi kuorituilla perunoilla? Ja onko ihan kamalaa jos mies vielä osaa nauttia siitä hemmottelusta?

Heh, nyt alkoi mietityttämään että onko oikea sana hemmottelu vai hemmoittelu? Ääh, kyllä suomenkieli on vaikeaa.

16

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut parempiakin tapoja löytyy ja sitäpaitsi mä ihan mielelläni kuorin perunat itse ja voitelen leivät itse kun siten saa mieleisiään *irv*

• ...

Parempiakin tapoja varmasti löytyy, mutta eiks tuommoiset pienet arkiset huomionosoitukset sit oo mistään kotoisin? Eihän se sitä tarkoita että aina pitää tehdä voikkarit toiselle.

Vähän kuin se että leivontataidoton tyttöystävä väkertäis sulle kakun ihan vaan ylläriksi ja sä alkaisit neuvomaan sille miten se vois tehdä paremman kakun...

• vänkyrä-nainen

kamalaa. Kyl mä ainakin toivoisin, et mun mies _ees joskus_ pyytäis tekemään noita ja ennenkaikkea olis tyytyväinen siihen, et mä teen ja ihan ilman mitään vastapalveluksia jopa..

Mun hemmottelu on kyl sit jotain ihan muuta ku mitään ruokaan liittyvää, mutten kerro mitä ;D

• Tuhma sana

Hyi kun tuhmaa, hihii! ;D

• vänkyrä-nainen
        Tuhma sana kirjoitti:

Hyi kun tuhmaa, hihii! ;D

ei välttämättä aina pelkkää sitäkään..

• ...

Ehkä se onkin joillekin ongelma että mies pyytää. Tämä menee ihan arvailun puolelle, mutta luulen että aika monet naiset kokevat sen arvoansa alentavana. Sen sijaan ollaan tyrkyttämässä kaikenlaista ilman miehen pyyntöä. Ja kuinka moni mies edes uskaltaa pyytää?

Joillekin riittäis ne voikkaritkin silloin tällöin.

• vänkyrä-nainen
        ... kirjoitti:

Ehkä se onkin joillekin ongelma että mies pyytää. Tämä menee ihan arvailun puolelle, mutta luulen että aika monet naiset kokevat sen arvoansa alentavana. Sen sijaan ollaan tyrkyttämässä kaikenlaista ilman miehen pyyntöä. Ja kuinka moni mies edes uskaltaa pyytää?

Joillekin riittäis ne voikkaritkin silloin tällöin.

ainaisesta pyytämisestä tykkäisi, enkä varsinkaan käskemisestä, jollei se oo tehty puoli leikillään. Mutta itse kun haluan tehdä, niin sit teen mielelläni.

• ...
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

ainaisesta pyytämisestä tykkäisi, enkä varsinkaan käskemisestä, jollei se oo tehty puoli leikillään. Mutta itse kun haluan tehdä, niin sit teen mielelläni.

Mun mielestä sulla on terve asenne asiaan, eli monenlaista voi tehdä kun haluaa toiselle iloa tuottaa. Ilman että oman itsesi ja naiseutesi arvokkuus siitä vähenee.

• Michiko_

Yksin asuessaan ei tule kokkailtua mitään hienoa, miehen ollessa kotona on mukava passata.

Hemmottelu on käsittääkseni oikea muoto. Terveisiä kaikille hemmoille ;-) Suomen kieli muuten kirjoitetaan erikseen, se on sanaliitto eikä yhdyssana. Aiheesta on ollut Kielet ja käännökset - palstalla. Tuolla lisää sanaliittoja:

http://www.kotus.fi/index.phtml?i=465&s=2608#faq_465

• ...

Juu, ei Suomen kieltä näköjään aina osaa edes suomalainen :)

Hemmottelu on kivaa. Ei sen aina tarvii olla niin hienostunutta ja erikoista.

• gek-ko

mutta kyllä voileivät voin tehdä. Pottuja en kuori, lapsille vielä kuoritaan potut mutta miehille ei.

• ...

Mikä siinä pottujen kuorimisessa on niin rasittavaa verrattuna voileipien tekemiseen?

• Michiko_
        ... kirjoitti:

Mikä siinä pottujen kuorimisessa on niin rasittavaa verrattuna voileipien tekemiseen?

käyttötarkoitus on mielestäni muussi, jota tehdään liikaa siksi, että lopuista leivotaan rieskoja.

• gek-ko
        ... kirjoitti:

se on vaan jotain mikä pitää tehdä ite. Vähän sama kuin perseen pyyhkiminen.

• ...
        gek-ko kirjoitti:

se on vaan jotain mikä pitää tehdä ite. Vähän sama kuin perseen pyyhkiminen.

Miksi se on tehtävä itse aina? Onko perunoiden kuoriminen yhtä intiimi toimitus kuin perseen pyyhkiminen?

• Ei ole kauheeeta. Myös naista pitää hemmotella vastavuoroisesti :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe