Mitäs kaikille?
Vanhoja juttuja? Poikkesin pitkästä aikaa.Kiva kun porukka vaihtuu mut ois kiva kun ois vielä joku "tuttukin". Ja höh eläkkeellä taitavat olla kaikki ja rollaattorilenkillä:))
Oikeen ihanaa Tammikuista iltaa kaikille.
Heipsis taas..
10
319
Vastaukset
- Hyvä kuntoinen 40+
Jos kerran tiedät heidän iät niin mene sinne palstalle missä on eläkelläiset.
ps.älyäminen on ilmaista- keskiyonkehraaja
Ei kai toi nyt niin paha ollut:))?
- gg-10
Morientes.
Ite täällä sählännyt vajaan vuoden. Ei kai ne seniorikäyttäjät niin äkkiä vanhenneet… tammikuukin lopuillaan.. kevät lähenee ;)
Ihanaa jatkoa myös :))
Ps. olin jo rollaattori-ostoksilla, en ihan vielä
itselle kuitenkaan... ;)- keskiyonkehraaja
Ett taas pääsee upottaan kädet kyynrpäitä myöden multaan:)9
Tooosii pitkästä aikaa, nyt saa jo venyttää sanoja. No, missäs sinua on pidetty, vai oletko suuttunut meille? Vai joko se sementia vai mikä se ny oli vaivaa? Mehän ei kuule ole vanhennuttu yhtään, joitakin nuoria vain tullut mukaan. No, käyhän peremmälle ja kerro vähän kuulumisia.
- keskiyonkehraaja
Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
Kevättä ootellaan .
Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
Ilman rollaattoria:))
Mehän ei kuule vanhennuta koskaan.. - miljoonapulu
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
Kevättä ootellaan .
Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
Ilman rollaattoria:))
Mehän ei kuule vanhennuta koskaan..Hei kuka ny herneen olis vetänyt nenäänsä aloituksestasi? Sehän oli hyväntahtoisella huumorilla höystetty. Kiva aloitus.
- miljoonapulu
Hyvä aloitus sun vastauksessasi.
Uteliaisuuteni heräsi kun mainitsit, että joitakin nuoria vain tullut mukaan.
Ketkä ne nuoret sitten sinusta ovat? Kerro mullekin, vai? :)
Hauska sanoa yli 4kymppisiä nuoriksi.
Tulee käytyä aika satunnaisesti. Mukava lueskella ,aika harvoin itse kirjoittelen. Koiraa pitäs lähtä ulkoiluttaa(ei oma).Hiihtolenkki ois kyl ollu mieluisampi mut meneehän se näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999