Maksa aina kaupassa käydessäsi setelirahalla. Laita kotona kolikot possuun, vuoden päästä on koossa n. 9 - 11 kg, n. 1000€ verran. Tämä on toiminut kahden hengen huushollissa jo vuosia, kokeile.
Säästä 1000€ helposti
8
2567
Vastaukset
- oxatti
mulla se ei toimi se possuun laittaminen, koska tulee jossain vaiheessa niin tiukka rahatilanne että on pakko ottaa sieltä possustaki ne kolikot... kokemusta on..
- Delusions
Myös itse joudun toisinaan noita isompia kolikoita pois kaivelemaan, mutta kyllä sitä lähes 500 euroa kertyy silti vuodessa kolikoista. Ihan mukava summa, joka ei harmittavasti silti koskaan säästöön tahdo jäädä.
- muuten hyvä idea...
Itse laitan aina säästöön pikkukolikot (20 ja 10 ja 5 senttiset joskus 50 senttisiäkin, mutta ne tulee usein kaivettua loppukuusta esiin). Näin kertyy säästöön vuodessa noin 100 euroa.
- viisastelija
Minä maksan kolikoilla ja laitan setelit säästöporsaaseen :D
Mutta kyllä kolikoissa on usein melkoinen omaisuus kiinni. - 2. viisastelija
viisastelija kirjoitti:
Minä maksan kolikoilla ja laitan setelit säästöporsaaseen :D
Mutta kyllä kolikoissa on usein melkoinen omaisuus kiinni.Mistä kolikot tulee kun et seteleillä maksa, vai käytkö nostamassa pankin tiskiltä kolikoina?
- setämiez
Itsellä ollut kolikkopullo puhelinpöydällä sellaiset 4 kuukautta ja siellä on nyt päälle 240€ eli tällä vauhdilla löytyy päälle tonni 12kk sisään :D Eli minäkin kannatan tätä toimintaa.
- cwire81
ei kantsi säästää kolikoita ku pankki vetää välistä kun viet ne tilille, ennemmin kantsii siirtää johonkin eri tilille säästöön rahaa
- Pakollinen
Ainakaan oma pankkini ei säästöpossun tyhjennyksestä veloita. Muutamia päiviä kyllä menee ennenkuin kolikot kirjautuvat tilille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499