Näyttää olevan syvässä syöksyssä:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Harley-Davidson irtisanoo yli 1 000/1135242979646
Ilmeisesti vuoden sato ei ole olut riittävä puitavaksi.
Maamoottori syöksyy
6
1020
Vastaukset
- niistä
maamoottoreista päästäisiin pikkuhijaa eroon. Ei ne oikein sovi enää nykyaikaan.
- A. Hines
Ja nyt iskän pikku huppapupalla on hauskaa kun Harrikka irtisanoo 1000.
Katsohan Euroopan tilastoja viimevuodelta:
Merkillepantavaa on että markkinajohtaja BMW:n myynti laski 25% japsimerkkien 15-25% joista Kawasakin markkinaosuus on erittäin lähellä markkina kuutosta, joka on Harley-Davidson.
Harrikalla menee huonosti jenkeissä, muttei se johdu yhtään H-D merkistä vaan yleisestä tilanteesta ja jos olet seurannut taloutta ja ymmärtänyt mitä isot sedät kertoo ymmärrät mistä talouden romahtaminen johtuu.
H-D myynnin kasvu oli yli 20%
Samanlaisiin kasvuihin pääsi Aprilia ja KTM.
Kyllä taitaa japanilaisilla mennä euroopassa todella huonosti.
Kaikenkaikkiaan sun riemusi talouden huonosta jamasta on aika erikoista sillä se koskettaa meitä kaikkia, sinunkin työpaikkasi on vaarassa maailmantalouden huonon jaman takia.
Katsotaan kummalta loppuu ennen hommat, sinulta vai Harrikan tehtaan työntekijöiltä???- tyypillinen
hd-pelle.
- maailma makaa
puhuttu! ugh!
- maailma makaa
tyypillinen kirjoitti:
hd-pelle.
siis tyypillinen pelle?
HD teki edellisvuonna kaikkien aikojen ennätystuloksen ja yli 300 000 uutta pyörää eli on siinä vara tullakin alas ja reippaasti. Nii ne tuloo muutkin valmistajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398