Onni ja onnellisuus mitä se olisi juuri nyt ?
Itselle se voisi olla niskahieronta , kylmä olut ja tekstiviesti.
Vähään olisin nyt tyytyväinen;=)
Onni
24
505
Vastaukset
- gg-10
Kai jonkin noista saat toteutettua? :)
- sivupersooNaNa
Ainakin yhden : Olut
Sinulla samat haaveet? - gg-10
sivupersooNaNa kirjoitti:
Ainakin yhden : Olut
Sinulla samat haaveet?Joojoo. Nopee lonkero rentouttaa. :)
- sivupersooNaNa
gg-10 kirjoitti:
Joojoo. Nopee lonkero rentouttaa. :)
Jätä yhteen tai kahteen muuten vaivaa päänsärky;=)
- gg-10
Jätä yhteen tai kahteen muuten vaivaa päänsärky;=)
Voisin hyvin jatkaa kahteen. :))
- Mysteriet
Sitä se onni on =)
- sivupersooNaNa
Voi ihanaa pääsiskin saunaan.Jos lisään toivelistaan
saunakutsu mielummin puusaunaan;=) - Mysteriet
Voi ihanaa pääsiskin saunaan.Jos lisään toivelistaan
saunakutsu mielummin puusaunaan;=)Täällä olis - sidunkin saat ja voin mä sen tekstarinkin Sulle laittaa =)
Suklaata ei oo, mutta jos salmiakki kelpaa, niin lähemmäs taivasta ei lie ihmiselon aikana pääse... - sivupersooNaNa
Mysteriet kirjoitti:
Täällä olis - sidunkin saat ja voin mä sen tekstarinkin Sulle laittaa =)
Suklaata ei oo, mutta jos salmiakki kelpaa, niin lähemmäs taivasta ei lie ihmiselon aikana pääse...Mun numba on 046-123456 laita se tekstari,anna ajoohjeet
mun auto käy jo pihassa;=)
Kuolaa saunan , sidukan ja salmiakin perään. - Mysteriet
Mun numba on 046-123456 laita se tekstari,anna ajoohjeet
mun auto käy jo pihassa;=)
Kuolaa saunan , sidukan ja salmiakin perään.Tänne on helppo löytää; ensin käännyt oikealle, ajat noin kakskytkuus pilkku viis kilometriä ja sit taas oikealle, paitsi jos tuut toisen kautta, silloin ajat ensin kolkyt kilsaa ja käännyt vasemmalle siitä ison kuusen kohilta =)
Sauna, sidu ja salmiakki - ah onnea
Suhteellinen kysymys. Toisille se on ilmeisestikin sallittua toisilta taas, syntymässä evätty. Ainakin pitkäaikainen sellainen.
- sivupersooNaNa
Kyllä se elämäsi nainen vielä eteen tulee,
kun jaksat vaan odottaa "uskon".
Ystävyys lisää onnellisuutta ja vähentää surkeutta kaksinkertaistamalla ilomme ja jakamalla surumme. - Cicero
- vanhapiru.
No ehkä hyvä kirja ja karkkipussi noin niinku pieni onni. kesää odotellessa:)
- vanhapiru.
Näin kesää odotellessa. Kesällä hellepäivä mökillä uiden ja saunoen ja illalla hyväkirja ja karkkipussi....
- sivupersooNaNa
Mahtavaa voiko enää paremmin vapaa-aikaa viettää.
Muista kuitenkin jos iso 400g karkkipussi
siinä kaloreita 1440 tulee paha "linjavika"
ja saunakalja päälle vielä;=) - vanhapiru.
Mahtavaa voiko enää paremmin vapaa-aikaa viettää.
Muista kuitenkin jos iso 400g karkkipussi
siinä kaloreita 1440 tulee paha "linjavika"
ja saunakalja päälle vielä;=)Minulle tulee vielä helposti sitä linjavikaa:)Mut kunhan ei liian usein sitä karkkipussia osta ja käy lenkittämässä koiraa niin...
- sivupersooNaNa
vanhapiru. kirjoitti:
Minulle tulee vielä helposti sitä linjavikaa:)Mut kunhan ei liian usein sitä karkkipussia osta ja käy lenkittämässä koiraa niin...
Tottakai joskus pitää sallia itselleen pientä hemmottelua ,
oli se sitten mitä tahansa.
Koira pitää myös emännän kaloreista huolen vekkulit mokomat ;=)
- wilma60
Jos nyt tulisi joku ihana ihminen ja kolaisi minun pihan puhtaaksi niin olisin varmaan maailman onnellisin ihminen.
- sivupersooNaNa
Miten jos jälkikasvu hommiin,
tee pizzaa palkaksi,coca-colaa ja jätskiä;=)
Olisko ne lahjottavissa jos miestä ei näy? - wilma60
Miten jos jälkikasvu hommiin,
tee pizzaa palkaksi,coca-colaa ja jätskiä;=)
Olisko ne lahjottavissa jos miestä ei näy?Minun jälkikasvu on vielä niin pientä ettei heistä vielä kunnon hommiin. Mutta esikoisesta jo jonkin verran apua ja lahjomalla sain hänet illalla avukseni. Nyt on piha putsattu ja uutta lumisadetta ei ihan heti toivota.
- sivupersooNaNa
wilma60 kirjoitti:
Minun jälkikasvu on vielä niin pientä ettei heistä vielä kunnon hommiin. Mutta esikoisesta jo jonkin verran apua ja lahjomalla sain hänet illalla avukseni. Nyt on piha putsattu ja uutta lumisadetta ei ihan heti toivota.
Kiva sait apulaisen lumitöihin vaikka lumesta tulee lisätöitä ikävämpää lumeton talvi.
Ennen valoisaa kuin se synkkä musta maa;=)
- miraley
Heippa,
Olisin nyt onnellinen, jos saisin olla yhdessä sisarteni kanssa, kuin silloin ennen kotona...ja vielä veljentyttö olisi kylässä. Kaipaan rakkaitani jonkin verran, mutta elämä on elämää.
Kivaa talvenjatkoa kaikille!
t:mira-ley :)) Onnimannista matikka, matikasta maitopyörä,jne
Eli onni on katoavaista,kun pääset onnen huipulle joku pudottaa sinut alas ja taas alat kiipeämään.
Miksi halvatussa edes vaivautua,hullu saa olla muttei tyhmä. Parempi vaan tarpoa maanpinnalla, kuitenkin varoen joutumasta suohon.- sivupersooNaNa
Elämä on , nousua ja laskua.
Onneksi ollaan sopeutuvaisia, onnen kun
voi löytää pienistä arkisista asioista.
Pitää vain sisäistää asiat yrittää korjata virheensä.
Peliin katselen myös,on minulla myös ne omat vikani
kuten vastapuolellakin.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906