Jos mahdollista, ota täysi lounasstelietu työnantajalta. On ruokakauppoja, joista niillä voi ostaa kotiinkin mitä vain elintarvikkeita, esim. jotkin K-marketit ja Piccolot.
Jos joku ei tiedä, lounassetelin arvosta vähennetään palkasta n. 75%.
Lounassetelit
merkittävä ruokamenosäästö
3
893
Vastaukset
- 2 suomen
ensteks kalleinta kauppaa, mitä säästöä tuo muka on?
- vio antaa kuin
yks per työpäivä. Ja tuohan menee työpäivänä itse syömiseen. Vai aioitko olla itse syömättä?
Jos työnantaja antaa enemmän seteleitä, tuo on veronkiertoa, pitäis maksaa täydestä arvosta vero. - piccoloita ees oo
ei piccoloita ole edes olemassa enää.
niin ja kyllä valintatalo ja siwa on vielä kalliimpia kuin k-marketit ja k-extrat. tutkittu juttu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499