ja jos oot, tai tunnet joskus niin, mistä se mahtaa johtua?
Oletko omistushaluinen?
20
683
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
Se johtuu siitä kun multa on aina kaikki viety elämästäni mitä mul on ollut, niin ne loput vähiin käyneet ihmiset, jotka on mulle läheisimmät, ne haluan pitää kaikki mun elämässäni. En kestä menetyksiä, en hyvästejä enkä hylätyksi tulemista.
- cookos
kun riittävästi menettää, toivoo jotain pysyvää jäävän. Täytyy olla jotain kestävää...vaan väkisin ei sekään onnistu.
lapset on jotain, minkä toivoo pysyvän. Että suhteet säilyy ja on ikuista. Kun ei niinkään aina ole.
en erikoisemmin
- cookos
sitten ikä sidonnaista..ei mun mielestä. Vai ootko sitten joskus ollut?
cookos kirjoitti:
sitten ikä sidonnaista..ei mun mielestä. Vai ootko sitten joskus ollut?
Sanotaan myös "Siitä, mitä pidät omanasi, on tuskallista luopua."
Ei ole ikäsidonnaista.- cookos
runontaja kirjoitti:
Sanotaan myös "Siitä, mitä pidät omanasi, on tuskallista luopua."
Ei ole ikäsidonnaista.samaa tuskaa...tuska-festifaalia myöten. Kaikki ihana muuttuu tuskaksi, ennenpitkää.
cookos kirjoitti:
samaa tuskaa...tuska-festifaalia myöten. Kaikki ihana muuttuu tuskaksi, ennenpitkää.
liioitele.
Ajattele näin; kaikki materiaali mitä omistat, voit menettää joko varkaille, palossa tai hetkellisessä rahapulassa joudut myymään.
Jos et muuten menetä, niin ajan hammas syö rikki tai muuten pitää uusia.
Siksi lienee luotu tämä kertakäyttökulttuuri.
Kun mikroaaltouuni, pesukone, kamera jne hajoaa. on halvempaa ostaa uusi kuin korjauttaa vanha.
Mielivaatteet kuluu joskus loppuun.
olen vähän omistushaluinen ja mistä mahtaa johtua, sitä en tiedä.
- Michiko_
Kuten sanottua, päässäni ei ole esim. mustasukkaisuuspalikkaa.
- cookos
omistushaluinen ilman että on mustasukkainen. Mutta kumpikaan ei yhtään sen parempia piirteitä.
elämä on valintoja ja niiden jälkiseuraamusten kaa elämistä. Mie porskutan menemään, ne jotka tahtoo seurata matkassa niin saa tulla perästä, jos joku ei tahdo, niin ei sitä siltä voi vaatia.
- cookos
niinku sä niittaat ne kovalla tennistreenillä :D..kukas sun perässä nyt pysyiskään?
Vaan ootahan vaan... cookos kirjoitti:
niinku sä niittaat ne kovalla tennistreenillä :D..kukas sun perässä nyt pysyiskään?
Vaan ootahan vaan...tai sen tyyppinen varmaan oli hyvä ratkasu ;D
- cookos
Frederico kirjoitti:
tai sen tyyppinen varmaan oli hyvä ratkasu ;D
vuon elä pitkästy...ei vaan onhan jotain tavotettava oltava. Joku kirittäjä rinnalle. vaan kunhan et menis ylikuntoon, sekin siinä on vaarana. Liika on liikaa..
cookos kirjoitti:
vuon elä pitkästy...ei vaan onhan jotain tavotettava oltava. Joku kirittäjä rinnalle. vaan kunhan et menis ylikuntoon, sekin siinä on vaarana. Liika on liikaa..
ja isketään uudelleen... Millonkahan sitä uskoo että ei pysty enää palautumaan samallalailla ku 15 vuotiaana.
- cat_on_fire
Se johtuu minusta, en jaksa syvällisempää analyysia alkaa latelemaan..
- ...
Jos puolisoni haluaa kokeilla muita niin se on kerrasta poikki. Lähden sen jälkeen etsimään uutta ja uskollista.
- ...
En tiedä mistä se johtuu, olen kai liian itsekeskeinen ja täydellinen omalla tavallani. Jos huomaan olevani mustasukkainen niin syy on aina puolisossani ja sehän on todistettavissa kun ne löytävät kumppanin heti sen jälkeen kun olen heidät pihalle heittänyt.
Nyt minulla on sellainen nainen, joka ei lähde mihinkään.
- NevilleR
yleisesti parisuhdemielessä vai? En taida olla erityisen. Vai olenko? Siipalla on omakin elämä, omia ystäviä kaikkia sukupuolia suunnilleen. Sen verran olen omistushaluinen että saattais tulla konflikti jos miespuolisesta kaverista kehkeytyis sille bestis jonka kanssa sen pitäis järkätä laatuaikaa.
/Nev - vili
tavaroistani pidän huolen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965