onko hän kaunis tai seksikäs?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/uutiset.shtml?784618
minusta aika yllättävä tulos, jos hän on äänestetty tv:n kuumimmaksi pakkaukseksi.
ei kolahda minuun.
Salkkareiden Isabella
16
4285
Vastaukset
- 123
mielestä Isabella on erittäin seksikäs!
Omasta mielestäni on ihan kaunis, kunhan pitää suunsa kiinni :)- * Äijä *
Mehevän muodokas ja muutenkin nätti. Todella positiivinen pakkaus, kun ei ole mikään langan laiha tikku.
- <<<<
JUST SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA SEURUSTELIS.OIS KIHLOISSA.AVOLIITOSSA JA MYÖHEMMIN NAIMISISSA
- kännisenmielipide
tavattomasti tämän Isabellan nenänpään liikkuminen jutellessa jne...Kiinnittää huomion eikä positiivisessa mielessä..
- metrin
verran munaa häneen. Aika kuuma pakkaus, ikäisekseen :)
M22- jhhhhehhh
Toki on nätti mutta Isabella on niin kauhea tyyppi että jotenkin ei osaa olla kiinnostunut tuosta..
- ..................
muistaalseni isabella on oikeassa elämässä 28 v., eli ei mikään vanha, joten en ymmärrä tuota "ikäisekseen" kommenttia
- nappisilmä ja
virkistää tv-ruutua kun ei ainaisia liian laihoja vain. :)
Ihanat silmät, kaunis iho, hyvät muodot ja kaunis pukeutumistyyli!
Ja tämä jopa naisen kommentoimana. Itse roolista en pidä mutta ei tässä siitä kysyttykään. ;) - näin on
Meillä oli vasta puhetta tosta et kenet mä valitsisin salkkareiden naisista niin isabellaan päädyin.
- Mielenkiintoine rooli
Eihän kukaan ole tosielämässä enää 32- vuotiaana niin kylmä. (Yleensä)
- jjjuuu
kyllä vain isabella on mielestäni ainakin salkkareiden täydellisin nainen! siis juuri kaikkien miesten unelma! :D
Ja naisen mielipide oli tämä!- Viinasieppo
Mieleen tulee muhkeilla silikoneilla varustettu playboy-pupu, kyllä siinä vasta silmä lepääkin. Jyystäsin läpi yön
- afjearäitganödjf
suloisen pörröiseltä kissanpennulta, jolla on terävät kynnet valmiina iskemään selkänahkaan...
upea nainen. Pepasta vois muutaman kilon laihduttaa. Myös se nenänpään runsas liikehtiminen pistää hymyilyttää. :-)
Tässä Kari pääsee tunnustelemaan Bellan herkkuja -> http://www.youtube.com/watch?v=K7LTfkZdm1c&feature=related- sittenkin tasapainossa
Ei voi koskaan korostaa liikaa tavallista,arkista kauneutta,koska sitä on kaikkialla.Minua ahdistaisi erottua liikaa,mieluummin siis hammasta purren sulaudun massoihin..Ei pilkkaa Isabellaa kohti vaan hän on hyvä esimerkki kuinka punatukka voi olla seksikäs mutta muuta ei tarvita kuin ripsiväriä.Moni haluaisi olla ylitse muiden-kauniita,mutta uskon,että sellainen jalustalla oleminen olisi painajaismaista,ottaen huomioon miten kateellisia ihmiset ovat.
- ...
ei mitenkään punertavahiuksinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955