Taivas liekehtii
sydän salamoi
mieli ottaa vallan
- minne minua viedään -
taivaanrannan revontulet
rantametsikkö loimuaa
- kuka sytytti nuotion -
lähistöllä;
jäänkiteet kimmeltää
loimujen loisteissa
- kuu kummottaa taivaalla
pian aurinko jo nousee.
Ja koko maailmani valottuu
ja minä
tässä - niin Helvetin sekaisin
tästä kaikesta.
Kuka ja mikä heitti minut
tähän tunteiden kehään
palamaan.
Ja edessäni on Yö.
Yön tunne
4
221
Vastaukset
- Belethiel
On tainnu olla aika rankka yö,
mieli ja sydän palaen/salamoiden "tässä - niin Helvetin sekaisin tästä kaikesta.".
Aika ja elämä, kuu ja aurinko, jatkaa kulkuaan välittämättä ihmisen tuskailuista,
miksi kaikki tapahtuu, kun ei oikein edes tiedä mitä tapahtuu.
Joo että tällasta tällä kertaa kohos mieleeni runostasi.
Saattoihan tää tietty olla vain runokin,
ehkä.Nyt minulla on sellainen luulo,että
piru on astunut "raamatun"väliin mutta
Sinä rohkeana olet arvannut astua
aivan tavallisen dolanin runon sisälle,
eikä mitään helvetin tulia täällä pala.
Hyvä ystävä : Tämä on VAIN runo,eikä
mitään sivu sellaisia,eikä
tavallisuudesta poikkeavaa ole tapahtunut.
Tarjoan täällä Sinulle iltakahvit
- tuletko - jos kerron kuka olen
ja missä asun niin näet elämäni
sisäpuolelle... saanen hymyllä
huikata perääsi.
Kiitos kommentistasi...olen jo tainnut
muut säikyttää yöpuulle.- Belethiel
dolan kirjoitti:
Nyt minulla on sellainen luulo,että
piru on astunut "raamatun"väliin mutta
Sinä rohkeana olet arvannut astua
aivan tavallisen dolanin runon sisälle,
eikä mitään helvetin tulia täällä pala.
Hyvä ystävä : Tämä on VAIN runo,eikä
mitään sivu sellaisia,eikä
tavallisuudesta poikkeavaa ole tapahtunut.
Tarjoan täällä Sinulle iltakahvit
- tuletko - jos kerron kuka olen
ja missä asun niin näet elämäni
sisäpuolelle... saanen hymyllä
huikata perääsi.
Kiitos kommentistasi...olen jo tainnut
muut säikyttää yöpuulle.Meinasitko, että runoasi kuin piru "raamattua" luen, et kai sentään kumminkaan, valitsin vaan taas kerran huonot sanamuodot. Toki pystyn fiktiivisen minän runoon kokijaksi laittamaan. Koitan säätää ilmaisua suuntaan objektiivisempaan.
Enhän minä sentään kuvittele, että jossain Danten helvetissä elät, mutta jostainhan ne sanatkin pursuaa, mielen perukoilta, vaikkei juuri tapahtuvasta tilanteesta/tunnetilasta kysymys olisikaan. Mutta uskon, uskon ettei helvetti oo valloillaan.
Jaa että kahville, no mikäs siinä, ainahan sitä naamion taa vois kurkistaa, että kerro vaan, niin katsotaan, hän täällä hymyillen sulle toteaa.
Kiitän palautteenpalautteesta jälleen kerran, nämä ovat tosi hyviä oppitunteja parempaan itsekriittisyyteen ja omien kommenttien itsearviointiin, siis ennen kuin painaa "lähetä"nappia. Belethiel kirjoitti:
Meinasitko, että runoasi kuin piru "raamattua" luen, et kai sentään kumminkaan, valitsin vaan taas kerran huonot sanamuodot. Toki pystyn fiktiivisen minän runoon kokijaksi laittamaan. Koitan säätää ilmaisua suuntaan objektiivisempaan.
Enhän minä sentään kuvittele, että jossain Danten helvetissä elät, mutta jostainhan ne sanatkin pursuaa, mielen perukoilta, vaikkei juuri tapahtuvasta tilanteesta/tunnetilasta kysymys olisikaan. Mutta uskon, uskon ettei helvetti oo valloillaan.
Jaa että kahville, no mikäs siinä, ainahan sitä naamion taa vois kurkistaa, että kerro vaan, niin katsotaan, hän täällä hymyillen sulle toteaa.
Kiitän palautteenpalautteesta jälleen kerran, nämä ovat tosi hyviä oppitunteja parempaan itsekriittisyyteen ja omien kommenttien itsearviointiin, siis ennen kuin painaa "lähetä"nappia.Huomenta tähän pyhäaamuun.
En minä pirua,äläkä Sinäkään
turhaan "taktiikaasi"muuta
minua kohtaan...ollaan vain
omia itseämme.
Ei olla helvetissä tänäänkään,
vaikka joskus sieltäpäin
sanat runoon sinkoavatkin.
Zorron naamiot pois kasvoilta
kuin myös koko olemukseltamme
... no,pidetään nyt ainakin
vaatteet päällämme,ihan kuin
aamussa yritän pikku huumoriakin
käyttää.
Älä nyt ystävä hyvä pingota
sitä Lähetä nappia...olet
mielenkiintoinen pakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932