Kadutko silikonien ottamista?

hellu82

Kysymys koskee siis niitä naisia, jotka ovat käyneet rintojen suurennusleikkauksessa eli ottaneet silikonit. Oletteko tulleet katumapäälle ja mistä syystä? Kohoniko itsetunto esimerkiksi, oliko leikkauksesta mitään hyötyä/haittaa? Jos nyt saisit päättää niin olisitko käyttänyt nekin rahat johonkin muuhun tarkoitukseen?

Voit myös kertoa mikäli elämäsi laatu on parantunut merkittävästi ja olet onnellisempi kuin koskaan (esim. siitä syystä että saat huomiota miehiltä, jos siitä nyt voi tulla onnelliseksi?)

257

38667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinttuMaaria*

En ole tullut katumapäälle vielä kertaakaan. Asiasta ei tosin uskalla monelle kertoa, koska asun pienellä paikkakunnalla ja monet ihmiset ovat aika ahdasmielisiä. Suhtautuminen voisi olla jopa vihamielistä ja vaikuttaa jopa työhöni.

Hyötyä leikkauksesta oli siinä mielessä, että nyt minulla on ryhdikkäät rinnat, entisten lätkien tilalla. Vaatteet näyttävät hyvälle päälläni ja rinnat ovat kauniit, eikä minun tarvitse hävetä/piilotella rintojani.. siinä mielessä elämäni laatu on parantunut.

En ole ajatellut että olenko onnellisempi kuin ennen.. tyytyväisempi ainakin itseeni. Miesten huomiota olen saanut muutenkin aina ;) Olen naimisisa oleva perheenäiti, joten en miestenisku mielessä implantteja laitattanut :)

• poitsu vaan

• MinntuMaaria*
        poitsu vaan kirjoitti:

mihin tässä tarvitaan silikooneja?annan täyden kympin näistä!http://static.iltalehti.fi/urheilu/rublevaSL_ur.jpg eika oo silikoonit!

poitsu. Oliko kysymys minulle?

Olenkos sanonut juuri HÄNEN tai kenenkään muun tarvivan silikoneja :) Minä tarvin ja minä sain. Ja hyvät ovatkin ;)

• Eläköön?

• lamaan kaatui

• Tisustiina

Täyteläiset rinnat tyhjien pussien tilalla.
      En edes tiedosta että minulla on implantit, olen täysin sinut rintojeni kanssa. Elämä jatkuu kuin ennenkin paitsi ettei tarvite murehtia niitä roikkuvia tyhjiä pusseja.

• kaduta

Enitään se hieman painaa että olisi saanut olla hiukan isommat, mutta ymmärrän lääkärin valinnan, isommat ei olisi mahtuneet ilman sivuvaikutuksia.

Kyllä leikkauksesta oli hyötyä ja ilmeisesti itsetuntokin koheni. Nyt näytän normaalilta naiselta, rahat meni tarpeeseen.

Onnellisuuteeni vaikuttaa ihan muut asiat kuin miesten huomion kohteena oleminen. Enkä edes ole rintojeni vuoksi miesten huomion kohteena, eihän C-kupin rinnat ole mitenkään huomiota herättävät, mutta alkuperäiset olemattomat olivat.

• ..myös olen ottamassa...

juuri näitä rohkaisuja tarvitsen..että uskallan mennä "tissikauppaan:)"

• .....

Kävin leikkauksessa 3 vuotta sitten. Rahat meni hyvän tarkoitukseen :)

• Virya

Sitä paitsi, ei se plastikkakirurgia sitä kyytiä paranna.

• Sivustalukija

sitten ymmärtää lukemasi sisältöjä. Ymmärtääkseni KUKAAN ei ottanut niitä sen vuoksi että tulisi onnelliseksi miesten katseista. Oma tyttäreni otti ne myös ,oman itsetuntonsa takia. Hän on muuten hyvin kaunis ja upea kroppa, onnellisesti kihloissa eikä TODELLAKAAN muut tai muiden ihailu kiinnosta mutta kärsi aina pienistä A kupin rinnoista ja nyt hyvin onnellisena omistaa B - C- rinnat.
        joten.... älä turhaa ole kade jos toiset haluaa myös kauniit rinnat ;)

• kirjoittajalla...

On rinnat, edes jonkinlaiset... itse kärsin rinnattomuudesta. Eli en tuntenut itseäni naiselliseksi. Lisäksi sain jatkuvasti ilkeitä kommentteja "puutteestani", tutuilta ja tuntemattomilta, se ei tietenkään asiaa auttanut.

Implanttien laiton jälkeen olen ollut tyytyväinen. Tunnen itseni naiseksi ja ehyeksi.Jos minulla olisi ollut edes ne A kupin rinnat en ehken olisi kokenut puutetta niin suurena enkä olisi investoinut tähän asiaan mutta kun ei ollut edes niitä..

• Virya
        Sivustalukija kirjoitti:

sitten ymmärtää lukemasi sisältöjä. Ymmärtääkseni KUKAAN ei ottanut niitä sen vuoksi että tulisi onnelliseksi miesten katseista. Oma tyttäreni otti ne myös ,oman itsetuntonsa takia. Hän on muuten hyvin kaunis ja upea kroppa, onnellisesti kihloissa eikä TODELLAKAAN muut tai muiden ihailu kiinnosta mutta kärsi aina pienistä A kupin rinnoista ja nyt hyvin onnellisena omistaa B - C- rinnat.
        joten.... älä turhaa ole kade jos toiset haluaa myös kauniit rinnat ;)

Harvoin kuulee heteronaisesta, joka tulee onnelliseksi isojen rintojen katselusta. Mulla ei ole mitään syytä olla kateellinen niille, jotka joutuvat korjailemaan itseään. Kriittisyys ei ole kateellisuutta.

• ***girlie**

On tullut huomattua, että usein naiset aiheuttavat toisissaan enemmän paineita ja ahdistusta, kuin miehet. Niinkuin tässä ulkonäköpaineita..

• on myös
        kirjoittajalla... kirjoitti:

On rinnat, edes jonkinlaiset... itse kärsin rinnattomuudesta. Eli en tuntenut itseäni naiselliseksi. Lisäksi sain jatkuvasti ilkeitä kommentteja "puutteestani", tutuilta ja tuntemattomilta, se ei tietenkään asiaa auttanut.

Implanttien laiton jälkeen olen ollut tyytyväinen. Tunnen itseni naiseksi ja ehyeksi.Jos minulla olisi ollut edes ne A kupin rinnat en ehken olisi kokenut puutetta niin suurena enkä olisi investoinut tähän asiaan mutta kun ei ollut edes niitä..

yksi rinnaton ja silikonit on hankinnassa...
        ja ihan vaan sen vuoksi aion laitattaa rinnat koska minullakaan ei mitään löydy täältä rintaliiveistä.. geelityynyt vain. ja ihan itseni vuoksi tahdon isommat rinnat. tahdon viimeinkin olla nainen!!!

• Virya
        kirjoittajalla... kirjoitti:

ei saa keinotekoisesti.

• tissitpienet
        Virya kirjoitti:

ei saa keinotekoisesti.

no kaipa se on aivan sama onko se todellista itsetuntoa vai ns. "kuviteltua" itsetuntoa kunhan se tuntuu itsestä hyvältä ja oikealta.
        kyllä jokainen sen itse omassa päässään määrittelee, että mikä on oikeaa itsetuntoa ja itseluottamusta.

• Virya
        tissitpienet kirjoitti:

no kaipa se on aivan sama onko se todellista itsetuntoa vai ns. "kuviteltua" itsetuntoa kunhan se tuntuu itsestä hyvältä ja oikealta.
        kyllä jokainen sen itse omassa päässään määrittelee, että mikä on oikeaa itsetuntoa ja itseluottamusta.

Se itsetunnon laatu. Ja jos itsetunto perustuu tisseihin, sillä saakin sitten vastaavanlaista seuraakin...

• jos mitään väliä millään

Tuohon tyyliin hurskastellen on toki kiva puhua, jos itse on saanut luonoäidiltä rinnat.

Eli edes rintasyövän jälkeen et itse menisi korjausleikkaukseen, vaan olisit onnellinen ja itsetuntosi kohdallaan rinnattomana sinkkunaisena?

• Virya
        jos mitään väliä millään kirjoitti:

Tuohon tyyliin hurskastellen on toki kiva puhua, jos itse on saanut luonoäidiltä rinnat.

Eli edes rintasyövän jälkeen et itse menisi korjausleikkaukseen, vaan olisit onnellinen ja itsetuntosi kohdallaan rinnattomana sinkkunaisena?

Mun itsetunto ei perustu rintoihin, vaan johonkin ihan muuhun, ja parempi niin. Isoilla rinnoilla vetäisin puoleeni vain mulle sopimattomia ihmisiä. Mun elämääni mahtuu vain yksi mies, joten sinkkunakaan en rintoja tarvitsisi.

• tissitpienet
        Virya kirjoitti:

Se itsetunnon laatu. Ja jos itsetunto perustuu tisseihin, sillä saakin sitten vastaavanlaista seuraakin...

se on jokaisen oma asia että miltä haluaa näyttää ja millainen haluaa olla.
        ei sen pitäisi sun elämistä estää ja miksi vaivaat päätäs ajattelemalla että millaisia muut ovat?
        minua ei henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa jonkun Tuntemattoman silikonitissin seuraelämästä/elämästä yleensä..
        kyllä taitaa sittekkin kateus paistaa sun kirjotuksista... ;)
        miksi vaivata päätä ajattelemalla kauneusleikkauksia tehneitä ihmisiä?

• Virya
        tissitpienet kirjoitti:

se on jokaisen oma asia että miltä haluaa näyttää ja millainen haluaa olla.
        ei sen pitäisi sun elämistä estää ja miksi vaivaat päätäs ajattelemalla että millaisia muut ovat?
        minua ei henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa jonkun Tuntemattoman silikonitissin seuraelämästä/elämästä yleensä..
        kyllä taitaa sittekkin kateus paistaa sun kirjotuksista... ;)
        miksi vaivata päätä ajattelemalla kauneusleikkauksia tehneitä ihmisiä?

Maailma olisi paljon parempi, jos kaikki ajattelisivat vain itseään. Parasta olisi, ettei kenelläkään olisi mitään mielipidettä mistään, vaikka kaikenlaista tavan tallaajaa tulee päivittäin vastaan. Yhtä hyvin voisi sanoa sulle, että se on ihan mun oma asia millainen kanta mulla on näihin asioihin. Ei sun tarvitse olla mulle kateellinen, keskity säkin vaan omiin maitorauhasiisi.

• että silikonit ottanut
        Virya kirjoitti:

Mun itsetunto ei perustu rintoihin, vaan johonkin ihan muuhun, ja parempi niin. Isoilla rinnoilla vetäisin puoleeni vain mulle sopimattomia ihmisiä. Mun elämääni mahtuu vain yksi mies, joten sinkkunakaan en rintoja tarvitsisi.

olisi munahaukka? Ah, pikkutyttö, osaat puhua aikuisen sanoilla mutta suhtaudut asiaan kuin pikkulapsi. Eihän silikonit aivotoimintaa muuta, ehei=)Katsos, kun ne laitetaan rintoihin.
        Eipä ole vielä saaneet minua haluamaan enemmän seksikumppaneita tai hutsuilemaan. Edelleen olen yhden miehen nainen. Mikään ei saa minua muuttaamaan periaatteitani, ei ainakaan silikonirinnat.

enpä ole huomannut vetäväni puoleeni enempää miehiä kuin ennenkään. Luulen että sinulla on sellainen mielikuva silikonirinnoista että ne ovat yhtä suuret kuin Pamela Anderssonilla tai Jordanilla. Kumpikin näistä edellä mainituista olivat jo seksibisneksessä ennen rintojen suurennusta, Pamela Andersson Play Boyssa ja Jordan britannian kolmossivu tyttönä. Rinnan suurenivat sitten siinä samalla naurettaviin mittoihin mihin normi nainen ei ryhtyisi.

Älä yleistä, olemme yksilöitä, ja päivitä tietosi ennen kuin tulet mielipiteitäsi antamaan=) Kiitos.

• Virya
        että silikonit ottanut kirjoitti:

olisi munahaukka? Ah, pikkutyttö, osaat puhua aikuisen sanoilla mutta suhtaudut asiaan kuin pikkulapsi. Eihän silikonit aivotoimintaa muuta, ehei=)Katsos, kun ne laitetaan rintoihin.
        Eipä ole vielä saaneet minua haluamaan enemmän seksikumppaneita tai hutsuilemaan. Edelleen olen yhden miehen nainen. Mikään ei saa minua muuttaamaan periaatteitani, ei ainakaan silikonirinnat.

enpä ole huomannut vetäväni puoleeni enempää miehiä kuin ennenkään. Luulen että sinulla on sellainen mielikuva silikonirinnoista että ne ovat yhtä suuret kuin Pamela Anderssonilla tai Jordanilla. Kumpikin näistä edellä mainituista olivat jo seksibisneksessä ennen rintojen suurennusta, Pamela Andersson Play Boyssa ja Jordan britannian kolmossivu tyttönä. Rinnan suurenivat sitten siinä samalla naurettaviin mittoihin mihin normi nainen ei ryhtyisi.

Älä yleistä, olemme yksilöitä, ja päivitä tietosi ennen kuin tulet mielipiteitäsi antamaan=) Kiitos.

Sinä se et ainakaan käytä aikuisten sanoja. Etkä taida muutenkaan kovin varttunut olla, kun ajattelet mun uskovan, että silikonit muuttaisivat aivotoimintaa. Eihän kukaan järkevä voi uskoa kenenkään luulevan noin. Enkös mä pikemminkin ihmetellyt että millainen ihminen hankkii silikonit, kuin että millaiseksi ihmisen aivotoiminta muuttuu sen jälkeen? Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää tällaisia juttuja? Jonkun faktan olemassaolo ei muuta miksikään ketään sellaista, joka on jo ennestään jotakin.

Esitinkö mielipiteitä vai kysymyksiä, joihin sain herneisiä vastauksia, jostain kumman syystä? Mä en väitä tietäväni mitään, olen vaan kiinnostunut kaikesta. Ja kyllähän se aika hyvän vastauksen antaa kysymyksiini, jos pelkkä ounastelu saa teidät hyppimään seinille.

• tissitpienet
        Virya kirjoitti:

Maailma olisi paljon parempi, jos kaikki ajattelisivat vain itseään. Parasta olisi, ettei kenelläkään olisi mitään mielipidettä mistään, vaikka kaikenlaista tavan tallaajaa tulee päivittäin vastaan. Yhtä hyvin voisi sanoa sulle, että se on ihan mun oma asia millainen kanta mulla on näihin asioihin. Ei sun tarvitse olla mulle kateellinen, keskity säkin vaan omiin maitorauhasiisi.

*naurahdus* älä nyt hikeenny darling :D
        se onkin vain ja ainoastaan sun asia et millanen kanta sulla on näihin asioihin.. kysyin vaan et miksi?! ;)
        niin ja älä pelkää en oo sulle kateellinen..
        kiitti ja hyvää kevättä :)

• oot aika
        Virya kirjoitti:

Sinä se et ainakaan käytä aikuisten sanoja. Etkä taida muutenkaan kovin varttunut olla, kun ajattelet mun uskovan, että silikonit muuttaisivat aivotoimintaa. Eihän kukaan järkevä voi uskoa kenenkään luulevan noin. Enkös mä pikemminkin ihmetellyt että millainen ihminen hankkii silikonit, kuin että millaiseksi ihmisen aivotoiminta muuttuu sen jälkeen? Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää tällaisia juttuja? Jonkun faktan olemassaolo ei muuta miksikään ketään sellaista, joka on jo ennestään jotakin.

Esitinkö mielipiteitä vai kysymyksiä, joihin sain herneisiä vastauksia, jostain kumman syystä? Mä en väitä tietäväni mitään, olen vaan kiinnostunut kaikesta. Ja kyllähän se aika hyvän vastauksen antaa kysymyksiini, jos pelkkä ounastelu saa teidät hyppimään seinille.

huvittava tapaus!

• Virya
        tissitpienet kirjoitti:

*naurahdus* älä nyt hikeenny darling :D
        se onkin vain ja ainoastaan sun asia et millanen kanta sulla on näihin asioihin.. kysyin vaan et miksi?! ;)
        niin ja älä pelkää en oo sulle kateellinen..
        kiitti ja hyvää kevättä :)

Mä mitään suuttunut. Et sä voi tietää mun mielialoista mitään kun välissä on pitkä pätkä piuhaa. En mä vihainen ole, mä en vaan käytä hymiöitä. Kiitosta, ja kaanista kevättä sullekin!

• Virya
        oot aika kirjoitti:

huvittava tapaus!

Mä tiedän. Niin oot säkin, eri tavalla vaan.

• Siskosisko
        Virya kirjoitti:

Harvoin kuulee heteronaisesta, joka tulee onnelliseksi isojen rintojen katselusta. Mulla ei ole mitään syytä olla kateellinen niille, jotka joutuvat korjailemaan itseään. Kriittisyys ei ole kateellisuutta.

Näin juuri Virya! On jokseenkin surullinen kertomus, jopa äidin suusta - että kaikin puolin kaunis tytär ei tunne itseään kokonaiseksi ilman silikonirintoja... Mutta eipä tuo ihmistä pahennakkaan, jokaisen oma päätös mihin rahansa tuhlaa. Itse en leikkauspöydälle asettuisi, vaikka eivät nuo näärännäpyt täydelliset olekkaan...so what.

Mietin tässä myös, miksi silikonit ovat niin suositut heteroiden keskuudessa, mutta suhteellisen harvinaiset lesbonaisilla?

• Virya
        Siskosisko kirjoitti:

Näin juuri Virya! On jokseenkin surullinen kertomus, jopa äidin suusta - että kaikin puolin kaunis tytär ei tunne itseään kokonaiseksi ilman silikonirintoja... Mutta eipä tuo ihmistä pahennakkaan, jokaisen oma päätös mihin rahansa tuhlaa. Itse en leikkauspöydälle asettuisi, vaikka eivät nuo näärännäpyt täydelliset olekkaan...so what.

Mietin tässä myös, miksi silikonit ovat niin suositut heteroiden keskuudessa, mutta suhteellisen harvinaiset lesbonaisilla?

He itse eivät sitä halua myöntää. Eihän nainen tarvitse esim. niitä isoja rintoja itsensä takia mihinkään, pelkät nännit riittävät omaan kivaan.

• sinulla
        Virya kirjoitti:

He itse eivät sitä halua myöntää. Eihän nainen tarvitse esim. niitä isoja rintoja itsensä takia mihinkään, pelkät nännit riittävät omaan kivaan.

on ne pelkät nännit. Sinulle ne riittävät, näpelöi niitä. Kaikille muille ei pelkät nännit riitä.

Siitä puhe mistä puute :D

• DD....
        Virya kirjoitti:

Älä nyt ala antamaan kuvaa, että lesbot eivät muka välitä isoista rinnoista.

Tiesitkö, että heteromiehistäkin puolet suosii pieniä rintoja.

• Virya
        sinulla kirjoitti:

on ne pelkät nännit. Sinulle ne riittävät, näpelöi niitä. Kaikille muille ei pelkät nännit riitä.

Siitä puhe mistä puute :D

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta en mä ihan niin itsekäs ole. Enemmän mua kiinnostaa yleismaalliset asiat, siksi puhun yleisesti. Musta ei saa tietoja mun mielipiteiden perusteella, koska niillä ei välttämättä ole mitään tekemistä mun kanssa. Siinä olet kyllä oikeassa, että mulla on puutetta silikoneista, mutta en mä niistä puutetta TUNNE. Mä en niitä tarvitse, koska mulla on juuri kaikki ne elimet, joita lisääntymiseen tarvitaan. Kaikki toimii normaalisti, mitään ei ole liikaa, eikä liian vähän.

• niin...
        Virya kirjoitti:

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta en mä ihan niin itsekäs ole. Enemmän mua kiinnostaa yleismaalliset asiat, siksi puhun yleisesti. Musta ei saa tietoja mun mielipiteiden perusteella, koska niillä ei välttämättä ole mitään tekemistä mun kanssa. Siinä olet kyllä oikeassa, että mulla on puutetta silikoneista, mutta en mä niistä puutetta TUNNE. Mä en niitä tarvitse, koska mulla on juuri kaikki ne elimet, joita lisääntymiseen tarvitaan. Kaikki toimii normaalisti, mitään ei ole liikaa, eikä liian vähän.

et vieläkään kertonut mikä on kuppikokosi. Itse uskallan kertoa että silikoneilla parantaen sain C-kupin rinnat. En oikein usko että tuollaisilla normaaleilla rinnoilla kovin tehokkaasti houkutellaan "sellaisia" miehiä, enkä niitä siksi hankkinutkaan. Yleensä naisilla jotka haukkuvat silikonien ottajia, on jo luonnostaan normaalit rinnat. Naiset joilla on pienet tai olemattomat (kuten minulla oli) rinnat, haikailevat itsekin suurennukseen eikä hauku muita.

• selvä, tuli selväksi
        niin... kirjoitti:

et vieläkään kertonut mikä on kuppikokosi. Itse uskallan kertoa että silikoneilla parantaen sain C-kupin rinnat. En oikein usko että tuollaisilla normaaleilla rinnoilla kovin tehokkaasti houkutellaan "sellaisia" miehiä, enkä niitä siksi hankkinutkaan. Yleensä naisilla jotka haukkuvat silikonien ottajia, on jo luonnostaan normaalit rinnat. Naiset joilla on pienet tai olemattomat (kuten minulla oli) rinnat, haikailevat itsekin suurennukseen eikä hauku muita.

HUOMASITKO, hänellä on puutetta silikoneista, mutta jokin nyt vaan mättää. Se on raha tai vastustava ukon köriläs kotona.
        Mitäs siinä, sitten kiukutellaan muille.

• Virya
        niin... kirjoitti:

Mä olen keskustelemassa asiasta. Ei mua kiinnosta sun kuppikoko, ja omanikin on vaihdellut viimeaikoina sattuneesta syystä niin paljon, etten edes tiedä mikä se nyt lienee. Millaisia miehiä sä tarkoitat "sellaisilla" miehillä? Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, jotta muutkin kuin savolaiset ymmärtäisivät. Mä en ole ketään haukkunut, jos joku on mun ihmettelyt kokenut haukkumisina, niin kannattaa katsoa peiliin.

• Virya
        selvä, tuli selväksi kirjoitti:

HUOMASITKO, hänellä on puutetta silikoneista, mutta jokin nyt vaan mättää. Se on raha tai vastustava ukon köriläs kotona.
        Mitäs siinä, sitten kiukutellaan muille.

"Siinä olet kyllä oikeassa, että mulla on puutetta silikoneista, mutta en mä niistä puutetta TUNNE."

Mikä tuossa nyt jäi sulle epäselväksi? Kai se täytyy sitten tyhmälle sanoa vähän tarkemmin, ettei mulla ole silikoneja, enkä ole niitä koskaan harkinnutkaan, enkä missään nimessä niitä halua tai tunne tarvitsevani niitä. Ymmärsitkö nyt, vai onko vielä jotakin kysyttävää?

Mä voin itse päättää ulkonäöstäni, sen verran varttunut naisenköriläs jo olen. Mä en ole vieläkään kiukutellut kenellekään, vaan lähinnä kyseenalaistanut asioita.

Kaikkihan sen tietää, että raha ei ole koskaan ongelma, koska sitähän pystyy hankkimaan halutessaan kuka tahansa. Jotkut ovat vaan niin itseriittoisia, etteivät sitä tarvitse ja ajattele niin paljon kuin valtaosa. Ja vielä viitaten otsikkoon, raha on verrattavissa paskaan...

• Virya kirjoitti:

Mä tiedän. Niin oot säkin, eri tavalla vaan.

Ihanaa, että joku kannattaa täällä pieniä rintoja. Minulla oli nuorempana kauhea rintakompleksi pienistä rinnoistani, joista olin saanut kuulla teininä kommentteja.

Vanhempana huomasin kaikkien miesten olevan oikein tyytyväisiä rintoihini ja aloin pitää niistä tosi paljon. Nyt rintani ovat itsestään kasvaneet parin viime vuoden aikana jostain syystä.

Toisaalta on naisellinen olo omistaa muuhun kokooni nähden hyvänkokoiset rinnat, mutta pieniin tottuneena ja niistä pitäneenä en todellakaan voi sanoa olevani yhtään onnellisempi nykyään. Oma kauneusihanteeni sen puoleen on aina ollut sporttinen ja tyttömäinen ja sellaiseen vartaloon pienet rinnat sopivat todella hyvin(ja säilyy nuorena pidempään). Jos minun pitäisi valita onko minulla 50-kymppisenä roikahtaneet isot tissit vai tyttömäiset pelkät nännit, valitsisin ehdottomasti jälkimmäiset.

Niille varsinkin, jotka ottavat silikonit muiden kommenttien takia, en kyllä kauheasti empatiaa anna, koska silloin sosiaalisen verkoston vaihtaminen voisi olla halvempi ja tehokkaampi vaihtoehto. Eihän kukaan normaali terve ihminen tuomitse ketään rintojen koon perusteella tai kommentoi niistä.

• jaa...
        Catariina81 kirjoitti:

Ihanaa, että joku kannattaa täällä pieniä rintoja. Minulla oli nuorempana kauhea rintakompleksi pienistä rinnoistani, joista olin saanut kuulla teininä kommentteja.

Vanhempana huomasin kaikkien miesten olevan oikein tyytyväisiä rintoihini ja aloin pitää niistä tosi paljon. Nyt rintani ovat itsestään kasvaneet parin viime vuoden aikana jostain syystä.

Toisaalta on naisellinen olo omistaa muuhun kokooni nähden hyvänkokoiset rinnat, mutta pieniin tottuneena ja niistä pitäneenä en todellakaan voi sanoa olevani yhtään onnellisempi nykyään. Oma kauneusihanteeni sen puoleen on aina ollut sporttinen ja tyttömäinen ja sellaiseen vartaloon pienet rinnat sopivat todella hyvin(ja säilyy nuorena pidempään). Jos minun pitäisi valita onko minulla 50-kymppisenä roikahtaneet isot tissit vai tyttömäiset pelkät nännit, valitsisin ehdottomasti jälkimmäiset.

Niille varsinkin, jotka ottavat silikonit muiden kommenttien takia, en kyllä kauheasti empatiaa anna, koska silloin sosiaalisen verkoston vaihtaminen voisi olla halvempi ja tehokkaampi vaihtoehto. Eihän kukaan normaali terve ihminen tuomitse ketään rintojen koon perusteella tai kommentoi niistä.

Sinulla ei sitten ole ollut TODELLA pieniä rintoja. Kyllähän pienet rinnat ovat suhteessa hoikkaan ja urheilulliseen vartaloon. Mutta kun on tällainen keskimääräistä naista isompi ja jonkin verran ylipainoakin, niin alle AA kupin rinnat eivät ole mitenkään sopusuhtaiset vartalon kanssa. Niistä aiheutui melkoista mielipahaa. Käsket vaihtaa sosiaalista verkostoa, käytännössä se oli verkostosta eroamista kokonaan kun tunsi olevansa vajavainen eikä näyttänyt edes naiselta. Ei sen näköisenä halunnut mennä uimahalliin tai tyttöjen kanssa saunaan. Olihan ne toiset kohteliaita eivätkä sanoneet ääneen mitä ajattelivat, mutta näkihän sen. Nyt sosiaaliset verkostoni on kunnossa, eikä muut edes huomaa että minulla on silikonit.

• Virya
        jaa... kirjoitti:

Sinulla ei sitten ole ollut TODELLA pieniä rintoja. Kyllähän pienet rinnat ovat suhteessa hoikkaan ja urheilulliseen vartaloon. Mutta kun on tällainen keskimääräistä naista isompi ja jonkin verran ylipainoakin, niin alle AA kupin rinnat eivät ole mitenkään sopusuhtaiset vartalon kanssa. Niistä aiheutui melkoista mielipahaa. Käsket vaihtaa sosiaalista verkostoa, käytännössä se oli verkostosta eroamista kokonaan kun tunsi olevansa vajavainen eikä näyttänyt edes naiselta. Ei sen näköisenä halunnut mennä uimahalliin tai tyttöjen kanssa saunaan. Olihan ne toiset kohteliaita eivätkä sanoneet ääneen mitä ajattelivat, mutta näkihän sen. Nyt sosiaaliset verkostoni on kunnossa, eikä muut edes huomaa että minulla on silikonit.

Kyllä haikailet huonojen kavereiden perään, jos he sulta rintoja vaativat...

• Virya
        Catariina81 kirjoitti:

Pienet rinnat selviävät lyijäritestistä pidempään kuin isot. Mutta makuasioista ei voi kiistellä, jotkut miehet tykkää lehmistä, mut mä en kyllä tykkäisi lehmipojasta...

• kiinteät DD:t
        Virya kirjoitti:

Pienet rinnat selviävät lyijäritestistä pidempään kuin isot. Mutta makuasioista ei voi kiistellä, jotkut miehet tykkää lehmistä, mut mä en kyllä tykkäisi lehmipojasta...

ja luulen että selviävät lyijäritestistä.

Sinä haukut isorintaisia naisia :O Minkäs voi jos nainen on luonnostaan isorintainen?

Sinä selvät testistä kyllä, koska sinullahan oli pelkät nännit. Kateellinen lauta :D

• ahdasmielinen..
        Virya kirjoitti:

Kyllä haikailet huonojen kavereiden perään, jos he sulta rintoja vaativat...

katkera nainen, kaikki kelpaa kunhan rinnat ovat pienet, niinkö? Kaikki muu on pahasta. Mitä ei ole itselläsi, et soisi muillekaan. Jonkun sortin alemmuus sointuu niin selvästi kirjoituksistasi. Liika kateellisuus on myös sairaus.

Läheskään aina ei ole pienet rinnat kiinteät. imetyksen loputtua voi olla jäljellä ryppyiset nahat. Riippuu ihan ihotyypistä. Enkä puhu itsestäni, koska en ole koskaan mikään lauta ollut ;)Olen hoikka ja muodokas nainen joka huomataan ja joka tykkää ihailla itseäänkin :D

Suututtaako? ;D

• ihmiseksi olet !
        Virya kirjoitti:

"Siinä olet kyllä oikeassa, että mulla on puutetta silikoneista, mutta en mä niistä puutetta TUNNE."

Mikä tuossa nyt jäi sulle epäselväksi? Kai se täytyy sitten tyhmälle sanoa vähän tarkemmin, ettei mulla ole silikoneja, enkä ole niitä koskaan harkinnutkaan, enkä missään nimessä niitä halua tai tunne tarvitsevani niitä. Ymmärsitkö nyt, vai onko vielä jotakin kysyttävää?

Mä voin itse päättää ulkonäöstäni, sen verran varttunut naisenköriläs jo olen. Mä en ole vieläkään kiukutellut kenellekään, vaan lähinnä kyseenalaistanut asioita.

Kaikkihan sen tietää, että raha ei ole koskaan ongelma, koska sitähän pystyy hankkimaan halutessaan kuka tahansa. Jotkut ovat vaan niin itseriittoisia, etteivät sitä tarvitse ja ajattele niin paljon kuin valtaosa. Ja vielä viitaten otsikkoon, raha on verrattavissa paskaan...

Vai sinä et tarvitse rahaa, jaa, oletkos sitten ihminen lainkaan....

• sitten luin lehteä
        Virya kirjoitti:

Nimeltä Jallu-siinä oli "todelliset pystytissit"joiden päällä oli juomalasi,et sille,vaitti olisko jo muisti heikentynyt?
        terv "itseopiskellut tiedemies"

• fiksu kommentti :)
        Catariina81 kirjoitti:

Tämä oli fiksu kommentti - aivan kuten Viryankin kommentit. Kiitos niistä!

Jos rupee muita kuuntelemaan niissä asoissa, jotka on geeneissään perinyt, niin siinä saa kohta mennä nenä- huuli- poski- yms. implanttileikkauksiin aina sen mukaan, mikä ketäkin miellyttää ja mikä on muotia.

• Virya
        kiinteät DD:t kirjoitti:

ja luulen että selviävät lyijäritestistä.

Sinä haukut isorintaisia naisia :O Minkäs voi jos nainen on luonnostaan isorintainen?

Sinä selvät testistä kyllä, koska sinullahan oli pelkät nännit. Kateellinen lauta :D

Minä en ole haukkunut isorintaisia naisia, olen vaan kertonut miten asiat mielestäni ovat. Jos haluat puhua haukkumisesta, niin ota ensin selvää mitä haukkuminen on. Omassa viestissäsi on siitä hyvä esimerkki.

Lyijäritestistä selviän, koska mulla on sopivat rinnat, ei pienet eikä isot. Mistä mun pitäisi olla kateellinen ja kenelle?

• Virya
        ihmiseksi olet ! kirjoitti:

Vai sinä et tarvitse rahaa, jaa, oletkos sitten ihminen lainkaan....

"Jotkut ovat vaan niin itseriittoisia, etteivät sitä tarvitse ja ajattele niin paljon kuin valtaosa."

Tuossa mun kommentissa esiintyy sellaiset sanat kuin "niin paljon kuin". Tiedätkö sä mitä ne tarkoittavat?

• Virya
        ahdasmielinen.. kirjoitti:

katkera nainen, kaikki kelpaa kunhan rinnat ovat pienet, niinkö? Kaikki muu on pahasta. Mitä ei ole itselläsi, et soisi muillekaan. Jonkun sortin alemmuus sointuu niin selvästi kirjoituksistasi. Liika kateellisuus on myös sairaus.

Läheskään aina ei ole pienet rinnat kiinteät. imetyksen loputtua voi olla jäljellä ryppyiset nahat. Riippuu ihan ihotyypistä. Enkä puhu itsestäni, koska en ole koskaan mikään lauta ollut ;)Olen hoikka ja muodokas nainen joka huomataan ja joka tykkää ihailla itseäänkin :D

Suututtaako? ;D

Miksi se sua harmittaa? Tässä ketjussa puhutaan rinnoista. Mistä sä olet saanut päähäsi että kaikki kelpaa kunhan rinnat ovat pienet? Mua ei kiinnostaisi sellaiset kaverit, jotka vaativat multa tietynlaista ulkonäköä. Kyllä mä suon jokaiselle juuri sitä minkä hän ansaitsee. Itsekin voin olla tyytyväinen, koska olen saanut juuri mitä olen "tilannutkin".

En minä ole ketään soimannut, jokainen saa olla juuri sellainen kuin luonnostaan on. Pointtini tässä koko keskustelussa on ollut se, että en usko kenenkään itsetunnon paranevan rintojen suurennuksella.

Ja jos nyt niin välttämättä olette mun rinnoista niin kiinnostuneita, niin mulla on ollut B:t, kahden lapsen imettämisen jälkeen ovat ehkä vähän isommat ja pehmosemmat kuin ennen, mutta eivät roiku kamalasti. Kun ne olivat täynnä maitoa, niin en kyllä tykännyt, parhaimmillaan olivat D:t.

• isorintaista naista
        Virya kirjoitti:

Minä en ole haukkunut isorintaisia naisia, olen vaan kertonut miten asiat mielestäni ovat. Jos haluat puhua haukkumisesta, niin ota ensin selvää mitä haukkuminen on. Omassa viestissäsi on siitä hyvä esimerkki.

Lyijäritestistä selviän, koska mulla on sopivat rinnat, ei pienet eikä isot. Mistä mun pitäisi olla kateellinen ja kenelle?

lehmään. Kateellinen lauta olet, et sinä muuten täällä pyörisi.

• tutuksi sinullekin !
        Virya kirjoitti:

"Jotkut ovat vaan niin itseriittoisia, etteivät sitä tarvitse ja ajattele niin paljon kuin valtaosa."

Tuossa mun kommentissa esiintyy sellaiset sanat kuin "niin paljon kuin". Tiedätkö sä mitä ne tarkoittavat?

.."MUN kommentissa "..
        .."tiedätkö SÄ mitä"...

En tosiaan tiedä. Minun äidinkieleni on suomi !

• Virya
        isorintaista naista kirjoitti:

lehmään. Kateellinen lauta olet, et sinä muuten täällä pyörisi.

Varmaan ihan hyvä sulle. Enkä mä täällä pyörisi, jos en saisi näin paljon vastineita mun viesteihin. Taisin olla oikeassa, ettei ne tissit sitä huonoa itsetuntoa miksikään muuta. Hyvän itsetunnon omaava ihminen ei hypi seinille kun hänelle esitetään kriittisiä kysymyksiä.

Tokihan mä vastaan jos mulle jotakin haastellaan. Ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, siksi tuo vertaus. Sä et kyllä vastannut mun kysymykseen, vaikka viestiini vastasitkin. Osaat siis kyllä väittää, mutta et perustella.

• Virya
        tutuksi sinullekin ! kirjoitti:

.."MUN kommentissa "..
        .."tiedätkö SÄ mitä"...

En tosiaan tiedä. Minun äidinkieleni on suomi !

Sä olet liian fanaattinen, puhutko sä kapulakieltä? Suosittelisin sulle kielioppiin tutustumista ihan kentällä, saisit nutturaakin vähän löysemmälle. Ethän sä tarvitse kielitaitoa mihinkään jos et osaa sitä käyttää praktisesti!

• Lilja*
        Virya kirjoitti:

Sä olet liian fanaattinen, puhutko sä kapulakieltä? Suosittelisin sulle kielioppiin tutustumista ihan kentällä, saisit nutturaakin vähän löysemmälle. Ethän sä tarvitse kielitaitoa mihinkään jos et osaa sitä käyttää praktisesti!

joka ei liity aiheeseen mihinkään.

Hiekkalaatikolle mars ;)

• kysymykseesi
        Virya kirjoitti:

Varmaan ihan hyvä sulle. Enkä mä täällä pyörisi, jos en saisi näin paljon vastineita mun viesteihin. Taisin olla oikeassa, ettei ne tissit sitä huonoa itsetuntoa miksikään muuta. Hyvän itsetunnon omaava ihminen ei hypi seinille kun hänelle esitetään kriittisiä kysymyksiä.

Tokihan mä vastaan jos mulle jotakin haastellaan. Ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, siksi tuo vertaus. Sä et kyllä vastannut mun kysymykseen, vaikka viestiini vastasitkin. Osaat siis kyllä väittää, mutta et perustella.

rautalangasta sinulle:

Sinulla on T-I-S-S-I K-A-T-E-U-S. Et sinä muuten jaksaisi täällä palloilla.

Tuo itsetunto asia on sellainen mikä aina vedetään mukaan, joten en jaksa alkaa siitä kinaamaan ;)

• Virya
        Lilja* kirjoitti:

joka ei liity aiheeseen mihinkään.

Hiekkalaatikolle mars ;)

Koska en ole kristitty, en tottele Raamatun käskyjä ja käännä toista poskea.

• Virya
        kysymykseesi kirjoitti:

rautalangasta sinulle:

Sinulla on T-I-S-S-I K-A-T-E-U-S. Et sinä muuten jaksaisi täällä palloilla.

Tuo itsetunto asia on sellainen mikä aina vedetään mukaan, joten en jaksa alkaa siitä kinaamaan ;)

Joten sulta on varmaan edes turha kysyä, että miksiköhän se itsetuntoasia vedetään aina tähän mukaan. Tai, missä mä olisin kun en ole kateellinen kenellekään enkä mistään? Enhän mä voisi olla olemassakaan jos pyörisin aina siellä missä on jotakin kadehdittavaa.

Voi olla, että tämä on sulle aivan vieras asia, mutta mä olen sen verran itserakas tyyppi, että en todellakaan ole kateellinen kenellekään mistään. Mutta ymmärrän kyllä, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei itse voi olla tyytyväinen itseensä. Juuri sellaiset ihmiset aina huutelevat kateellisiksi kriittisiä ihmisiä, koska eivät kykene muulla tavalla vastaamaan kritiikkiin. Mitä kadehdittavaa siinä on?

• vähän
        Virya kirjoitti:

Joten sulta on varmaan edes turha kysyä, että miksiköhän se itsetuntoasia vedetään aina tähän mukaan. Tai, missä mä olisin kun en ole kateellinen kenellekään enkä mistään? Enhän mä voisi olla olemassakaan jos pyörisin aina siellä missä on jotakin kadehdittavaa.

Voi olla, että tämä on sulle aivan vieras asia, mutta mä olen sen verran itserakas tyyppi, että en todellakaan ole kateellinen kenellekään mistään. Mutta ymmärrän kyllä, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei itse voi olla tyytyväinen itseensä. Juuri sellaiset ihmiset aina huutelevat kateellisiksi kriittisiä ihmisiä, koska eivät kykene muulla tavalla vastaamaan kritiikkiin. Mitä kadehdittavaa siinä on?

mikä on kenenkin mielestä normaali kuppikoko, esim AA/lauta ;) Oma kokosi oli sinun mukaasi B, mutta onko se oikeasti, sitä en tiedä :)

Itserakas voi olla kateellinen, Tiesitkös? :)"Mutta ymmärrän kyllä, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei itse voi olla tyytyväinen itseensä"

Mistäs sinä päättelet että minä en ole tyytyväinen itseeni? Olenhan (omasta mielestäni) miltei täydellinen :D

Alkuperäinen kysymys koski naisia, jotka ovat ottaneet silikonit. Sinulla ei ole, joten miksi tungit ketjuun, joka ei mitenkään koske sinua? Olisit alottanut oman ketjun

• höh,höh
        Virya kirjoitti:

Koska en ole kristitty, en tottele Raamatun käskyjä ja käännä toista poskea.

Taidat ollakin todellinen "toi".... !
        Vai on sinulla oikein Raamattu, minä luen kyllä raamattua.
        Kyllä koskee silmiin, kun kirjoitustaito on onnettomalla niin hakusessa. Tuollaisen kielipuolen kirjoittelut pitäisi täällä kieltää.

• Virya
        höh,höh kirjoitti:

Taidat ollakin todellinen "toi".... !
        Vai on sinulla oikein Raamattu, minä luen kyllä raamattua.
        Kyllä koskee silmiin, kun kirjoitustaito on onnettomalla niin hakusessa. Tuollaisen kielipuolen kirjoittelut pitäisi täällä kieltää.

Minäkin olen ollut joskus nuorena kielipoliisi. Vaikka kirjoitusvirheet häiritsevät edelleenkin, niin kyllä kirjoitustaidottomillakin pitää olla oikeus ilmaista itseään. Maailmassa lienee tärkeämpiäkin asioita, kuin oikeinkirjoituksen kyttääminen. Raamattua mulla ei ole.

• Virya
        vähän kirjoitti:

mikä on kenenkin mielestä normaali kuppikoko, esim AA/lauta ;) Oma kokosi oli sinun mukaasi B, mutta onko se oikeasti, sitä en tiedä :)

Itserakas voi olla kateellinen, Tiesitkös? :)"Mutta ymmärrän kyllä, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei itse voi olla tyytyväinen itseensä"

Mistäs sinä päättelet että minä en ole tyytyväinen itseeni? Olenhan (omasta mielestäni) miltei täydellinen :D

Alkuperäinen kysymys koski naisia, jotka ovat ottaneet silikonit. Sinulla ei ole, joten miksi tungit ketjuun, joka ei mitenkään koske sinua? Olisit alottanut oman ketjun

Tutustumaan erilaisiin ihmisiin. On olemassa ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita vain omista tisseistään, ja ihmisiä, joita kiinnostavat kaikki asiat. Hyvä jos, olet tyytyväinen itseesi, eipähän sun tarvitse sitten korjailla itseäsi. Kuitenkin ihmettelet mitä minä teen tässä ketjussa, kun en ole ottanut silikoneja. Onko tässä nyt joku ristiriita?

Sulle jäi vissiin vielä epäselväksi, etten pitänyt isoista tisseistä itselläni. Ne eivät vaan sopineet mun identiteettiin. Mä en kyllä missään nimessä haluaisi muuttaa itsessäni mitään, koska olen perin tyytyväinen itseeni, enkä näin ollen haluaisi olla millään lailla muunlainen. Niin, kerrotko vielä mistä mä tässä olen kateellinen?

• kerran...
        Virya kirjoitti:

Tutustumaan erilaisiin ihmisiin. On olemassa ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita vain omista tisseistään, ja ihmisiä, joita kiinnostavat kaikki asiat. Hyvä jos, olet tyytyväinen itseesi, eipähän sun tarvitse sitten korjailla itseäsi. Kuitenkin ihmettelet mitä minä teen tässä ketjussa, kun en ole ottanut silikoneja. Onko tässä nyt joku ristiriita?

Sulle jäi vissiin vielä epäselväksi, etten pitänyt isoista tisseistä itselläni. Ne eivät vaan sopineet mun identiteettiin. Mä en kyllä missään nimessä haluaisi muuttaa itsessäni mitään, koska olen perin tyytyväinen itseeni, enkä näin ollen haluaisi olla millään lailla muunlainen. Niin, kerrotko vielä mistä mä tässä olen kateellinen?

RINNOISTA

• #"!"#"!

Kammottaa ajatus siitä että joutuu aina uudelleen menemään korjauttamaan ja arvet aukaistaan uudelleen ja uudelleen.
      Miten kauan silikoneja pystyy pitämään?

• Haluaa...

Otin joskus kauan sitten, en edes saanut sitä määrää, jonka halusin, silti itsetuntoni kohosi kohisten ja olen hetero, voisin myös bi olla. Tapasin hiljattain naisen, jolle oli laitettu 425ml ja kyllä oli kadehdittavan näköiset bosat. Jos rahaa olisi laitattaisin uudet, eikä esim keittosuolaliuos pusseja tarvitse uusia eikä niistä mitään arpia jää. Aluksi tunnottomuutta ja kapseloitumista voi kyllä tulla. Mikään leikkaus ei ole riskitön. Katvealue jää myös rintasyövän seulonnassa, mutta voithan huomena joutua vaikka liikenneonnettomuuteen?

• 18 vuotta sitten

Eikä ole ollut mitään ongelmia. Tarkistutan samalla kun käyn gynellä. Arvet on pienet eivätkä haittaa elämää.

• Tiffanie

Hei!

En ole katunut hetkeäkään silikonien ottoa. Tuloksesta tuli erittäin onnistunut, kaunis ja luonnollinen. Kaikki vaatteet näyttävät hyvältä päällä ja istuvat. Eikä näistä edes välttämättä huomaa että ovat silikonit. Leikkauksesta parani yllättävän nopeasti!
      Jos nyt saisin päättää uudelleen tekisin edelleen saman valinnan. :) Ainahan on riskejä kaikessa, mutta ainakin Suomessa kirurgit ovat kuitenkin sen verran ammattitaitoisia ja hakevat myöskin luonnollisuutta, joten epäonnistumisprosentti on aika pieni. Toki oman rinnan malli vaikuttaa lopputulokseen.
      Avoliitossa elelen, eli en sen takia näitä ottanut jotta saisin muilta miehiltä huomiota. Ihanaa kun voi vihdoin olla miettimättä kokoajan niitä rintoja.:) Kyllä se itsetuntoa kohottaa kun on kauniit rinnat.

• poitsu vaan

luomut on in oli ne pienet tai isot! leikkely on turhaa...

• olemattomat ....
        poitsu vaan kirjoitti:

luomut on in oli ne pienet tai isot! leikkely on turhaa...

Sattuu puolisolle/ehdokkaalle niin eipä kelpaa tai ainakin pitää joka välissä ihailla muiden varustuksia....veikkaisin että et ihan heti huomaa eroa jos pistetään luomut ja leikatut vertailuun..

• ****juu
        olemattomat .... kirjoitti:

Sattuu puolisolle/ehdokkaalle niin eipä kelpaa tai ainakin pitää joka välissä ihailla muiden varustuksia....veikkaisin että et ihan heti huomaa eroa jos pistetään luomut ja leikatut vertailuun..

No kyllähän sen nyt huomaa.. Rannallakin näkee jo kauaksi kellä on. Mutta kaikkien oma asia ottaako vai ei

• hah
        ****juu kirjoitti:

No kyllähän sen nyt huomaa.. Rannallakin näkee jo kauaksi kellä on. Mutta kaikkien oma asia ottaako vai ei

Eipäs muuten nää. Niistä saa luomun näköset jos haluaa eikä kaikki halua edes mitään palloja.

• hah

• liirumi

• poitsu vaan

jättäkää ne jätkät niissä on matoja jos ette kelpaa sellaisena kuin olette!!! älkää nyt niitten takia itseänne leikelkö "maailma on täynnä naisia minua on vain yksi" ja toisinpäin...

• kysyä

näin miehenä.Eikö rintaliiveihin olisi voinut laittaa täytettä,silloinhan vaatteet olisivat istuneet myös kauniisti,eikös vaan? Näin miehenä voin kertoa,että ihan ensimmäiseksi huomioni kiinnittyy naisessa kasvoihin ja hiuksiin ja koko vartaloon,ei siis rintoihin.Toivottavasti tämän lukee joku nainen,joka haikailee rintojen leikkausta ja ymmärtää ettei rintojen koolla ole juurikaan sen sanottavampaa merkitystä.Ihan sama,jos minä miehenä menisin peniksen pidennykseen,vaatteet istuisi paremmin ja lisäisi itsetuntoa!Eiköhän se itsetunto kohoa ihan jostain muusta.

• enpä taida uskoa.
        kysyä kirjoitti:

näin miehenä.Eikö rintaliiveihin olisi voinut laittaa täytettä,silloinhan vaatteet olisivat istuneet myös kauniisti,eikös vaan? Näin miehenä voin kertoa,että ihan ensimmäiseksi huomioni kiinnittyy naisessa kasvoihin ja hiuksiin ja koko vartaloon,ei siis rintoihin.Toivottavasti tämän lukee joku nainen,joka haikailee rintojen leikkausta ja ymmärtää ettei rintojen koolla ole juurikaan sen sanottavampaa merkitystä.Ihan sama,jos minä miehenä menisin peniksen pidennykseen,vaatteet istuisi paremmin ja lisäisi itsetuntoa!Eiköhän se itsetunto kohoa ihan jostain muusta.

Et siis välittäisi tippaakaan kun tapaisit naisen jolla on kauniit rinnat ulospäin (geelirintaliiveillä??) sopusoinnussa kropan kanssa ja sitten kun suhde etenisi hän heittäisikin liivit pois ja sieltä paljastuisi..... ei mitään :) Ei yhtään häiritsisi?

• todellakaan
        enpä taida uskoa. kirjoitti:

Et siis välittäisi tippaakaan kun tapaisit naisen jolla on kauniit rinnat ulospäin (geelirintaliiveillä??) sopusoinnussa kropan kanssa ja sitten kun suhde etenisi hän heittäisikin liivit pois ja sieltä paljastuisi..... ei mitään :) Ei yhtään häiritsisi?

häiritsisi vaikka ei niitä rintoja juuri olisikaan.Enempi minua häiritsisi jos kumppani olisi ylipainoinen plösö,tai harmaahiirulainen.Rintojen koolla ei ole merkitystä,siitä on vain mainokset ja leffat luonneet myytin.Sitä en voi miehenä tietää,pitävätkö toiset naiset sitten isommista rinnoista,saavatko he siitä jonkinlaisia kicksejä?Itsetuntoa voi paremmin kohottaa kasvoleikkaus,jos esimerkiksi kasvot ovat tapaturmaisesti tms vahingoittuneet.Kyllä se naisen viehättävyys tulee muusta,kuin rintojen koosta.

• heko heko
        kysyä kirjoitti:

miehet lukeeki tätä palstaa:)))

• roousku
        kysyä kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus siulle. Ilo lukea jonkun miespuolisen kommenttia tästä monia kuohuttavasta ja mietityttävästä asiasta. Itse olen jonkin aikaa mietiskellyt vaihtoehtoa, että käväisisin plastiikkakirurgilla hommatuttamassa silikonit, mutta nyt taisin tulla toisiin aatoksiin.

Ei silikoneilla maailmaa paranneta saati kohoteta omaa mieltä aivan taivaisiin. Ne maksavat maltaita ja niissä on aina riskinsä. Palautit sanomisillasi miut takaisin maanpinnalle, lähtöruutuun, josta olin päässyt hieman lipsumaan. Kyllä ihmiset ovat pitäneet miusta tähänkin asti ilman jotain silikoneja, joten miksi eivät pitäisi tästä eteenpäinkin; ilman silikoneja! Olen ainutlaatuinen persoona, ihminen, aivan niin kuin muutkin. Hyvän itsetunnon saavuttamiseksi ei tarvitse lähteä leikkauspöydälle viilleltäväksi. Hyvän itsetunnon voi saavuttaa muutenkin. Jos ihmiset eivät osaa hyväksyä erilaisuutta, sitä, että on juuri se mikä on; oma itsensä, ei kaikkia tarvitse, eikä ole tarkoituskaan miellyttää, niille joille kelvataan, niille kelvataan ja hyvä niin. Viisaus ja ymmärrys ei asu kaikissa, se tulee elämän myötä ja kokemuksien kautta. Jälkeenpäin saattaisin vain katua katkerasti, joten parasta elää tätä päivää ja luottaa siihen, etteivät kaikki miehet ole sokaistuneet suurten rintojen vuoksi, aivot ne on pääkopassa naisilla, ei rinnoissa.

• MintuMaaria*
        roousku kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus siulle. Ilo lukea jonkun miespuolisen kommenttia tästä monia kuohuttavasta ja mietityttävästä asiasta. Itse olen jonkin aikaa mietiskellyt vaihtoehtoa, että käväisisin plastiikkakirurgilla hommatuttamassa silikonit, mutta nyt taisin tulla toisiin aatoksiin.

Ei silikoneilla maailmaa paranneta saati kohoteta omaa mieltä aivan taivaisiin. Ne maksavat maltaita ja niissä on aina riskinsä. Palautit sanomisillasi miut takaisin maanpinnalle, lähtöruutuun, josta olin päässyt hieman lipsumaan. Kyllä ihmiset ovat pitäneet miusta tähänkin asti ilman jotain silikoneja, joten miksi eivät pitäisi tästä eteenpäinkin; ilman silikoneja! Olen ainutlaatuinen persoona, ihminen, aivan niin kuin muutkin. Hyvän itsetunnon saavuttamiseksi ei tarvitse lähteä leikkauspöydälle viilleltäväksi. Hyvän itsetunnon voi saavuttaa muutenkin. Jos ihmiset eivät osaa hyväksyä erilaisuutta, sitä, että on juuri se mikä on; oma itsensä, ei kaikkia tarvitse, eikä ole tarkoituskaan miellyttää, niille joille kelvataan, niille kelvataan ja hyvä niin. Viisaus ja ymmärrys ei asu kaikissa, se tulee elämän myötä ja kokemuksien kautta. Jälkeenpäin saattaisin vain katua katkerasti, joten parasta elää tätä päivää ja luottaa siihen, etteivät kaikki miehet ole sokaistuneet suurten rintojen vuoksi, aivot ne on pääkopassa naisilla, ei rinnoissa.

toisiin ajatuksiin edellisestä tekstistä? Hassua :)

Näyttää vain miesten mielipiteillä olevan sinunkin päätöksiisi (rintoja koskeviin) iso vaikutus ;)

• MinttuMaaria*
        todellakaan kirjoitti:

häiritsisi vaikka ei niitä rintoja juuri olisikaan.Enempi minua häiritsisi jos kumppani olisi ylipainoinen plösö,tai harmaahiirulainen.Rintojen koolla ei ole merkitystä,siitä on vain mainokset ja leffat luonneet myytin.Sitä en voi miehenä tietää,pitävätkö toiset naiset sitten isommista rinnoista,saavatko he siitä jonkinlaisia kicksejä?Itsetuntoa voi paremmin kohottaa kasvoleikkaus,jos esimerkiksi kasvot ovat tapaturmaisesti tms vahingoittuneet.Kyllä se naisen viehättävyys tulee muusta,kuin rintojen koosta.

miehen suusta suoraansanottuna todella akkamaista tekstiä :D

"näin miehenä", "en voi miehenä tietää". Miksi toistelet, epäiletkö uskottavuutasi miehenä?

• yhtään
        MinttuMaaria* kirjoitti:

"näin miehenä", "en voi miehenä tietää". Miksi toistelet, epäiletkö uskottavuutasi miehenä?

epäile uskottavuuttani miehenä,mutta valitettavasti en voi tietää lesbojen mieltymyksiä.Ehkäpä sinulla on niistä vankempi tietopohja ja kokemus?Ettei nyt alkuperäinen aihe karkaa,niin usein rintojen suurentamisleikkaukseen hakeutuu nainen,joka kasvoiltaan muistuttaa enempi latoharakkaa.Ja suuremmat rinnat kohottaa egoa,jospa nyt olisin miesten mieleen tai naisten.

• Mistäs olet
        yhtään kirjoitti:

epäile uskottavuuttani miehenä,mutta valitettavasti en voi tietää lesbojen mieltymyksiä.Ehkäpä sinulla on niistä vankempi tietopohja ja kokemus?Ettei nyt alkuperäinen aihe karkaa,niin usein rintojen suurentamisleikkaukseen hakeutuu nainen,joka kasvoiltaan muistuttaa enempi latoharakkaa.Ja suuremmat rinnat kohottaa egoa,jospa nyt olisin miesten mieleen tai naisten.

"usein rintojen suurentamisleikkaukseen hakeutuu nainen,joka kasvoiltaan muistuttaa enempi latoharakkaa"

Mistäs niin päättelet :) Minä olen saanut ikäni vain positiivista palautetta kasvoistani. Vaikka ihan itse sanonkin ;)

Oletkos itse kohtuullisen näköinen nainen kasvoistasi?... mutta ne rinnat puuttuu :D

• kokonaisuudesta kiinni?
        kysyä kirjoitti:

Näin miehenä itsekin, niin vastaisin, että kokisin kyllä tulleeni petetyksi, jos naisen liiveistä pulpahtaisi jotain täytettä tissien sijasta.
        Se sopusuhtaisuus on kaiken a ja ö, koska mitä sitä kiinteillä rinnoilla, jos kroppa on muuten löysä ja vetelä.
        Koolla ei niinkään ole väliä, kunhan ne eivät ole kuin kansallispuvun taskut!

Eikös ne housut istu paremmin jalassa, kun ei ole sitä "muurinmurtajaa", jota pitää vaihtaa lahkeesta toiseen?

• se ei.
        Mistäs olet kirjoitti:

"usein rintojen suurentamisleikkaukseen hakeutuu nainen,joka kasvoiltaan muistuttaa enempi latoharakkaa"

Mistäs niin päättelet :) Minä olen saanut ikäni vain positiivista palautetta kasvoistani. Vaikka ihan itse sanonkin ;)

Oletkos itse kohtuullisen näköinen nainen kasvoistasi?... mutta ne rinnat puuttuu :D

vielä paljoa kerro kauneudestasi,jos itsesi ja äitisi mielestä olet kaunis. Jos olisit käyttänyt vieläkin vahvempia laseja,olisit jo huomannut minun olevan mies. Saat pienen neuvon,oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse kehua ulkonäköään netissä,koska he ihan livenä saavat siitä positiivista palautetta.
        Sananlaskussakin sanotaan,kauneus voi olla pinnallista,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin,että näin.

• puhunut itsestäni
        se ei. kirjoitti:

vielä paljoa kerro kauneudestasi,jos itsesi ja äitisi mielestä olet kaunis. Jos olisit käyttänyt vieläkin vahvempia laseja,olisit jo huomannut minun olevan mies. Saat pienen neuvon,oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse kehua ulkonäköään netissä,koska he ihan livenä saavat siitä positiivista palautetta.
        Sananlaskussakin sanotaan,kauneus voi olla pinnallista,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin,että näin.

tai äidistäni? No joo :D

Et mistä olet saanut tietosi, että yleensä silkkarit ottaneet naiset on rumia. Et vastannut.
        Niin. Uskottele itsellesi vaan ja elä siinä luulossa.
        Kaunis nainen joka ottaa vielä silikonit.. melkoinen pakkauss, eikö vaan? ennenkuulumatonta tosiaan :)

Onko sellainen nainen uhka sinulle? Onko sinulla suurikin alemmuuskompleksi,koskien tiettyä kehon-osaasi?

• Mietin sinun
        puhunut itsestäni kirjoitti:

Et mistä olet saanut tietosi, että yleensä silkkarit ottaneet naiset on rumia. Et vastannut.
        Kaunis nainen joka ottaa vielä silikonit.. melkoinen pakkauss, eikö vaan? ennenkuulumatonta tosiaan :)

Onko sellainen nainen uhka sinulle? Onko sinulla suurikin alemmuuskompleksi,koskien tiettyä kehon-osaasi?

Kommentteja miestä vastaan.Mikä sinua harmittaa niin valtavasti, jos mies toteaa ja puhuu järkeä ei se naista paranna ja kauneutta rintojen suurentaminen. Anna hänen arvostaa luonnollisuutta ja ei kaikki miehet juokse rintojen perässä. Katseita voi suurilla rinnoilla saada, mutta ihmissuhteet ja rakkaus syntyy rintojen koosta huolimatta. Hän tykkää aidosta ja mitä sinä siitä herneitä vedät nenääsi.
        Ole tyytyväinen ja elä omien tekotissien kanssa. Aito on aito.

• minun.
        puhunut itsestäni kirjoitti:

täytyy tuottaa sinulle pettymys,koska en pode alemmuuskompleksia mistään vartaloni osasta. Jo yli 20 vuoden aktiivinen urheileminen on muokannut kehoani.Löytyy mm pyykkilautavatsa ja koska muutenkin olen keskimääräistä pidempi mies,jään useimmille naisille vain päiväuneksi,kuten myös sinulle.P.s,et sitten ole ajatellut ottaa 3 rintaa,niiden kahden silikonirinnan väliin,tai ihan selkäpuolelle? Jospa ne miehet sitten katsoisivat sinua sillä silmällä.

• roousku
        MintuMaaria* kirjoitti:

toisiin ajatuksiin edellisestä tekstistä? Hassua :)

Näyttää vain miesten mielipiteillä olevan sinunkin päätöksiisi (rintoja koskeviin) iso vaikutus ;)

Tartun mielelläni niihin oljenkorsiin, jotka "vastustavat" tuota hössötystä implanteista jne. Aitous on se, mikä merkitsee enemmän ja jos tästä maailmasta vielä löytyy ihmisiä, jotka arvostavat aitoutta ja sisäistä kauneutta, mielelläni pysyn itsekin yhtenä sellaisena ihmisenä, kuin lähden liiaksi modernisoitumaan modernin maailman mukana. Jos tähän asti olen hyvin pärjännyt ilman silikoneja, miksi en pärjäisi vastakin. En halua vetää puoleeni vääräntyyppisiä ihmisiä, sisäisen kauneuden löytäminen on monesti vaivansa arvoinen, ei silloin ole niinkään merkitystä ulkonäköön liittyvillä seikoilla.

• MinttuMaaria*
        minun. kirjoitti:

täytyy tuottaa sinulle pettymys,koska en pode alemmuuskompleksia mistään vartaloni osasta. Jo yli 20 vuoden aktiivinen urheileminen on muokannut kehoani.Löytyy mm pyykkilautavatsa ja koska muutenkin olen keskimääräistä pidempi mies,jään useimmille naisille vain päiväuneksi,kuten myös sinulle.P.s,et sitten ole ajatellut ottaa 3 rintaa,niiden kahden silikonirinnan väliin,tai ihan selkäpuolelle? Jospa ne miehet sitten katsoisivat sinua sillä silmällä.

en jaksa uskoa sinun miehisyyteesi, vaikka yrität kirjoittaa "kuten mies" :D :D

Ja sitä paitsi minulla on pitkä, mies.. ja miehellä jokin muukin :)

• MinttuMaaria*
        roousku kirjoitti:

Tartun mielelläni niihin oljenkorsiin, jotka "vastustavat" tuota hössötystä implanteista jne. Aitous on se, mikä merkitsee enemmän ja jos tästä maailmasta vielä löytyy ihmisiä, jotka arvostavat aitoutta ja sisäistä kauneutta, mielelläni pysyn itsekin yhtenä sellaisena ihmisenä, kuin lähden liiaksi modernisoitumaan modernin maailman mukana. Jos tähän asti olen hyvin pärjännyt ilman silikoneja, miksi en pärjäisi vastakin. En halua vetää puoleeni vääräntyyppisiä ihmisiä, sisäisen kauneuden löytäminen on monesti vaivansa arvoinen, ei silloin ole niinkään merkitystä ulkonäköön liittyvillä seikoilla.

annat miehen mielipiteen vaikuttaa noin merkittävästi mielipiteeseen ja ratkaisuusi.

• MinttuMaaria*
        Mietin sinun kirjoitti:

Kommentteja miestä vastaan.Mikä sinua harmittaa niin valtavasti, jos mies toteaa ja puhuu järkeä ei se naista paranna ja kauneutta rintojen suurentaminen. Anna hänen arvostaa luonnollisuutta ja ei kaikki miehet juokse rintojen perässä. Katseita voi suurilla rinnoilla saada, mutta ihmissuhteet ja rakkaus syntyy rintojen koosta huolimatta. Hän tykkää aidosta ja mitä sinä siitä herneitä vedät nenääsi.
        Ole tyytyväinen ja elä omien tekotissien kanssa. Aito on aito.

on väittänyt ettei ihmissuhteita ja rakkautta voi saada oli rinnat mitä oli. MIKSI tämä vedetään aina mukaan?

Tykätköön kuka haluaa aidoista, ei se minulta ole pois. Oli sitten kirjoittaja "mies" tai nainen.Tekstistä päätellen nainen niin "akkamaista" teksti on.

Väite vaan on hassu, että useimmiten rumakasvoiset ottavat implantteja :) "Mitä tekee implanteilla, jos on kasvot on kuin latoharakalla" MInä vastaan: Ei sen kummempaa kuin kauniskaan, ei välttämättä mitään! Sama kuin väittäisin että rumat miehet ottavat jatkeen penikselleen tai ovat selvästi pienikaluisia.

Minä olen tyytyväinen ja elän kauniiden rintojeni kanssa, oikein ihailen peilikuvaani.. kasvoja, vartaloa, etenkin rintoja :)

p.s kateelliset käyttävät teko-tissi nimitystä ;)

• ei ole
        MinttuMaaria* kirjoitti:

en jaksa uskoa sinun miehisyyteesi, vaikka yrität kirjoittaa "kuten mies" :D :D

Ja sitä paitsi minulla on pitkä, mies.. ja miehellä jokin muukin :)

minulle mitään merkitystä,uskotko vaiko etkö. Pääasia on,että sinä olet tyytyväinen niihin silikonirintoihisi ja lähipiirisi.Jos elämäsi huipennus on rintasi,niin siitä vaan. Luojalle kiitos,ettei kaikki naiset ajattele kuin sinä,eli löytyy vielä naisia joilla on korvienvälissä muutakin kuin hilsettä ja sen verran itsetuntoa,että uskaltaa olla ihan oma itsensä.

• itsesi pussiin :)
        minun. kirjoitti:

"Saat pienen neuvon,oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse kehua ulkonäköään netissä,koska he ihan livenä saavat siitä positiivista palautetta."

Ja sama tietysti koskee oikeasti komeita miehiä.

Sitäpaitsi harvojen naisten päiväunien kohde on mies joka roikkuu plastiikkakirurgia-palstalla jankkaamassa silikoneista.

• MinttuMaaria*
        ei ole kirjoitti:

minulle mitään merkitystä,uskotko vaiko etkö. Pääasia on,että sinä olet tyytyväinen niihin silikonirintoihisi ja lähipiirisi.Jos elämäsi huipennus on rintasi,niin siitä vaan. Luojalle kiitos,ettei kaikki naiset ajattele kuin sinä,eli löytyy vielä naisia joilla on korvienvälissä muutakin kuin hilsettä ja sen verran itsetuntoa,että uskaltaa olla ihan oma itsensä.

onnellinen ja oma, ihana itseni rintoineni. Na ovat minun ikiomat pitkän harkinnan tulos. Ja se kannatti.

Ei sinun tarvitse ymmärtääkään. Jos yritit loukata, et onnistunut vieläkään "mies" ;)

• neuvoja``
        roousku kirjoitti:

että mitens sen "sisäisenkauneuden" löytää? olen ettiny jo kauan mutta, mistään en sitä löydä..
        itseluottamukseni on ihan nollissa ja muuta selitystä en tähä itseluottamus pulaan keksi kun se että mua kiusattiin yläaste ikäisenä vain ja ainoastaan siksi että mulla ei ollut tissejä.. jotkut tytöt ei ottanut "jengiin" mukaan koska ei ollut tissejä ja pojille olin aina vain LAUTA! ikää nyt on 23 ja tissejä ei vieläkään... en ole koskaan poikaystävilleni näyttänyt rintojani eivätkä he ole koskaan saaneet koskea niitä. viimeksi kävin uimassa/rannalla 12-vuotiaana.. edes äitini kanssa en ole saunaan suostunut..
        nii-in, kuulostaa varmasti lapselliselta. tiiän et nyt siellä joku miettii että miksi miettiä menneitä ja silloin oltiin nuoria ja tyhmiä ja plää plää.. voi että olisin kyllä niin mieluusti sinut itseni kanssa ja haluaisin hyväksyä rintani sellaisina kun ne ovat, mutta en vain pysty!!!
        haluan vain elää normaalisti, käydä kavereiden kanssa saunassa, käydä kesäisin rannalla, nauttia naiseudesta, käyttää kivoja vaatteita...
        halusin vain kertoa tässä erilaisen esimerkin miksi jotkut tahtovat kauneusleikkauksia.. oli sitten kyse rinnoista, nenästä, korvista, silmistä jne...

• Naminamnam
        MinttuMaaria* kirjoitti:

Hei Haloo naiset! Onko myytti siitä, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista tosiaan noin vaikeaa murtaa??? Ihan samalla tavalla kun joku tykkää laihasta ja toinen pyöreästä, pienille ja lähes olemattomille rinnoille löytyy miehissä ystävänsä.
        Jotkut miehet pitävät niitä nuorekkaina ja tyttömäisinä. Monet miehet pitävät nimen omaan kiinattarien ja thainaisten vartaloista, koska rinnat ovat pienet ja sirot. Toiset tykkäävät, että pienet rinnat ovat urheilulliset.
        Tissit kuin tissit, mutta yleisen kauneusihanteen perässä ei kannata juosta, tai törmää pian betoniin. Isot tai pienet, kaikille löytyy ystävänsä ihan visuaalisessakin mielessä, uskokaa vaan!

• roousku
        MinttuMaaria* kirjoitti:

annat miehen mielipiteen vaikuttaa noin merkittävästi mielipiteeseen ja ratkaisuusi.

Kirjoittelusi tyylistä voi rivien välistä ymmärtää, että yrität ajaa miut silikonien ottoon. Miksi et voi hyväksyä sitä, että on ihmisiä, jotka eivät välttämättä halua ottaa silareita.

• roousku
        neuvoja`` kirjoitti:

että mitens sen "sisäisenkauneuden" löytää? olen ettiny jo kauan mutta, mistään en sitä löydä..
        itseluottamukseni on ihan nollissa ja muuta selitystä en tähä itseluottamus pulaan keksi kun se että mua kiusattiin yläaste ikäisenä vain ja ainoastaan siksi että mulla ei ollut tissejä.. jotkut tytöt ei ottanut "jengiin" mukaan koska ei ollut tissejä ja pojille olin aina vain LAUTA! ikää nyt on 23 ja tissejä ei vieläkään... en ole koskaan poikaystävilleni näyttänyt rintojani eivätkä he ole koskaan saaneet koskea niitä. viimeksi kävin uimassa/rannalla 12-vuotiaana.. edes äitini kanssa en ole saunaan suostunut..
        nii-in, kuulostaa varmasti lapselliselta. tiiän et nyt siellä joku miettii että miksi miettiä menneitä ja silloin oltiin nuoria ja tyhmiä ja plää plää.. voi että olisin kyllä niin mieluusti sinut itseni kanssa ja haluaisin hyväksyä rintani sellaisina kun ne ovat, mutta en vain pysty!!!
        haluan vain elää normaalisti, käydä kavereiden kanssa saunassa, käydä kesäisin rannalla, nauttia naiseudesta, käyttää kivoja vaatteita...
        halusin vain kertoa tässä erilaisen esimerkin miksi jotkut tahtovat kauneusleikkauksia.. oli sitten kyse rinnoista, nenästä, korvista, silmistä jne...

Varsinaisia neuvoja tuskin kukaan osaa antaa, sisäinen kauneus opitaan ja ymmärretään elämän myötä. Elämä kasvattaa ja opettaa vaikeuksienkin avulla. Tuskin kukaan on täydellisen ihanaa elämää elänyt lapsuudesta siihen vähän varttuneempaan ikään, kaikilla on ollut omat ristinsä kannettavanaan.

Itselläni oma lapsuuteni oli yhtä helvettiä. Tai ainakin silloin se tuntui siltä. Itseluottamuksesta ei ollut tietoakaan ja kuljin aina muiden vanavedessä, olin se kaikkien "hylkiö", jota ei porukoihin kaivattu. Tämä tietysti murentaa itsetuntoa, mutta vieläpä mie oon tässä, vaikka vaikeudet johtivat moniin itsemurha-ajatuksiin ja -yrityksiin sekä itsetuhoisuuteen. Vaikeudet ovat vain kasvattaneet minua ihmisenä elämään ja ymmärtämään elämää toisella tavalla.

Suuren virheen tekee silloin, jos antaa muiden mielipiteille liian suuren painoarvon. Joku ystävä saattaakin olla jotain aivan muuta, kuin miltä näyttää, haluaa saada sinut tuntemaan olosi kurjaksi ja hänestä riippuvaiseksi, kun latelee mielipiteitään ja saa sinut uskomaan niihin. Ihmiset ovat kaikki yhtä arvokkaita, olivatpa he sitten minkä näköisiä ja kokoisia tahansa. Ei kellään ole oikeutta sortaa ja väheksyä toista.

Vaikka maailman pitäisi olla tasa-arvoinen, se onkin täynnä epätasa-arvoa. On ihmisiä, jotka hyväksyvät meidät juuri sellaisina kuin olemme, sellaiset ihmiset ja ystävät ovat kultaakin arvokkaampia, mutta on myös niitä, joita tietämättään tai tietäen murentavat itsetuntoamme ja saavat meidät tuntemaan mitättömiksi, arvottomiksi luontokappaleiksi. Tämä on elämää, mutta siihenkin pystyy sopeutumaan. Usko itseesi. Olet arvokas ihminen joka vain on hieman koonnut eteensä ja ympärilleen suojamuuria ja piiloutunut sen suojiin, etteivät muut pääsisi satuttamaan sisintä.

Erilaisuus on rikkaus. Älä väheksy kehoasi. Olet hieno ihminen puutteinesi ja vikoinesi, jokaisellahan niitä on, jos muut eivät hyväksy sinua, he eivät ole arvoisiasi, he eivät vielä osaa ajatella toisesta näkökulmasta, heiltä puuttuu ymmärrys ja hyväksyminen. Heitä itseään ei ehkä hyväksytä ja niin he eivät halua hyväksyä itsekään muita.

Ota huomioon, etteivät kaikki miehet juoksentele suurien rintojen ja muotojen perässä! On miehiä, jotka pitävät pienistäkin rinnoista. Se, että miehiä kiehtoisi vain suuret rinnat, on tämän maailman luoma "myytti" mainonnan ja muun julkiskohun tuotosta. Tämä luo ihmisille paineita ja tuskastelua, kun aletaan pitää juuri tällaista marginaalia oikeana, juuri tällaista kauniina. Totuus ja taru menevät sekaisin.

Ymmärrän täysin, miltä siusta tuntuu, itse poden monesti samaa, mutta jos tuo esille omaa persoonallisuuttaan, sitä millainen oikeasti on, monet huomaavatkin sen ensimmäisenä, rakastuvat persoonaasi ja olemiseesi eikä enää ole väliä, puuttuuko siulta vaikkapa varvas tai rinta, se on aivan sama, tärkeintä on se, millainen olet, hyväksyt itsesi, niin muut hyväksyvät sinut. Monet sitäpaitsi ihannoivat laihuutta! Toisilla tosin laihuudenkin ihailu menee aivan äärirajoille asti, monet julkimot ovat langan laihoja, mutta se hyväksytään ja sitä pidetään hienona asiana, toisin kuin jos aivan tavallinen ihminen muuttuisi laihaksi. Jokainen on oman kokoisensa ja siitä saamme olla ylpeitä.

Jos ystäväsi eivät pysty hyväksymään sinua juuri sellaisenaan, olisi ehkä parempi, että etsisit uusia ystäviä. Tosiystävyys ja suhteet kestävät kaiken! Älä vaivu epätoivoon, en minäkään ole sinua tyrmännyt suoralta kädeltä.

• roousku
        neuvoja`` kirjoitti:

Satuin löytämään tällaisen sivuston, selailepas tämän linkin tuomaa sivua alaspäin, löytyy kyllä jos jonkinmoista järkyttävää tarinaa.

http://web.archive.org/web/20061008134010/www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=8

• tuoksukynttilä
        itsesi pussiin :) kirjoitti:

"Saat pienen neuvon,oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse kehua ulkonäköään netissä,koska he ihan livenä saavat siitä positiivista palautetta."

Sitäpaitsi harvojen naisten päiväunien kohde on mies joka roikkuu plastiikkakirurgia-palstalla jankkaamassa silikoneista.

Niin siis mikä tässä nyt on? Moni nainen on katkera kun luulee miehen katseen suuntautuvan ensimmäiseksi rintoihin. Niin, moni, ette ehkä te. Sitten tänne foorumille kirjoittaa järkevän oloinen, väitteensä ja mielipiteensä perusteleva mies, joka sanoo, että EI välitä rintojen koosta. Te käytte heti solvaamaan, että kyseisen henkilön kirjoittama teksti on naisellista, jne. Mitä, arvostatteko enemmän niitä miehiä, jotka todellakin tuijottelevat vain naisten rintoja? Ehkä myöhemmin rakastuvat luonteeseen, mutta aluksi ainakin vain ulkonäköön? Joku tämän taisi jo mainitakkin, enemmän ulkonäköpaineita asettavat naisille toiset naiset, ainakin omasta mielestäni
        Niin, mutta kai se on jokaisen oma asia, luuleeko tarvitsevansa suuremmat rinnat ollakseen kaunis ..

• MinttuMaaria*
        roousku kirjoitti:

Kirjoittelusi tyylistä voi rivien välistä ymmärtää, että yrität ajaa miut silikonien ottoon. Miksi et voi hyväksyä sitä, että on ihmisiä, jotka eivät välttämättä halua ottaa silareita.

ajaa sinut silikonien ottoon? Nyt olet kyllä ihan höpsö :)

Aina vain sanotaan, että miesten/miesten mielipiteen takia hommataan silikonit. Sinä jätät ehkä ottamatta, koska joku mies ilmaisi mielipiteensä ettei silikoneista pidä :)

Ei minunkaan ystävissäni ole kenelläkään muulla silikoneja kuin minulla. Tosin en ole kertonut kovin monelle, ehkä neljälle. Heillä on omat luomurintansa ja se on ok, hyväksyn täysin heidät omana ihanina itsenään. Ihania ystäviä ovat ja hyväksyvät täysin myös minun ratkaisuni.

Tiedän myös lähipiiristäni yhden ihmisen joka haluaisi silikonit, mutta ehkä uskallus puuttuu. Hän on kolmen lapsen äiti. En tiedä mitä tapahtuu, kun kerron omistani. Hän ehkä rohkaistuu tai sitten ei. se on hänen ratkaisunsa

• Plikka

"Sitäpaitsi harvojen naisten päiväunien kohde on mies joka roikkuu plastiikkakirurgia-palstalla jankkaamassa silikoneista."

Vähänks repesin :D
        Mut joo, eiköhän jokainen nainen tunne kehonsa ja tarpeensa ja toimi sen/maksukykynsä mukaan.

Miulta taas pitäis ottaa puolet pois...

• Tyhjää sananhelinää
        minun. kirjoitti:

"Kysymys koskee NIITÄ NAISIA,jotka ovat käyneet rintojen suurennusleikkauksessa...jne..." Näin kyseli Hellu!
        Onhan täällä onneksi ollut muutama, joka on lukenut kysymyksen ja vastannut siihen, joten Hellu varmaan on poiminut sieltä seasta vastauksensa. Mutta mitä ihmettä nämä muut vastaajat täällä roikkuvat taistelemassa siitä, onko silikoonit nätit tai onko kyselijän itsetunto kohdallaan ja plää, plää, plää. Kummallisinta, että myös joku kaikkien naisten "unelmamies" roikkuu täällä kehumassa omaa ulkonäköään ja kauneusleikkausten vastustajat yrittävät aivopestä toisinajattelijaa- miten tällainen palsta edes KIINNOSTAA heitä noin paljon- onko pihlajan marjat sittenkin happamia? Joka ikiselle on selvää vastaamattakin, ettei mistään asiasta täällä maan päällä ole kaikki samaa mieltä, siis ketä hyödyttää tällainen eipäs, juupas lätinä!
        Mikä on oma kantani kauneusleikkauksiin...mitä väliä sillä on kun sitä ei kukaan ole tässä kysynytkään. Ärsyttää vaan kun useimmat keskustelupalstat täyttyy tällaisista asian vierestä puhujista, kuten minäkin tässä nyt...

• tuosta viestistä

• havaita että

näin monet naiset turvautuvat silkkareihin ottamatta selvää niistä jälkikomplikaatioista :( Itse työskentelen sairaalassa jossa näitä leikkauksia tehdään. Ensinnäkään koskaan se rintojen suurennus ei jää siihen yhteen leikkaukseen, joko halutaan hetken päästä suuremmat, tai implantit kokonaan pois tai sitten (kuten lähes poikkeuksetta käy) silikonit kapseloituvat, kurtistavat rinnan omituisen muotoiseksi ryttyläjäksi. Elimistöllä kun on taipumus hylkiä vierasesineitä ja siksi siis implantin ympärille kehittyy aina kapselia.

joten olkaa naiset tyytyväisiä itseenne. Jos pitää rintoja kohentaa, satsatkaa alusvaatteisiin push-up:eihin tms. Silikonikierteestä tulee turhan kallista turhaa. Ja miettikää niitä arpia. Ei kivat.

• sairaalassa
        havaita että kirjoitti:

näin monet naiset turvautuvat silkkareihin ottamatta selvää niistä jälkikomplikaatioista :( Itse työskentelen sairaalassa jossa näitä leikkauksia tehdään. Ensinnäkään koskaan se rintojen suurennus ei jää siihen yhteen leikkaukseen, joko halutaan hetken päästä suuremmat, tai implantit kokonaan pois tai sitten (kuten lähes poikkeuksetta käy) silikonit kapseloituvat, kurtistavat rinnan omituisen muotoiseksi ryttyläjäksi. Elimistöllä kun on taipumus hylkiä vierasesineitä ja siksi siis implantin ympärille kehittyy aina kapselia.

joten olkaa naiset tyytyväisiä itseenne. Jos pitää rintoja kohentaa, satsatkaa alusvaatteisiin push-up:eihin tms. Silikonikierteestä tulee turhan kallista turhaa. Ja miettikää niitä arpia. Ei kivat.

oletkin töissä jos noin kovin ja pahoja komplikaatioita vilisee. Olen tietoinen komplikaatioista, mutta ihminen luottaa onneensa ja toivoo ettei ne pahimmat osu omalle kohdalle. Arvet ovat hyvin pienet eivätkä näy. Olen varautunut että silkkarini todennäköisesti joskus joudutaan vaihtamaan, madollisesti parinkymmenen vuoden kuluttua. Ainakaan tähän mennessä en ole havainnut kapseloitumista, koska minulla ei ole muutenkaan arpeutumistaipumusta (sen tiesin jo etukäteen).

Jouduin satsaamaan alusvaatteisiin ja push-uppeihin ja hieman täytteisiinkin. Mutta ongelma oli se että ne täytteet jäävät uimahallissa tai saunassa sinne pukuhuoneen puolelle tai makkarissa tuolin päälle. Nyt olen todellakin tyytyväinen itseeni.

• kirsikkakuusuu

Olen jo kauan miettinyt silikonirintoja, haluan ne heti kun saan rahaa, se on vaan niin, että nainen synnyttäessään puolitusinaa lapsia, pitäisi kelan korvata ainakin osa silikoneista. Se olisi jo kanantaloudekkisesti kannattavaa, nainen saa pitää seksikkyytensä/naiseutensa, kun vaan valittavan usein katoaa ns roikkuvien tissien myötä, sen olen itsessäni huomannut, ei kehtaa edes saunaan mennä, peläten miehen inhoavia katseita, sanokoot kuka mitä tahtoo, totuus on niin. Säästyttäisiin monilta eroilta, kun ei tarvitse miesten vieraissa käydä, nainen saa potkua erotiikkaan ja siten perheonnen kukoistamaan, siis kelan maksettava äideille, ainakin osan silikonirinnoista, naisten niin halutessa. Tietenkin joku taas sanoo, höpö höpö, mut sanokoon, jokaisella on oikeus onnelliseen minäänsä, jos se on kiinni silikoneista, niin se on. Sanoo äiti, paljon synnyttänyt ja vuosia imettänyt.

• että mies sanoo näin
        kysyä kirjoitti:

ja kirjoittaa noin kauniisti, kiitos! Sydäntä lämmittää kuulla että mies kertoo että nainen todella merkitsee ihmisenä. Nykyaikana mainosmarkkinamateriaalimaailma on vaan niin pintaa ja glamouria, kiva huomata että on vielä ihan oikeitakin ihmisiä ja miehiä olemassa! Olisipa sinunkaltaisiasi enemmän

• näettekö kuinka
        poitsu vaan kirjoitti:

jättäkää ne jätkät niissä on matoja jos ette kelpaa sellaisena kuin olette!!! älkää nyt niitten takia itseänne leikelkö "maailma on täynnä naisia minua on vain yksi" ja toisinpäin...

upeita miehiä täällä on??! Ihanaa, olin jo siinä uskossa että ne mihet todella etsii enää pintakiiltoa, sitä mitä tv:stä tulee illasta toiseen tuutin täydeltä. Suomalainen mies on sittenkin niiin ihana ja lutunen, suukko* Poitsulle

• Nimetön

"Näppituntumalle",eihänsitä truolla kadulla jos on pompat päällä huomaa.

• naiset tosiaan

ottavat silikonit ainoastaan miesten tähden, kuka niistä teidän rinnoistanne muuten on edes kiinnostunut?
      Kattositte peiliin, ja naamaan, laittakaa ne korjausrahat kasvoihin, kyllä se mies niitä tissejänne kattoo, kun ensin on hyväksynyt naamanne. Ruma naama ydistettynä silikoneihin...ei kiinnosta ei ketään.

• haha

Hyviä ennakkoluuloja ihmisillä. Silikonitissisillä naisilla vai rumat naamat kaikilla? Lievää yleistystä.pH

• rainforest in the city

"Yleensähän
        naiset tosiaan ottavat silikonit ainoastaan miesten tähden, kuka niistä teidän rinnoistanne muuten on edes kiinnostunut"

...Itse otin implantit, koska rintani olivat lapsien ja laihdutuksen jälkeen täydellisen tyhjät ja roikkuvat pussit.
        Täytyy sanoa, että inhosin katsoa itseäni ja säälin ja surkuttelin muuttunutta naiseuttani.

Suihkussa laitoin ranteen tyhjän, ruttuisen ja roikkuvan rinnan alle, nostin sitä ja kuvittelin että siinä olisi se entinen rinta.

Ja nyt on. Kävin leikkauksessa vuosia mietittyäni.
        Ei kaduta. En edes muista aina että minulla semmoiset on.
        Enää ei ahdista eikä hävetä.
        Voin esim.käydä suihkussa etten tunne katkeruutta siitä että minun kehoni on semmoiseksi muuttunut. Siinä se suurin muutos, olen saanut normaalin tyytyväisyyden, enkä vain koko ajan sure ja vertaa itseäni muihin.
        Ei kaikilla ole samanlainen keho, joka palautuu edes jotenkin elämän koettelemuksista.

Aivan sama mitä mieltä muut ovat. Tämmöinen olen, ja se on minun oma asiani.

Ne henkilöt, jotka esim. toisten implanteista vaivan näkevät,eivät ole sinut itsensä kanssa, vaan heitä johtaa heidän egonsa.

Mutta se onkin jo toinen asia.

Ehkä kannattaisi käyttää sekin energia ja aika omaan itsensä kehittämiseen, kuin toisten ihmisten haukkumiseen ja mollaamiseen, kun ei sillä kuitenkaan mitään hyvää saavuta.

Vai tuleeko siitä kenties parempi mieli?

• Utelias lukija
        rainforest in the city kirjoitti:

"Yleensähän
        naiset tosiaan ottavat silikonit ainoastaan miesten tähden, kuka niistä teidän rinnoistanne muuten on edes kiinnostunut"

...Itse otin implantit, koska rintani olivat lapsien ja laihdutuksen jälkeen täydellisen tyhjät ja roikkuvat pussit.
        Täytyy sanoa, että inhosin katsoa itseäni ja säälin ja surkuttelin muuttunutta naiseuttani.

Suihkussa laitoin ranteen tyhjän, ruttuisen ja roikkuvan rinnan alle, nostin sitä ja kuvittelin että siinä olisi se entinen rinta.

Ja nyt on. Kävin leikkauksessa vuosia mietittyäni.
        Ei kaduta. En edes muista aina että minulla semmoiset on.
        Enää ei ahdista eikä hävetä.
        Voin esim.käydä suihkussa etten tunne katkeruutta siitä että minun kehoni on semmoiseksi muuttunut. Siinä se suurin muutos, olen saanut normaalin tyytyväisyyden, enkä vain koko ajan sure ja vertaa itseäni muihin.
        Ei kaikilla ole samanlainen keho, joka palautuu edes jotenkin elämän koettelemuksista.

Aivan sama mitä mieltä muut ovat. Tämmöinen olen, ja se on minun oma asiani.

Ne henkilöt, jotka esim. toisten implanteista vaivan näkevät,eivät ole sinut itsensä kanssa, vaan heitä johtaa heidän egonsa.

Mutta se onkin jo toinen asia.

Ehkä kannattaisi käyttää sekin energia ja aika omaan itsensä kehittämiseen, kuin toisten ihmisten haukkumiseen ja mollaamiseen, kun ei sillä kuitenkaan mitään hyvää saavuta.

Vai tuleeko siitä kenties parempi mieli?

"Täytyy sanoa, että inhosin katsoa itseäni ja säälin ja surkuttelin muuttunutta naiseuttani."

"Ei kaikilla ole samanlainen keho, joka palautuu edes jotenkin elämän koettelemuksista."

Jos oma identiteetti tai naiseus on rinnoista kiinni, oletko varma että oikea paikka korjata tätä on plastiikkakirurgin toimipiste? Ongelma on kuitenkin sisäinen, ei ulkoinen. Miksi rintojen edes pitäisi palautua tismalleen samanlaiseksi? Ihmisen vartalo muuttuu ajan myötä, se on luonnollista. On päivän selvää, että 12-vuotiaalla tytöllä, 28-vuotiaalla naisella, 44-vuotiaalla naisella ja 80-vuotiaalla naisella eivät ole samanlaiset rinnat. Jokaisen vartalo on hyvä itsessään, ja heijastaa tiettyä elämänvaihetta. Aivan samalla tavalla muukin vartalo kuin pelkästään rinnat muuttuvat. Naiseuden ja yksilön identiteetin tulisi kasvaa siinä samalla, eri ikävaiheiden läpi.

Mikään ei voi tietenkään estää ketään tekemästä niitä ratkaisuja joihin sinäkin olet päätynyt. Minulla ei ole mitään erityistä intoa nimitellä ketään, mutta pidän ko. tapahtumaketjua ikävänä ja toivon useampien harkitsevan tarkkaan ja ajatuksella kuinka käsitellä elämään kuuluvia sisäisiä ongelmia.

• .....

Pienet tissit on parhaat.

• ?????

Mitä kokoa tarkoitat pienillä tisseillä? AAA, AA, A, B vai C?

• MillaXxX

Nyt jäbiä pörrää ympärillä kuin kimalaisia. IHANAA! =)

• niitä

Katujia ois vielä enemmän tai semmosia jotka helposti sen myöntäs jos ne silikoonit ois semmonen asia esim,kuten hiusten värjäys.

• Ladan ratti

Silikoonirinnat ovat kuin laittaisi jalopuuratin Ladaan.
      Kumpiakin on kiva hivellä mutta kyyti ei siitä kuitenkaan kovene.

• rääskä

en ottasi mokomia lisäaine töppöjä nahkani alle ikinä. Olen 46 vuotias, kaksi lasta synnyttänyt ja silti luomutissini lähes yhtä hienot, kuin 25 vuotiaana. Mieheni aina jaksaa kehua niitä.
      Olen rasvannut ne hyvin joka päivä suihkun jälkeen, alhaalta ylöpäin, ja pidän hyviä liivejä.

mutta jokainen tehköön kropallen mitä tahtoo, vaikka aika typeräähän se on, silikoonitäyte minne tahansa laitettuna

• SilikoniNainen

Onko sinulla koskaan käynyt mielessä, että on myös naisia joilla ei ole ollenkaan rintakudosta ja ovat kärsineet siitä koko elämänsä? Mahtavaa jos sulla on hienot luomutissit, mutta kaikilla ei ole. Ja kaikilla on oikeus tuntea olonsa naiselliseksi.

• Tissittömänä
        SilikoniNainen kirjoitti:

Onko sinulla koskaan käynyt mielessä, että on myös naisia joilla ei ole ollenkaan rintakudosta ja ovat kärsineet siitä koko elämänsä? Mahtavaa jos sulla on hienot luomutissit, mutta kaikilla ei ole. Ja kaikilla on oikeus tuntea olonsa naiselliseksi.

olen jo pitkään harkinnut silokonien ottamista. On todella turhauttavaa yrittää etsiä sopivia bikineitä tai paitoja, jotka sopisivat AA-kuppikoon rinnat omaavalle. Niiden, joiden rinnat ovat isommat kuin kokoa A, on aivan turhan arvostella silikonit laitattavia naisia. Tai pitäisiköhän sanoa pienirintaisia naisia sillä en itsekään oikein ymmärrä niitä, jotka suurentavat B-kuppiaan. Toki muksun saaneet "riipputissit" ovat asia erikseen =o)
        Mieheni on rintoihini tyytyväinen, vaikka en sitä aina ehkä uskokaan. Niin ja olen niillä imettänyt 3 lasta. Ja se hyvä puoli täytyy pienenpienistä tisseistä mainita, että eivät roiku imetyksistä huolimatta ;-) Mutta itse en esim. löytänyt sopivia imetysliivejä, koska pienimmät ovat kooltaan B-kuppia.
        Omat tissini eivät oikeastaan kasva edes painon noustessa ja kaiken lisäksi omistan pömppövatsan, joten sopusuhtaisesta kropasta voin vain haaveilla. Paino pitäisi yrittää tiputtaa normipainon alarajoille, jotta profiilissa vatsa ei olisi tissejä suurempi. Vatsalihaksia väännän urakalla, mutta enpä ole vieläkään tainnut oppia oikeaa tekniikkaa.... Tulipas taas vuodatettua =)
        Ehkäpä jonain päivänä saan säästettyä tarpeeksi rahaa ja laitatan itselleni hieman isommat rinnat ja olisin tyytyväinen edes A-kuppiin!

• miu mau

En todellakaan kadu. Parhaat 4000e jotka olen elämässäni käyttänyt. Itsetuntoni on parantunut, koska tunnen itseni seksikkäämmäksi. Miehiltä olen aina saanut huomiotam, tosin nyt se on ainakin tuplaantunut. Suositteken kaikille!

• kun....

on mennyt joitain vuosia ja olet tottunut rintoihisi ja itsetuntosi on taas romahtanut,mikä silloin neuvoksi? Olisiko ollut edullisempaa ja kauas kantoisempaa,jos olisit ennen silikonirintojen hankintaa käynnyt terapeutilla? Näin olisit saanut pysyvästi itsetuntosi kohdalleen ja olisit ollut erittäin tyytyväinen kehoosi.Mietipä sitä.

• minä vastaan
        kun.... kirjoitti:

on mennyt joitain vuosia ja olet tottunut rintoihisi ja itsetuntosi on taas romahtanut,mikä silloin neuvoksi? Olisiko ollut edullisempaa ja kauas kantoisempaa,jos olisit ennen silikonirintojen hankintaa käynnyt terapeutilla? Näin olisit saanut pysyvästi itsetuntosi kohdalleen ja olisit ollut erittäin tyytyväinen kehoosi.Mietipä sitä.

vaikka kysymys ei minulle ollutkaan.

Yksinkertaista. Elikäs, jos hän masentuu hän menee sinne terapeutille. :)
        Rinnat kumminkin on ja niillä ei ainakaan tarvitse päätänsä vaivata.

• ohos
        kun.... kirjoitti:

tarvii tehdä uusi leikkaus isommaksi ja taas on itsetunto kohillaan hetken.Lääkärit myös tienaavat,joten kaikki hyötyvät?

• miu mau
        kun.... kirjoitti:

En minä niitä kyllä itsetuntoni takia hankkinut tai muitten ihmisten vuoksi. Vaan halusin vaan yksinkeratisesti tuntea itseni naiselliseksi. Itsetunnossa ei ole vikaa. Mutta kukapa ei haluaisi näyttää myös hyvältä?

• ****juu
        miu mau kirjoitti:

En minä niitä kyllä itsetuntoni takia hankkinut tai muitten ihmisten vuoksi. Vaan halusin vaan yksinkeratisesti tuntea itseni naiselliseksi. Itsetunnossa ei ole vikaa. Mutta kukapa ei haluaisi näyttää myös hyvältä?

Jos sun mielestä se, että tuntee itsensä naiseksi tai ei tunne, ei liity itsetuntoon niin aika...jännä... siihenhän sekin juuri liittyy.

• laitoit???

kun 4000 ei olis paha hinta.

• isot

implantit ja nyt miehet katsoo vaan mun rintoja kun olen juhlimassa tai laivalla. Kuka mun rintoja jossain maitokaupassa tai hiekkalaatikolla katsois? Ei kukaan! Kenellekkään en kertonut vaikka se on ihan luonnollinen asia. Eikä se kuulu muille mihin rahani laitan. Kunhan miehet tykkää!

• minäkin...

naisena isorintaista naista ja mietin että hänellä taitaa olla vaikeuksia löytää sopivia vaatteita, rintiskoita ja kuinkahan suuret niska-hartiaseudun kivut mahtaa olla.

Omat kohtuukokoiset silkkaririntani on sopivat enkä halua pyydystää miehiä rinnoillani.

• eivät sama kun

Asiasta käydään keskustelua.Ko asiasta on keskustelun aihetta tälle "vuosituhannelle"...jatkuu

• LADY IN RED

Kerron lyhyesti oman hiukan erilaisen kokemukseni.

Kolmen lapsen ja viimeisen pitkän imetyksen jälkeen rintani olivat ilmeisesti tehtävänsä täyttäneet, ja vaikka en aiemminkaan ollut kuin pienirintainen, nyt en ollut edes sitä.

Silloin 80-luvun puolivälissä eivät silikonit vielä olleet Suomessa kovin yleisiä, mutta luin niistä jostain lehdestä ja päätin olla radikaali ja laitattaa ne. Kirurgi jolle menin, oli sitä mieltä, että ilman muuta kannattaa eikä niistä ole minkäänlaista haittaa eikä niitä edes erota omista rinnoista.

Heti leikkauksen jälkeen tajusin, että tein elämäni virheen, josta maksoin itseni sairaaksi. Kuinka sairaaksi, en vielä edes tiennyt.

Heti alusta asti implantit kapseloituivat ja rinnat olivat kovat kuin omenat. Olisin halunnut ne heti pois, mutta asentanut kirurgi sanoi sen olevan suuren virheen ja muutaman kerran hän "mursi" kapselit rikki, mutta vähän ajan kuluttua tilanne oli ennallaan. Kärsin joka päivä kivikovista luonnottomalta tuntuvista rinnoista, joista kaiken lisäksi oli mennyt tunto täysin.

Seitsemän vuoden kuluttua silikonien asennuksesta minulla alkoi ilmetä kaikenlaisia outoja oireita: näköhäiriöitä, käsien ja jalkojen lihasvoima loppui, en pystynyt edes kirjoittamaan kun käsi ei totellut, nieleminen muuttui vaikeaksi. Kävin erikoislääkäreillä ja minulle tehtiin kaikki mahdolliset neurologisest ym kokeet ja lopulta todettiin harvinainen ja vakava sairaus, lihasheikkous eli myasthenia gravis. Olin jo menossa leikkauspöydälle jossa kateenkorva kaulasta piti leikata, koska sen poisto hidastaa taudin etenemistä. Silloin kerroin lääkärille implanteista ja että epäilin niiden aiheuttaneen sairauden.

Kateenkorvaleikkaus jäi mutta implantit poistettiin välittömästi. Implanttien ympärillä oli leikanneen lääkärin mukaan märkää ja tulehdusta, mutta onneksi implantit olivat ehjät eikä silikoni ollut valunut elimistöön.

Jo puoli vuotta implanttien poistamisen jälkeen lihasheikkoustaudin oireet alkoivat harveta ja lopetin lääkityksen. Vaikka puhjennut tauti ei koskaan parane, olen nyt ollut oireeton jo pitkälle toistakymmentä vuotta.

Jokainen voi kuvitella, millainen on lopputulos kun implantit poistetaan ja jäljelle jää vain kahden leikkauksen arvet. Uusia implantteja ei minulle olisi enää suostuttu laittamaan enkä olisi edes halunnut. Oli suuri helpotus kun ne olivat vihdoin poissa.

Yhdysvalloissa on valituselin, jonka jonossa olen ollut lähes 20 vuotta odottaen korvauksia, joita tuskin koskaan tulee. Jonossa on satoja naisia ympäri maailmaa.

Ehkä joidenkin ihmisten elimistö ei vain yksinkertaisesti hyväksy vieraita aineita ja esineitä ja minä satun kuulumaan heihin. Samoin kohdalleni osui lääkäri, joka ei kertonut avoimesti mahdollisista haitoista, sillä jos hän olisi kertonut, mitä saattaa olla odotettavissa, en olisi hetkeäkään ajatellut leikkausta.

Todellisuus voi olla myös karua vaikka harvoin siitä kukaan kertookaan julkisesti.

• selvittää

Uskoakseni voimakkaan kapseloitumistaipumuksen voi selvittää ennakkoon. Jos aiemmissa leikkauksissa tai tapaturmaisissa haavoissa on ilmennyt keloidia (kohollaan olevaa arpeutumista) voi olla että silikonien kapseloituminenkin on voimakasta. Ehkäpä joku asiantuntija voisi varmistaa asian.

Tuo kertomuksesi kapselin "murtamisesta" tuntuu karmealta. Nykyisin tietääkseni kapselikudos leikataan pois ja silloin implanttikin poistetaan ja haluttaessa laitetaan uusi.

• roousku

Hienoa, että rohkenit kertoa avoimesti "tarinasi". Se saa miut entistä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että silikonit eivät aivan täysin vaarattomat ole ja niihin menevät rahat todellakin voivat mennä ja menevätkin hukkaan. Jotenkin alkaa tuntumaan itsestänikin sairaalta se, että olisi jotain vierasta kamaa ihon alla, jotain, joka ei sinne alkuperäisesti edes kuulukaan.

Ymmärrän toki sen, miksi niin monet laitattavat itselleen implantit, mutta ennakkoon ei voi olla täysin varma, tuleeko jälkeenpäin komplikaatioita.

Vaikka sanotaan, että elämää tulisi elää kuin viimeistä päivää, en halua sen itseni kohdalla tarkoittavan sitä, että ryntäisin suin päin leikkauksiin, jotta saisin itsestäni jotenkin kauniimman, jotenkin paremman, kuin ehkä olenkaan.

Jos otattaisin implantit, joutuisin ottamaan lainaa siihen, eivät tämän hetkiset tuloni riittäisi ja ehkä onkin parempi ennemmin säästää rahaa ja käyttää sitä järkevästi, kun on tämä lama-aikakin menossa ja töitäkin alkaa olla vaikeampi saada. Uskon, että katuisin melkein heti , kun olisin implantit ottanut.

• kirsikkakuusuu
        selvittää kirjoitti:

Uskoakseni voimakkaan kapseloitumistaipumuksen voi selvittää ennakkoon. Jos aiemmissa leikkauksissa tai tapaturmaisissa haavoissa on ilmennyt keloidia (kohollaan olevaa arpeutumista) voi olla että silikonien kapseloituminenkin on voimakasta. Ehkäpä joku asiantuntija voisi varmistaa asian.

Tuo kertomuksesi kapselin "murtamisesta" tuntuu karmealta. Nykyisin tietääkseni kapselikudos leikataan pois ja silloin implanttikin poistetaan ja haluttaessa laitetaan uusi.

Joo, karmaisevaa toi kertomus tosta sairaudesta, meinas jo mennä pupu pöksyyn, kun kovast niit silikoneja itselleni havittelen.
        Siltikin haluan. Leikkaava lääkäri mielestäni pitää nämä kapseloitumiset testata ennen leikkausta. Onhan se valtavan kallis leikkaus. Kuten tos aiemmin kerroin, vaan meni väärään kohtaan, että puolitusinaa lapsia synnyttäneen ja imettäneen äidin olisi saatava kelalta korvausta, yleensä kaikki synnyttäneet, korjaaviin leikkauksiin vatsaan ja rintoihin, vai onko jokin muu konsti saada äiti viel reilaan, edes jollain tasolla. Kyllä se itsetuntoa nakertaa, sanotaan mitä vaan, jos ei kehtaa alasti puolisolleen näyttäytyä, tässä kauneutta ja nuoruutta ihannoivassa maailmassa. Ei ihme että paljon ajatuksia kuulee, ei voi lapsia tehdä, kun kroppa menee piloille, rupsahtaa ja kupsahtaa. Voihan joku olla muutakin mieltä.

• ei...
        roousku kirjoitti:

Hienoa, että rohkenit kertoa avoimesti "tarinasi". Se saa miut entistä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että silikonit eivät aivan täysin vaarattomat ole ja niihin menevät rahat todellakin voivat mennä ja menevätkin hukkaan. Jotenkin alkaa tuntumaan itsestänikin sairaalta se, että olisi jotain vierasta kamaa ihon alla, jotain, joka ei sinne alkuperäisesti edes kuulukaan.

Ymmärrän toki sen, miksi niin monet laitattavat itselleen implantit, mutta ennakkoon ei voi olla täysin varma, tuleeko jälkeenpäin komplikaatioita.

Vaikka sanotaan, että elämää tulisi elää kuin viimeistä päivää, en halua sen itseni kohdalla tarkoittavan sitä, että ryntäisin suin päin leikkauksiin, jotta saisin itsestäni jotenkin kauniimman, jotenkin paremman, kuin ehkä olenkaan.

Jos otattaisin implantit, joutuisin ottamaan lainaa siihen, eivät tämän hetkiset tuloni riittäisi ja ehkä onkin parempi ennemmin säästää rahaa ja käyttää sitä järkevästi, kun on tämä lama-aikakin menossa ja töitäkin alkaa olla vaikeampi saada. Uskon, että katuisin melkein heti , kun olisin implantit ottanut.

Kyllä leikkaustekniikka ja implanttien laatu on parantunut paljon tuosta kertomuksen ajoista ja eihän siinäkään ollut implantit rikkoutuneet. Komplikaatioita on hyvin vähän nykyisissä rintaleikkauksissa. Kapseloitumista vastaankin saa joissakin klinikoissa takuun, jopa sisältyen hintaan automaattisesti. Ei niitä uskallettaisi myöntää jos potilaita olisi liikaa.

Kalliiksihan yleensä plastiikkakirurgiset leikkaukset tulee, mutta silikonien laitossa hintahaitari on suuri. Säästämällä minä sain leikkausrahat kokoon enkä kadu silkkarien laittoa.

• ENEMMÄN
        ei... kirjoitti:

Kyllä leikkaustekniikka ja implanttien laatu on parantunut paljon tuosta kertomuksen ajoista ja eihän siinäkään ollut implantit rikkoutuneet. Komplikaatioita on hyvin vähän nykyisissä rintaleikkauksissa. Kapseloitumista vastaankin saa joissakin klinikoissa takuun, jopa sisältyen hintaan automaattisesti. Ei niitä uskallettaisi myöntää jos potilaita olisi liikaa.

Kalliiksihan yleensä plastiikkakirurgiset leikkaukset tulee, mutta silikonien laitossa hintahaitari on suuri. Säästämällä minä sain leikkausrahat kokoon enkä kadu silkkarien laittoa.

Rahan menetys on vähäistä terveyden menetyksen rinnalla.

• Kateellinen
        ei... kirjoitti:

Vastaan nyt tähän tunteita herättävään aiheeseen, vaikka itselläni ei satu olemaan kokemusta rintaimplanttien laittamisesta, koska se edustaa mielestäni kulukseen tähtäävän kulttuurin vastenmielistä, fasistista massayksilöllisyyden ihannetta, jota kaikkien näin ollen tulisi epätoivoisesti tavoitella. Rintaimplanttien leikkaaminen rintojen alle on kyllä nykyään tehokkaan manipuloinnin ansiosta tehty kaikille tavallisille tytöntylleröille ainakin periaatteessa mahdolliseksi keinoksi korostaa ulkonäköä, joka naisten suhteen liittyy usein perinteisesti sosiaaliseen statukseen (ja usein feministien kaihtamaan maskuliiniseen valtaan). Itse olen erityisesti pornoteollisuuden ja muun naisihannetta muokkaavan median kautta huomannut, että usein luonnossa melko harvinainen käsittämättömän suuret rinnat omaava siro ja kapealanteinen nainen on kummasti yleistynyt viime vuosikymmeninä. Sinänsä kuullostaa ihan hyvältä bisnekseltä, jolla itsemurhaan taipuvaiset ulkonäkönsä vuoksi parjatuksi tulleet naiset kohentavat itsetuntoaan. Tutkimuksien mukaanhan silikonirinnat hankkivat naiset ovat kolme kertaa taipuvaisempia itsemurhaan suhteessa niihin, jotka eivät ota implantteja rintavarustuksiinsa. He ovat siis näitä usein melko korkean sosioekonomisen statuksen omaavia äityleitä, jotka haluavat täytettä rupsahtaviin imetyselimiinsä ja jotka tuntevat jatkuvaa huonommuuden tunnetta, jonka he sitten projisoivat tisseihinsä. He yhdistävät tämän tunteen rintoihinsa johtuen siitä, että he eivät joko osaa tai viitsi (tai eivät muuten vain ole tottuneet) käsitellä pieniä tai suuria psyykkisiä ongelmiaan.

Minua ei henkilökohtaisesti kyllä ihmetytä, että silikonirintoja ottavat naiset eivät useinkaan viitsi pohtia omia motiivejaan rintaimplanttejen hankkimiseen, koska hyvä kulutustuote saadaan aina markkinoitua ihmisille helppona tapana nousta sosiaalisessa arvoasteikossa (siis ainakin mielikuvatasolla) ja keinona osallistua kulutusyhteiskuntaan. Ikävä tosiasia on kuitenkin se, että se on usein halpaa mitä rahalla saa. Tietenkin jos asiaa kysyttäisiin afrikkalaislapselta, joka jää älylliseti vajaaksi aliravitsemuksen vuoksi, niin vastaus varmaan olisi, että rahalla saa vaikka mitä :) Mutta toisaalta onhan sitä ihmiset koristautuneet kautta historian, kuten kutistaneet jalkojaan tai laittaneet rintoihinsa painoja saadakseen ne mahdollisimman hienoiksi ja roikkuviksi. Sinänsä siis plastiikkakirurgia on ihan ymmärrettävä ilmiö; sillä useinhan ihminen ja varsinkin nainen on oman seksuaalisuutensa kahlitsema simpanssi.

• hyvä...mutta
        Kateellinen kirjoitti:

Vastaan nyt tähän tunteita herättävään aiheeseen, vaikka itselläni ei satu olemaan kokemusta rintaimplanttien laittamisesta, koska se edustaa mielestäni kulukseen tähtäävän kulttuurin vastenmielistä, fasistista massayksilöllisyyden ihannetta, jota kaikkien näin ollen tulisi epätoivoisesti tavoitella. Rintaimplanttien leikkaaminen rintojen alle on kyllä nykyään tehokkaan manipuloinnin ansiosta tehty kaikille tavallisille tytöntylleröille ainakin periaatteessa mahdolliseksi keinoksi korostaa ulkonäköä, joka naisten suhteen liittyy usein perinteisesti sosiaaliseen statukseen (ja usein feministien kaihtamaan maskuliiniseen valtaan). Itse olen erityisesti pornoteollisuuden ja muun naisihannetta muokkaavan median kautta huomannut, että usein luonnossa melko harvinainen käsittämättömän suuret rinnat omaava siro ja kapealanteinen nainen on kummasti yleistynyt viime vuosikymmeninä. Sinänsä kuullostaa ihan hyvältä bisnekseltä, jolla itsemurhaan taipuvaiset ulkonäkönsä vuoksi parjatuksi tulleet naiset kohentavat itsetuntoaan. Tutkimuksien mukaanhan silikonirinnat hankkivat naiset ovat kolme kertaa taipuvaisempia itsemurhaan suhteessa niihin, jotka eivät ota implantteja rintavarustuksiinsa. He ovat siis näitä usein melko korkean sosioekonomisen statuksen omaavia äityleitä, jotka haluavat täytettä rupsahtaviin imetyselimiinsä ja jotka tuntevat jatkuvaa huonommuuden tunnetta, jonka he sitten projisoivat tisseihinsä. He yhdistävät tämän tunteen rintoihinsa johtuen siitä, että he eivät joko osaa tai viitsi (tai eivät muuten vain ole tottuneet) käsitellä pieniä tai suuria psyykkisiä ongelmiaan.

Minua ei henkilökohtaisesti kyllä ihmetytä, että silikonirintoja ottavat naiset eivät useinkaan viitsi pohtia omia motiivejaan rintaimplanttejen hankkimiseen, koska hyvä kulutustuote saadaan aina markkinoitua ihmisille helppona tapana nousta sosiaalisessa arvoasteikossa (siis ainakin mielikuvatasolla) ja keinona osallistua kulutusyhteiskuntaan. Ikävä tosiasia on kuitenkin se, että se on usein halpaa mitä rahalla saa. Tietenkin jos asiaa kysyttäisiin afrikkalaislapselta, joka jää älylliseti vajaaksi aliravitsemuksen vuoksi, niin vastaus varmaan olisi, että rahalla saa vaikka mitä :) Mutta toisaalta onhan sitä ihmiset koristautuneet kautta historian, kuten kutistaneet jalkojaan tai laittaneet rintoihinsa painoja saadakseen ne mahdollisimman hienoiksi ja roikkuviksi. Sinänsä siis plastiikkakirurgia on ihan ymmärrettävä ilmiö; sillä useinhan ihminen ja varsinkin nainen on oman seksuaalisuutensa kahlitsema simpanssi.

en jaksanut lukea loppuun :)

• kirsikkakuusuu
        Kateellinen kirjoitti:

Jokaisella on tietty mielipiteensä silikoneista, minulla se oo ollut selvää, että saatuani talouden kuntoon, haluan kohentaa rintojani, viisi vuotta kestäneen imetyksen (niin yhteensä) päätteeksi, kohentakoon sitten mitä tahtojaan. Onko sitten synti, jos joku ajattelee itsemurhaa, eihän kukaan tiedä mikä syynä, minä en ole ajatellut itsemurhaa, vaikka kiihkeästi haluankin hyvät rinnat. Kun mies sanoo minulle, ei hän niitä tarvitse, nii mut minä tarvitsen, eikö kuitenkin ole parempi tyytyväinen vaimo, tietenkin että kaikki menee hyvin, siihen uskon, otan selvän ensin että kropassani, ei silleen muita ongelmia, koteloitumis vaara tai muuta.

• Kyllästynyt....
        Kateellinen kirjoitti:

Otsikko oli: Kadutko silikonien ottamista?

Suunnattu naisille, joilla on tai on ollut silikonit, ei asiasta tietämättömille tolloille jotka kertovat täällä omia mielipiteitään silikonirintaisista naisista. Kun aina leimataan silikonirintaiset naiset bimboiksi niin taitaa mennä toistepäin: Näköjään joidenkin silikonirinnattomien ÄO ei ole kauheen korkea, kun ei ymmärrä edes kysymystä ;)

• paremmin
        Kyllästynyt.... kirjoitti:

Otsikko oli: Kadutko silikonien ottamista?

Suunnattu naisille, joilla on tai on ollut silikonit, ei asiasta tietämättömille tolloille jotka kertovat täällä omia mielipiteitään silikonirintaisista naisista. Kun aina leimataan silikonirintaiset naiset bimboiksi niin taitaa mennä toistepäin: Näköjään joidenkin silikonirinnattomien ÄO ei ole kauheen korkea, kun ei ymmärrä edes kysymystä ;)

olisi voinut sanoa. Alkuperäinen kysymys ei edes "silikonitottomia", kumminkin tänne tulevat kinaamaan.

Miksiköhän ;)?

• Pitäisi
        paremmin kirjoitti:

olisi voinut sanoa. Alkuperäinen kysymys ei edes "silikonitottomia", kumminkin tänne tulevat kinaamaan.

Miksiköhän ;)?

hankkia oikea elämä eikä sekaantua keskusteluihin jotka eivät heitä edes koske tai sitten.... hankkia vaik omat ihanat silkkarit ;) ja kertoa omia positiivisia kokemuksiaan sen jälkeen kun ei enää tarvi olla katkera ja kateellinen. Mutta toisilla kun se voipi olla rahakysymys ettei Pysty hankkimaan vaik salaisesti mieli tekisikin ;) Tuntuu ainakin eräällä tääl olemaan kovin katkusen tuntuiset kommentit.

• on se että

"kapseloituminen" ei ole mikään tietyn ihmisryhmän kudosten ominaisuus, vai ihan kaikkien ihmiskehojen ominaisuus hylkiä vierasesineitä. Rintojen kuroutuminen/ kovettuminen voi kestää 10 vuotta tai se voi tapahtua hyvinkin nopeasti leikkauksen jälkeen. Olen ehkä "kummallisessa" sairaalassa töissä, kuten joku tuolla mainitsi, mutta ei kyllä plastiikkakirurgitkaan silkkareita suosittele :) toki niistä leikkauksista saa muhkean tilin :)Niin ja yksikään kirurgi ei pysty leikkaamaan arpia jättämättä :D Silikonirinnat eivät myöskään koskaan näytä aidoilta, vaan neliömäisiltä tai pallomaisilta kovilta ulokkeilta.

No juu en ole katkera omasta silikonittomuudestani - kuten ehkä kirjoituksestakin arvaatte - kunhan yritän faktoilla perustella, jotta edes joku surullinen silikonikohtalo voitaisiin välttää. Ehkä ei.

• 6565769900
        on se että kirjoitti:

"kapseloituminen" ei ole mikään tietyn ihmisryhmän kudosten ominaisuus, vai ihan kaikkien ihmiskehojen ominaisuus hylkiä vierasesineitä. Rintojen kuroutuminen/ kovettuminen voi kestää 10 vuotta tai se voi tapahtua hyvinkin nopeasti leikkauksen jälkeen. Olen ehkä "kummallisessa" sairaalassa töissä, kuten joku tuolla mainitsi, mutta ei kyllä plastiikkakirurgitkaan silkkareita suosittele :) toki niistä leikkauksista saa muhkean tilin :)Niin ja yksikään kirurgi ei pysty leikkaamaan arpia jättämättä :D Silikonirinnat eivät myöskään koskaan näytä aidoilta, vaan neliömäisiltä tai pallomaisilta kovilta ulokkeilta.

No juu en ole katkera omasta silikonittomuudestani - kuten ehkä kirjoituksestakin arvaatte - kunhan yritän faktoilla perustella, jotta edes joku surullinen silikonikohtalo voitaisiin välttää. Ehkä ei.

..miten käy silloin, kun ikääntyy ja on silikonirinnat? Tarkoitan, kun iho veltostuu ja venyy, niin alkavatko silikonirinnatkin "riippua"? Vai joutuuko niitä aina "kiristyttämään"? Vai vielä vanhainkodissakinko ne silikonit ovat aina vaan terhakkaat?

• liikaa!
        on se että kirjoitti:

"Silikonirinnat eivät myöskään koskaan näytä aidoilta, vaan neliömäisiltä tai pallomaisilta kovilta ulokkeilta."
        Kummallinen yleistys! Ainakaan omat silikonirintani eivät täytä kumpaakaan väittämää.

Tai olisikohan syynä se että et näe kuin niitä sairaita rintoja. Olen kerran luentoni jälkeen saanut kommentin terveysalan ammattilaiselta: "oli hienoa kuulla ihmisestä jolla menee hyvin kun tapaan työssäni vain sellaisia joilla menee huonosti".

• tutkiskelija2
        6565769900 kirjoitti:

..miten käy silloin, kun ikääntyy ja on silikonirinnat? Tarkoitan, kun iho veltostuu ja venyy, niin alkavatko silikonirinnatkin "riippua"? Vai joutuuko niitä aina "kiristyttämään"? Vai vielä vanhainkodissakinko ne silikonit ovat aina vaan terhakkaat?

Täytyy tällekin palstalle todeta, ett
        lukutaito on joko täys nolla tai ei oo elämässä juurikaan tekemistä. Ku silmäilee keskusteluja, niin törmää tähän: Joku kysyy jotain (yleensä asiallisesti), mutta 98% "vastauksista" ei vastaa esitettyyn kysymykseen. Liekö siis ongelmia 98%:lla vastaajista, kun ei pysty vastaamaan kysymyksiin. (kuulun itse näin myös samaan ryhmään)

Tätä voisi vaikka verrata pankissa käyntiin. Haet lainaa ja pankkivirkailija rupee kertomaan sijoitusten eduista. :)

• Ajatukset samat..
        paremmin kirjoitti:

Miksiköhän ;)?

Onko tullut mieleen että varmaan täällä pyörii silikonittomia naisia ihan sen takia, että itsekin harkitsee toimenpidettä, tai haluaa tietää asiasta muutenkin.. Ehkä joku silikoniton todella harkitsee myös lisäystä rintoihin ja ei halua turhaan aloittaa omaa viestiketjua samasta aiheesta, tämähän on keskustelupalsta. Mulle on ihan sama millaiset rinnat kenelläkin on, itse tulin tänne lukemaan nimenomaan mielenkiinnosta noita kokemuksia, kuten olen lukenut muistakin aiheista tällä palstalla, ei siihen kauteutta tarvita jos haluaa osallistua keskusteluun.

• silkkareita

koska olen miettinyt jos niistä kumminkin on terveydelle haittaa,muuten kyllä kiva kun on täytettä eikä pelkät läiskät.vaan nuo sairaudet mistä kumminkaan ei ole kai näyttöä että johtuisivat niistä

• LADY IN RED

Omalla kohdallani ainakin on näyttöä siitä, että lihasheikkoustautini puhkeaminen johtui nimenomaan silikoneista. Ko. tauti mainitaan myös yhtenä amerikkalaisten silikonien aiheuttamien haittojen listoilla.(Olen ollut korvauksenhakujonossa jo 15 vuotta. Koska taudin oireet vähitellen lakkasivat silikonien poiston myötä, ei ole epäilystäkään siitä, etteivät ne olleet syynä autoimmuunijärjestelmän häiriintymiseen ja taudin syntyyn.

Kellään muulla suvussamme ei ole vastaavaa sairautta, joten perintötekijöistäkään ei ole kyse.

EI amalgaamikaan kaikille ole ollut haitallista, mutta joillekin ihmisille se on aiheuttanut todella vakavia oireita.

• persemies

yleensä se on niin että minkä rinnoissa häviää niin sen perseessä voittaa...
      Myönnän kylläkin että olen pinnallinen
      ja muuten pidän treenatuista ja kiinteistä naisvartaloista, ja sen myötä kiinteät pienet luomut on pop. En ymmärrä miksi pienirintaiset ottavat silikoneja.

• Living woman

En minäkään ymmärrä miksi joku haluaa isot rinnat, jos on vaikka kuinka pienet mutta kiinteät. Mutta on ihan eri asia olla pienirintainen kuin rinnaton.

Mutta ainakin itselläni ei pienistä rinnoista jäänyt kuin pienet roikkuvat nahat kolme lasta synnytettyäni ja viimeistä pari vuotta imetettyäni. Ei niiden kanssa mielellään mene alasti uimahallien saunaan, saunaan omien kavereiden kanssa tai edes oman miehen kanssa saati että näyttäisi mahdolliselle uudelle miehelle. Jo siinä vaiheessa kun miehen käsi alkaa hamuilla rintoja, on keksittävä mitä typerämpiä juttuja että hänen huomionsa kiinnittyisi johonkin muuhun. Kuka sellaista kestää?

Ei kaikki aina ole niin yksiselitteistä kuin ulkopuolelta näyttää.

Vastaava tilanne varmaan kuin miehellä jolla on erektio-ongelma ja naisen käsi hamuilee tyhjää. Vai mitä luulisit?

• huh, huh
        Living woman kirjoitti:

En minäkään ymmärrä miksi joku haluaa isot rinnat, jos on vaikka kuinka pienet mutta kiinteät. Mutta on ihan eri asia olla pienirintainen kuin rinnaton.

Mutta ainakin itselläni ei pienistä rinnoista jäänyt kuin pienet roikkuvat nahat kolme lasta synnytettyäni ja viimeistä pari vuotta imetettyäni. Ei niiden kanssa mielellään mene alasti uimahallien saunaan, saunaan omien kavereiden kanssa tai edes oman miehen kanssa saati että näyttäisi mahdolliselle uudelle miehelle. Jo siinä vaiheessa kun miehen käsi alkaa hamuilla rintoja, on keksittävä mitä typerämpiä juttuja että hänen huomionsa kiinnittyisi johonkin muuhun. Kuka sellaista kestää?

Ei kaikki aina ole niin yksiselitteistä kuin ulkopuolelta näyttää.

Vastaava tilanne varmaan kuin miehellä jolla on erektio-ongelma ja naisen käsi hamuilee tyhjää. Vai mitä luulisit?

Erektio-ongelmaa ja riippurintoja ei kannata rinnastaa.
        Olen nainut muutamaa olematontissistä ja riippurintaista ja hyviä panoja olivat. Entäs mies joka on impotentti? Hyvää seksiä?

• tietenkin..
        huh, huh kirjoitti:

Erektio-ongelmaa ja riippurintoja ei kannata rinnastaa.
        Olen nainut muutamaa olematontissistä ja riippurintaista ja hyviä panoja olivat. Entäs mies joka on impotentti? Hyvää seksiä?

suuseksiä :) Ei seksin tarvi olla panoa. Seksiä voi harrastaa muutenkin

• jos...

onkin saanut kannaltasi huonot geenit, ei ole kumpiakaan. Rinnat sentään sain kohtuuhinnalla, mutta persesilikoneja en ala laittamaan vaikka olisi millainen mies kyseessä.

• naiset....

Miksi ne naiset jotka tiedän ottaneen silikonit ovat aina sellaisia "hutsumaisia" naisia?

Tykkäävät elää miehen (varakkaan) siivellä, meikkaavat mauttomasti ja halveksivat "rumia" ihmisiä.

• osoitteesi

niin voisin ehkäpä tulla käymään. Voisit tutustua ensimmäiseen silkkarinaiseen joka ei ole hutsumainen. Olen sinkku ja elän omilla tuloillani, silikonitkin maksoin viimeistä senttiä myöten omasta pusssistani. En siis elä kenenkään miehen siivellä ja meikkauksestani ja muustakin tyylistäni olen saanut kehuja. En halveksi ketään - sinuakaan.

• Suomessa

Linkistä löytyy yhteenveto mm. vuoden 2004 suomalaistutkimuksen tuloksista, jossa mukana 700 naista. Tekstistä käy hyvin ilmi mm. se, että nykyiset silikoni-implantit ovat melkoisen turvallisia ja implantit otattaneet naiset tyytyväisiä. Kehitys kehittyy, vai miten se meni, myös tässäkin asiassa. :) Esim 80- ja 90-luvulta on menty hurjin harppauksin eteenpäin.

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/haku?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo95096

• lueskelen

ja toivon etten sairastuisi.vasta muutaman kk ollut implantit eikä tosiaan kiinnostusta palata nahkapusseihin.vaan nyt on alkanut vasenta rintaa särkeä niin ajatukset heräsivät

• Virya

Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, että olisin omista rinnoistani kateellinen. Mielenkiintoinen asetelma... Nehän on mulla, enkä haluaisi missään nimessä kenenkään muun rintoja, sen verran olen rakastunut itseeni. Huomaa kuinka vaikea se on ymmärtää, jos korjalee itseään. Jos ihminen TODELLA rakastaa itseään, niin ei se kyllä halua muuttaa itsessään mitään.

• et sinä

omistasi voikaan olla kateellinen :)

Vaan toisten, ole kuin itserakas vain :)

• Virya
        et sinä kirjoitti:

omistasi voikaan olla kateellinen :)

Vaan toisten, ole kuin itserakas vain :)

Mitähän nämä silikonitissit sitten mahtavat tarkoittaa, kun sanovat minun olevan tisseistä kateellinen? Ehkä sitä, että olen miehelleni kateellinen siitä, että hänen naisellaan on niin ihanat rinnat?

• sinä
        Virya kirjoitti:

Mitähän nämä silikonitissit sitten mahtavat tarkoittaa, kun sanovat minun olevan tisseistä kateellinen? Ehkä sitä, että olen miehelleni kateellinen siitä, että hänen naisellaan on niin ihanat rinnat?

olet kateellinen naisille, joilla on hienot silarit :)

Ei sinun miehestäsi ole kukaan puhunut mitään ;)

• tyytyväinen...
        Virya kirjoitti:

jos minulla olisi ollut sellaiset tissit (kertomasi mukaan) kuin sinulla, en olisi edes haaveillut mitään silkkareita. Olisin käyttänyt nekin rahat johonkin muuhun. Mutta kun oli lautarinnat ja halusin näyttää naiselta, jotain oli tehtävä.

• Virya
        sinä kirjoitti:

olet kateellinen naisille, joilla on hienot silarit :)

Ei sinun miehestäsi ole kukaan puhunut mitään ;)

Varsinkaan mulla ei ole mitään syytä olla kateellinen tekotisseistä, koska mulla on luonnostaan hyvät itselläni.

Ai niin, silikonit(kaan) eivät periydy, joten ne kannattaa siinäkin mielessä unohtaa ihan kokonaan. Ts. unohtaa silikoniset naiset, koska heillä ei ole mitään arvoa. Näin ollen vain sairas voi olla kateellinen silikonirinnoista.

• Virya
        tyytyväinen... kirjoitti:

jos minulla olisi ollut sellaiset tissit (kertomasi mukaan) kuin sinulla, en olisi edes haaveillut mitään silkkareita. Olisin käyttänyt nekin rahat johonkin muuhun. Mutta kun oli lautarinnat ja halusin näyttää naiselta, jotain oli tehtävä.

Muista kuitenkin, että millainen äiti, sellainen tytär! Eivät nämä ongelmat katoa mihinkään silikoneilla, vaan siirtyvät eteenpäin sukupolvesta toiseen juuri näiden keinotekoisten apuvälineiden ansiosta.

• nyt sinä
        Virya kirjoitti:

Varsinkaan mulla ei ole mitään syytä olla kateellinen tekotisseistä, koska mulla on luonnostaan hyvät itselläni.

Ai niin, silikonit(kaan) eivät periydy, joten ne kannattaa siinäkin mielessä unohtaa ihan kokonaan. Ts. unohtaa silikoniset naiset, koska heillä ei ole mitään arvoa. Näin ollen vain sairas voi olla kateellinen silikonirinnoista.

paljastit oman typeryytesi :D :D

Ts. "unohtaa silikoniset naiset, koska heillä ei ole mitään arvoa."

nyt olen sanaton :D :D

• täsmätäkin
        Virya kirjoitti:

Muista kuitenkin, että millainen äiti, sellainen tytär! Eivät nämä ongelmat katoa mihinkään silikoneilla, vaan siirtyvät eteenpäin sukupolvesta toiseen juuri näiden keinotekoisten apuvälineiden ansiosta.

Minulta eivät nämä ongelmat mahdollisesti siirry eteenpäin. Minulla on vain poikia ja ainakin tällä hetkellä lapsenlapsetkin poikia (lisää lapsia en saa). Omat pienet rintani perin kylläkin äidiltäni.

• Virya
        nyt sinä kirjoitti:

paljastit oman typeryytesi :D :D

Ts. "unohtaa silikoniset naiset, koska heillä ei ole mitään arvoa."

nyt olen sanaton :D :D

Koska näkemyseroista ei voi kiistellä. Sun kanssa on turha ylipäätään kiistellä mistään, koska olet vielä siinä iässä, että tiedät kuitenkin kaiken. Kyllä sä sitten aikanasi itse huomaat millä on loppujen lopuksi todella merkitystä, jos olet huomataksesi...

• Virya
        täsmätäkin kirjoitti:

Minulta eivät nämä ongelmat mahdollisesti siirry eteenpäin. Minulla on vain poikia ja ainakin tällä hetkellä lapsenlapsetkin poikia (lisää lapsia en saa). Omat pienet rintani perin kylläkin äidiltäni.

Tässä on hyvä esimerkki. Ei se riitä, että näyttää naiselta. Saadakseen tyttöjä täytyy olla nainen! Kuten jo sanoinkin, ei ne silikonit sitä kyytiä paranna...

• Kysyjä22
        Virya kirjoitti:

Koska näkemyseroista ei voi kiistellä. Sun kanssa on turha ylipäätään kiistellä mistään, koska olet vielä siinä iässä, että tiedät kuitenkin kaiken. Kyllä sä sitten aikanasi itse huomaat millä on loppujen lopuksi todella merkitystä, jos olet huomataksesi...

Millä loppujen lopuksi on merkitystä tässä elämässä?
        Kunhan vain mielenkiinnosta kysyn.

• teoria!
        Virya kirjoitti:

Tässä on hyvä esimerkki. Ei se riitä, että näyttää naiselta. Saadakseen tyttöjä täytyy olla nainen! Kuten jo sanoinkin, ei ne silikonit sitä kyytiä paranna...

Muistakaa nyt sitten että tuon teorian mukaan lautarinnat saa vain poikia ja isotissiset tyttöjä!

• iässä?
        Virya kirjoitti:

"koska olet vielä siinä iässä, että tiedät kuitenkin kaiken".

33v, enkä vielä tiedä ihan kaikkea :D

• .....
        iässä? kirjoitti:

minä melkein tuplat enkä minäkään tiedä ihan kaikkea, taitaa jo unohtuakin paljon. Mutta jotkuthan tietää meidän ikämme päivälleen pelkästä kirjoitustavasta. ;)

• Virya
        teoria! kirjoitti:

Muistakaa nyt sitten että tuon teorian mukaan lautarinnat saa vain poikia ja isotissiset tyttöjä!

Mistä sä sen vedit? Mä sanoin, että saadakseen tyttöjä on oltava nainen, ei riitä, että näyttää naiselta. Mikä näyttää hyvältä ei välttämättä tunnu hyvältä.

• Virya
        Kysyjä22 kirjoitti:

Millä loppujen lopuksi on merkitystä tässä elämässä?
        Kunhan vain mielenkiinnosta kysyn.

Mutta sitä pitää kunkin kysyä itseltään. Jokainen tekee itse elämästään merkityksellistä, muuten se ei ole omaa elämää. Ja jos ei riitä itselleen luonnollisena, niin olkoot sitten keinotekoinen.

• Virya
        iässä? kirjoitti:

Jotkut eivät kasva koskaan ulos tuosta ajattelusta. Mutta onneksi sulla on vielä paljon aikaa...

• Virya
        ..... kirjoitti:

minä melkein tuplat enkä minäkään tiedä ihan kaikkea, taitaa jo unohtuakin paljon. Mutta jotkuthan tietää meidän ikämme päivälleen pelkästä kirjoitustavasta. ;)

Täällä länsimaissa tuijotellaan aina vaan sokeasti numeroihin. Kai se on sitten ainoa vaihtoehto, kun ei ole mitään muuta mihin turvautua.

• sitten
        Virya kirjoitti:

Jotkut eivät kasva koskaan ulos tuosta ajattelusta. Mutta onneksi sulla on vielä paljon aikaa...

ilmeisesti vaihdevuosi-iässä :D ja siksi moinen kärtyisyys ;)

• kertaa
        Virya kirjoitti:

Mistä sä sen vedit? Mä sanoin, että saadakseen tyttöjä on oltava nainen, ei riitä, että näyttää naiselta. Mikä näyttää hyvältä ei välttämättä tunnu hyvältä.

enkä vieläkään tajunnut mitä tuolla tekstillä tarkoitit. Mutta sinähän olet niin erityisen loistava ihminen että tällainen yksinkertainen nainen ei oikein ymmärrä. Mietin ihan todella että jos nainen saa tyttöjä, niin kuka niitä poikia sitten saa.

• Virya
        sitten kirjoitti:

ilmeisesti vaihdevuosi-iässä :D ja siksi moinen kärtyisyys ;)

Ainahan ihminen on jonkinlaisessa muutoksen tilassa.

• Virya
        kertaa kirjoitti:

enkä vieläkään tajunnut mitä tuolla tekstillä tarkoitit. Mutta sinähän olet niin erityisen loistava ihminen että tällainen yksinkertainen nainen ei oikein ymmärrä. Mietin ihan todella että jos nainen saa tyttöjä, niin kuka niitä poikia sitten saa.

Monella naisella on varsin normaali pimpsa, joten kyllä sinne siemenen saa pantua. Jos nyt puhutaan ihan tieteellisesti, että te muutkin ymmärtäisitte, niin naiset, joilla on alhainen estrogeenitaso, ovat epäseksuaalisia. Tällaisille naisille näyttäisi syntyvän poikia, mun näkemyksen ja kokemuksen mukaan.

• vai?
        Virya kirjoitti:

Ainahan ihminen on jonkinlaisessa muutoksen tilassa.

:) :)

• sitten ole
        Virya kirjoitti:

Monella naisella on varsin normaali pimpsa, joten kyllä sinne siemenen saa pantua. Jos nyt puhutaan ihan tieteellisesti, että te muutkin ymmärtäisitte, niin naiset, joilla on alhainen estrogeenitaso, ovat epäseksuaalisia. Tällaisille naisille näyttäisi syntyvän poikia, mun näkemyksen ja kokemuksen mukaan.

ollut koulussa biologian tunnilla :)

• !!!
        Virya kirjoitti:

Missähän ammatissa työskentelet kun pystyt seuraamaan monien naisten hormoniarvoja, mitä sukupuolta heillä on lapsia ja vieläpä heidän seksuaalisuuttaan. Aika harvalta naiselta otetaan homoniarvoja ellei siihen ole erityistä syytä (minä kyllä tiedän omani ja ne ovet melko korkeat).

Eikös juuri nimenomaan suurempi testosteronin pitoisuus estrogeeniin nähden lisää seksuaalisuutta.

• ei ole ei
        sitten ole kirjoitti:

Epäilen, onkä käynyt perinteistä ns. koulua lainkaan.
        Nimestäkin päätellen joku "idän " ulkomaalainen ja ulosanti kovin surkeaa.

• Virya
        vai? kirjoitti:

:) :)

Vai lämpimiksesikö vielä haastelet?

• Virya
        sitten ole kirjoitti:

Perusihmisellehän riittää ne lukion bilsantunnit. Mun tiedonjano ei ole loppunut siihen, enkä ole antanut sen sulkea itseäni pelkkään luonnontieteelliseen ajatteluun.

• Virya
        !!! kirjoitti:

Missähän ammatissa työskentelet kun pystyt seuraamaan monien naisten hormoniarvoja, mitä sukupuolta heillä on lapsia ja vieläpä heidän seksuaalisuuttaan. Aika harvalta naiselta otetaan homoniarvoja ellei siihen ole erityistä syytä (minä kyllä tiedän omani ja ne ovet melko korkeat).

Eikös juuri nimenomaan suurempi testosteronin pitoisuus estrogeeniin nähden lisää seksuaalisuutta.

En ole minkään erityisalan ammattilainen, koska en ole niin rahanahne, että myisin itseäni. Tiedän ja osaan kaikesta kaiken oleellisen. Mun ei tarvitse turvautua tekniikkaan saadakseni tietoa jostakin, mä olen oppinut tekemään johtopäätöksiä muista asioista. Olen huomannut, että tietynlaisilla naisilla on tiettyä sukupuolta olevia lapsia. Suurimmalla osallahan on tietysti molempia.

Testosteroni riittää pelkkiin seksihaluihin, ei seksuaalisuuteen. Kyllä sellainen nainen seksiä haluaa, mutta vasta estrogeeni tekee hänestä seksuaalisen. Maskuliinisten ihmisten voi olla vaikea ymmärtää näitä asioita.

• Virya
        ei ole ei kirjoitti:

Epäilen, onkä käynyt perinteistä ns. koulua lainkaan.
        Nimestäkin päätellen joku "idän " ulkomaalainen ja ulosanti kovin surkeaa.

Ja peruskoulua olen käynyt kauemmin kuin perinteiset suomalaiset, eikä se johdu luokalle jäämisestä tai ylimääräisestä kymppiluokastakaan. Tavallaan olenkin "idän" ulkomaalainen, koska itämainen ajattelu on mulle mielekkäämpää kuin länsimainen. Sen takia jäyhät maskuliiniset länsimaiset ihmistyypit ovat usein aivan eri aaltopituudella. Onhan mun ulosanti aika huono, kun en sovellu tähän hymiökulttuuriin.

• ---
        Virya kirjoitti:

En ole minkään erityisalan ammattilainen, koska en ole niin rahanahne, että myisin itseäni. Tiedän ja osaan kaikesta kaiken oleellisen. Mun ei tarvitse turvautua tekniikkaan saadakseni tietoa jostakin, mä olen oppinut tekemään johtopäätöksiä muista asioista. Olen huomannut, että tietynlaisilla naisilla on tiettyä sukupuolta olevia lapsia. Suurimmalla osallahan on tietysti molempia.

Testosteroni riittää pelkkiin seksihaluihin, ei seksuaalisuuteen. Kyllä sellainen nainen seksiä haluaa, mutta vasta estrogeeni tekee hänestä seksuaalisen. Maskuliinisten ihmisten voi olla vaikea ymmärtää näitä asioita.

Olen erityialan ammattilainen, en kuitenkaan terveyspuolen, koska haluan hankkia tuloni omalla työlläni enkä olla toisten elätettävänä. Rahanahneudesta ei voi puhua kun elän käytännössä kädestä suuhun, mutta on sentään asunto ja kohtuulliset olot ihan omilla tuloilla hankitut.

Asioista olen ottanut aina selvää ja vanha sanonta on totta kohdallani: 'toiset tekee mitä osaavat, minä teen mitä haluan'.

• huvikseni haastelen ;)
        Virya kirjoitti:

Vai lämpimiksesikö vielä haastelet?

entäs sinä?

• tyhmyys sen kun lisääntyy
        Virya kirjoitti:

Ja peruskoulua olen käynyt kauemmin kuin perinteiset suomalaiset, eikä se johdu luokalle jäämisestä tai ylimääräisestä kymppiluokastakaan. Tavallaan olenkin "idän" ulkomaalainen, koska itämainen ajattelu on mulle mielekkäämpää kuin länsimainen. Sen takia jäyhät maskuliiniset länsimaiset ihmistyypit ovat usein aivan eri aaltopituudella. Onhan mun ulosanti aika huono, kun en sovellu tähän hymiökulttuuriin.

Meillä Suomessa puhumme idän naapureista , mutta se on TODELLAKIN eri asia kuin itämaisuus tai itämaan kansat !
        No, sinullehan ne ovat yksi ja sama, hih,hih.
        Ei tainnut perusasiatkaan siellä pitkässä "peruskoulussasi" selvitä.

• Virya
        --- kirjoitti:

Olen erityialan ammattilainen, en kuitenkaan terveyspuolen, koska haluan hankkia tuloni omalla työlläni enkä olla toisten elätettävänä. Rahanahneudesta ei voi puhua kun elän käytännössä kädestä suuhun, mutta on sentään asunto ja kohtuulliset olot ihan omilla tuloilla hankitut.

Asioista olen ottanut aina selvää ja vanha sanonta on totta kohdallani: 'toiset tekee mitä osaavat, minä teen mitä haluan'.

Ihminen on ahneuttaan tehnyt yhteiskuntamuodosta sellaisen, että yksilö on pakotettu sitoutumaan rahan tavoitteluun. Sitä ei vaan moni tajua, kun on tähän syntynyt ja kasvanut.

• Virya
        tyhmyys sen kun lisääntyy kirjoitti:

Meillä Suomessa puhumme idän naapureista , mutta se on TODELLAKIN eri asia kuin itämaisuus tai itämaan kansat !
        No, sinullehan ne ovat yksi ja sama, hih,hih.
        Ei tainnut perusasiatkaan siellä pitkässä "peruskoulussasi" selvitä.

että korkeasti koulutetut ovat suvaitsevaisempia.

• Virya
        huvikseni haastelen ;) kirjoitti:

entäs sinä?

Ensin urheilu, sitten huvi. Urheilun jälkeen on hyvä huvitella, kun veri kiertää.

• hassua :)
        Virya kirjoitti:

Ensin urheilu, sitten huvi. Urheilun jälkeen on hyvä huvitella, kun veri kiertää.

mitenkäs liittyy urheiluun :D

• ainakaan
        Virya kirjoitti:

ole korkeasti koulutettu.

Suvatsevaisuus kunniaan :)

• puhut asian
        Virya kirjoitti:

Ihminen on ahneuttaan tehnyt yhteiskuntamuodosta sellaisen, että yksilö on pakotettu sitoutumaan rahan tavoitteluun. Sitä ei vaan moni tajua, kun on tähän syntynyt ja kasvanut.

vierestä. Inkutuksesi ei liity alkuperäiseen kysymykseen lainkaan. Sinun älykkyydelläsi et sitä tainnut ymmärtää.

• on kieltämättä
        Virya kirjoitti:

aika jäyhää sanoisin.

• ihmettelen,
        Virya kirjoitti:

että mitä hittoa sinä teet tällä palstalla?

• sinäkin kuule
        Virya kirjoitti:

ne implantit vaan, niin ei tarvitse tuntea alemmuutta ;)

• syön elääkseni
        Virya kirjoitti:

Ketun nahkojakos tässä aletaan vaihtamaan palveluja vastaan?
        Et tunnu tietävän ihmisyhteisön historiasta mitään. Eiköhän ne tavarat, ruoka, palvelut ole kautta aikain vaihtaneet omistajaa jonkin asteista vastinetta vastaan. Nykyisin se nyt sattuu olemaan raha.

• Virya
        hassua :) kirjoitti:

mitenkäs liittyy urheiluun :D

Otapa siitä sitten selvää...

• Virya
        ainakaan kirjoitti:

ole korkeasti koulutettu.

Suvatsevaisuus kunniaan :)

Mä olenkin korkeasti ja laajasti kouluttautunut.

• Virya
        ihmettelen, kirjoitti:

että mitä hittoa sinä teet tällä palstalla?

Kun enhän mä edes kuulu tähän Martta-kerhoon. Mä esitin tänne vaan perustavaa laatua olevan kysymyksen aiheeseen liittyen. Ilmeisesti se kosketti niin monia, kun se niin monia näytti kiinnostavan...

• Virya
        on kieltämättä kirjoitti:

aika jäyhää sanoisin.

Ehkä mä olen sitten niin "autistinen", kun en osaa käyttää edes hymiöitä. Tai sitten en vaan ole niin epävarma, kuin naiset yleensä. En pelkää, että minut ymmärretään väärin, jos en laita miljoonaa hymylärviä jokaisen lauseen perään. Silti mulla on epäilemättä hauskempaa, kuin teidän kaikilla hymiöillä yhteensä...

• ymmälläni
        Virya kirjoitti:

En enää tajua ajatuksenjuoksuasi - jos sellaista edes on. Vastausviestissäsi otsikko ja kirjoitus on täysin erilliset, joten vastaan erikseen näihin täysin erillisiin asioihin.

Olisin halunnut tyttöjä, mutta geeniperimäni on sellainen ettei se onnistunut kohdallani. Suvussamme on ylivoimaisesti enemmistö poikia. Omilla sisaruksillanikin ja heidän lapsillaan on melkein järjestään poikia (pari tyttöä on "lipsahtanut" tusinan joukkoon). Olet näköjään todellinen terveysalan guru kun pystyt määräämään mitä sukupuolta lapsia haluat, minä en pystynyt ja nyt en enää ikänikään vuoksi saa lapsia.

En tiedä miten olisin pärjännyt luontaistaloudessa, mahdollisesti hyvinkin kokemukseni perusteella. Mutta kun yhteiskunta on muuttunut vuosisatojen kuluessa tällaiseksi ja tarvitsen elääkseni tuotteita joista joudun maksamaan rahalla, joudun sitä rahaa hankkimaan jotenkin eli työn teolla. Vaikka minulla on ikää, olen syntynyt suoraan tällaiseen "rahan tavoittelun" maailmaan ja se on minulle luonnollista. En kuitenkaan kerää rahaa kahmalokaupalla. Kyllähän lapseni ja lapsenlapseni voisivat elää helpommin jos olisin vuosikymmenten kuluessa kerännyt mahtavan omaisuuden. Nyt he joutuvat hankkimaan itse elantonsa myös työtä tekemällä, joka monelle nykyaikana on kummastus kun rahaa saa fattastakin tekemättä mitään.

No nyt olemme eksyneet alkuperäisestä aiheesta niin kauas että on parempi että pistän pisteen osaltani tähän.

• Virya
        puhut asian kirjoitti:

vierestä. Inkutuksesi ei liity alkuperäiseen kysymykseen lainkaan. Sinun älykkyydelläsi et sitä tainnut ymmärtää.

Mun alkuperäinen kysymyksenihän liittyi juuri siihen alkuperäiseen kysymykseen. Jostain kumman syystä siihen ei asianosaiset ole osanneet vastata asianmukaisesti. Enkä ole niin tyhmä, ettenkö tietäisi syytä siihen. Minun älykkyydelläni ei tosiaan anneta mitään arvoa silikonilolloille.

• Virya
        sinäkin kuule kirjoitti:

ne implantit vaan, niin ei tarvitse tuntea alemmuutta ;)

Mihin ihminen ylipäätään tarvitsee keinotekoisia implantteja? Sinähän jo vastasitkin mihin itse olet niitä tarvinnut. Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä, että ei todellinen itsetunto voi perustua rintojen kokoon. Jos ihminen tuntee alemmuutta pienten rintojen takia, niin itsetunnossa on kyllä kovasti kehitettävää.

• Virya
        syön elääkseni kirjoitti:

Ketun nahkojakos tässä aletaan vaihtamaan palveluja vastaan?
        Et tunnu tietävän ihmisyhteisön historiasta mitään. Eiköhän ne tavarat, ruoka, palvelut ole kautta aikain vaihtaneet omistajaa jonkin asteista vastinetta vastaan. Nykyisin se nyt sattuu olemaan raha.

Elämää ja ihmisiä on ollut ennen teitä kauppiaitakin. Omistaminen on ihan ihmisten keksimä ilmiö, jota ei ole ollut "aina". Vai oletko sinä sitä mieltä, että ihminen on ollut olemassa vasta siitä lähtien, kun on alkanut omistaa? Melkoisen materialistinen näkemys, mutta tyypillinen nykyään.

Kyllä ihmiset ovat olleet ihmisiä silloinkin, kun he ovat vielä olleet omavaraisia ja itseriittoisia. Ahneus astui kuitenkin kuvaan, kun joku keksi sanoa jotakin omakseen, ja alkoi haluamaan myös tarpeettomia asioita. Siinä on myös perimmäinen syy valtion ja yhteiskunnan syntyyn. Tämähän on ollut jo kauan ennen niitä sun orkunnahkojasi. Kannattaa katsoa vähän sitä omaa häpykumpua pidemmälle.

• Virya
        ymmälläni kirjoitti:

En enää tajua ajatuksenjuoksuasi - jos sellaista edes on. Vastausviestissäsi otsikko ja kirjoitus on täysin erilliset, joten vastaan erikseen näihin täysin erillisiin asioihin.

Olisin halunnut tyttöjä, mutta geeniperimäni on sellainen ettei se onnistunut kohdallani. Suvussamme on ylivoimaisesti enemmistö poikia. Omilla sisaruksillanikin ja heidän lapsillaan on melkein järjestään poikia (pari tyttöä on "lipsahtanut" tusinan joukkoon). Olet näköjään todellinen terveysalan guru kun pystyt määräämään mitä sukupuolta lapsia haluat, minä en pystynyt ja nyt en enää ikänikään vuoksi saa lapsia.

En tiedä miten olisin pärjännyt luontaistaloudessa, mahdollisesti hyvinkin kokemukseni perusteella. Mutta kun yhteiskunta on muuttunut vuosisatojen kuluessa tällaiseksi ja tarvitsen elääkseni tuotteita joista joudun maksamaan rahalla, joudun sitä rahaa hankkimaan jotenkin eli työn teolla. Vaikka minulla on ikää, olen syntynyt suoraan tällaiseen "rahan tavoittelun" maailmaan ja se on minulle luonnollista. En kuitenkaan kerää rahaa kahmalokaupalla. Kyllähän lapseni ja lapsenlapseni voisivat elää helpommin jos olisin vuosikymmenten kuluessa kerännyt mahtavan omaisuuden. Nyt he joutuvat hankkimaan itse elantonsa myös työtä tekemällä, joka monelle nykyaikana on kummastus kun rahaa saa fattastakin tekemättä mitään.

No nyt olemme eksyneet alkuperäisestä aiheesta niin kauas että on parempi että pistän pisteen osaltani tähän.

Mä en aina itsekään ymmärrä ajatuksenjuoksuani. Kehuit tekeväsi mitä haluat, kun muut tekevät mitä osaavat. Tein siitä sitten sellaisen johtopäätöksen ettet ole halunnut tyttöjä. Ehkä teidän suvussa on paljon maskuliinisuutta, siksi tulee poikia. Tyttöjen tekemiseen tarvitaan aistikkuutta.

• kun...
        Virya kirjoitti:

Otapa siitä sitten selvää...

tosi hauskaa :)

• voi tarvita
        Virya kirjoitti:

Mihin ihminen ylipäätään tarvitsee keinotekoisia implantteja? Sinähän jo vastasitkin mihin itse olet niitä tarvinnut. Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä, että ei todellinen itsetunto voi perustua rintojen kokoon. Jos ihminen tuntee alemmuutta pienten rintojen takia, niin itsetunnossa on kyllä kovasti kehitettävää.

implantteja rintojen täytteeksi :)

• entäs..
        Virya kirjoitti:

Mä en aina itsekään ymmärrä ajatuksenjuoksuani. Kehuit tekeväsi mitä haluat, kun muut tekevät mitä osaavat. Tein siitä sitten sellaisen johtopäätöksen ettet ole halunnut tyttöjä. Ehkä teidän suvussa on paljon maskuliinisuutta, siksi tulee poikia. Tyttöjen tekemiseen tarvitaan aistikkuutta.

kun meidän perheessä on sekä tyttöjä että poikia. Enkä ole mitenkään maskuliininen.

• sinulla
        Virya kirjoitti:

Mun alkuperäinen kysymyksenihän liittyi juuri siihen alkuperäiseen kysymykseen. Jostain kumman syystä siihen ei asianosaiset ole osanneet vastata asianmukaisesti. Enkä ole niin tyhmä, ettenkö tietäisi syytä siihen. Minun älykkyydelläni ei tosiaan anneta mitään arvoa silikonilolloille.

taida sitä älykkyyttä kovin paljoa ollakaan.

• .................
        Virya kirjoitti:

Kelasin alkuun ja vastaan nyt suoraan tekemääsi (epämääräiseen) kysymykseen kun taustasi on hiljalleen selvinnyt keskustelun jatkuessa. Alussa ei voinut mitenkään vastata kysymykseesi kun ei tiennyt minkälainen ihminen sen teki. Siis kysymys oli kaikkineen:
        "Millainen nainen tulee onnelliseksi siitä, että miehet huomaavat hänen tissinsä?
        Kirjoittanut: Virya 26.1.2009 klo 15.54

Sitä paitsi, ei se plastikkakirurgia sitä kyytiä paranna."
        Vastaan siis omalta osaltani paremmalla tiedolla kuin alunperin. Tuohon kysymykseesi oli silloin vaikeaa vastata tyhjentävästi.

Olen tullut onnelliseksi kun minulla on silikoneilla nyt samanlaiset tissit kuin sinulla. Minulla ei ollut mahdollisuutta saada luonnonmukaisesti niin isoja. En siis omista mitään silikonilolloja, mutta siitähän et välitä. Myöhemmin siirsit keskustelun aivan kummalliselle tasolle, joka ei liittynyt enää edes aiheeseen. Tuossa alkuperäisessäkin teit hassusti kysymyksen otsikossa ja kommentoit sitä heti asian vierestä. Linja on jatkunut koko ajan.

• .................
        Virya kirjoitti:

Olet kehittänyt upean määritelmän miten voi valita lapsensa sukupuolen. Kummallista ettei lääkärit ole tuota havainneet missään tutkimuksissa. Miljoonat kiinalaiset olisivat hyvin kiitollisia kun antaisit nuo neuvosi heidän käyttöönsä.

• "häpykummut"
        Virya kirjoitti:

Elämää ja ihmisiä on ollut ennen teitä kauppiaitakin. Omistaminen on ihan ihmisten keksimä ilmiö, jota ei ole ollut "aina". Vai oletko sinä sitä mieltä, että ihminen on ollut olemassa vasta siitä lähtien, kun on alkanut omistaa? Melkoisen materialistinen näkemys, mutta tyypillinen nykyään.

Kyllä ihmiset ovat olleet ihmisiä silloinkin, kun he ovat vielä olleet omavaraisia ja itseriittoisia. Ahneus astui kuitenkin kuvaan, kun joku keksi sanoa jotakin omakseen, ja alkoi haluamaan myös tarpeettomia asioita. Siinä on myös perimmäinen syy valtion ja yhteiskunnan syntyyn. Tämähän on ollut jo kauan ennen niitä sun orkunnahkojasi. Kannattaa katsoa vähän sitä omaa häpykumpua pidemmälle.

Varjelkoon, meillehän on syntynyt uusi yhteiskuntanero !
        Kovin on Stalinin kaltainen ajatusmaailma.
        Pakkokollektivisointi nostaa taas päätään.

• kielinaisia :D
        Virya kirjoitti:

Ehkä mä olen sitten niin "autistinen", kun en osaa käyttää edes hymiöitä. Tai sitten en vaan ole niin epävarma, kuin naiset yleensä. En pelkää, että minut ymmärretään väärin, jos en laita miljoonaa hymylärviä jokaisen lauseen perään. Silti mulla on epäilemättä hauskempaa, kuin teidän kaikilla hymiöillä yhteensä...

minä epäilen, että sinulla ei ole koskaan ollut hauskaa :D:D :D :D :D

:))) :)))) :)))))))

• mnigmnbjdn

• Virya
        kielinaisia :D kirjoitti:

minä epäilen, että sinulla ei ole koskaan ollut hauskaa :D:D :D :D :D

:))) :)))) :)))))))

Mullahan on aina vaan hauskempaa...

• pienirintaisuus periytyy...
        Virya kirjoitti:

Joten tyttärenikin alkaa kaivata muotoja. Ennen raskautta ja imetystä oli vielä kohtuullisen tyytyväinen mutta nyt kun on kokenut sen minkä äitinsäkin aikoinaan eli imetyksen ajaksi normaalikokoisiksi kasvaneet rinnat, osaa kaivata naisellisia muotoja...Tietää minun leikkauksestani mutta ei ole vielä kysellyt siitä, on vain alkanut kommentoida omaa rinnattomuuttaan yhä useammin.

• Virya
        pienirintaisuus periytyy... kirjoitti:

Joten tyttärenikin alkaa kaivata muotoja. Ennen raskautta ja imetystä oli vielä kohtuullisen tyytyväinen mutta nyt kun on kokenut sen minkä äitinsäkin aikoinaan eli imetyksen ajaksi normaalikokoisiksi kasvaneet rinnat, osaa kaivata naisellisia muotoja...Tietää minun leikkauksestani mutta ei ole vielä kysellyt siitä, on vain alkanut kommentoida omaa rinnattomuuttaan yhä useammin.

Ei sovi mun vartalolle, näyttää liian "tuunatulta", epäsopusuhtaiselta.

• tuunattu
        Virya kirjoitti:

Ei sovi mun vartalolle, näyttää liian "tuunatulta", epäsopusuhtaiselta.

vai et tuntenut. eihän sulla oo koskaan ollut mitään rintoja. sulla ei ole kun miehen nännit.karvaset vielä, hyi vetti sentään.

• Virya
        tuunattu kirjoitti:

vai et tuntenut. eihän sulla oo koskaan ollut mitään rintoja. sulla ei ole kun miehen nännit.karvaset vielä, hyi vetti sentään.

Vai oletko sä nähnyt nekin jo?

• missä muna
        Virya kirjoitti:

Vai oletko sä nähnyt nekin jo?

En näe yhtään munaa.
        Yli-ikäisen, eltaantunen ja haisevan prinssi nakin näen.

• Virya
        missä muna kirjoitti:

En näe yhtään munaa.
        Yli-ikäisen, eltaantunen ja haisevan prinssi nakin näen.

Alas katsomalla ajatuksetkin ovat sen mukaisia.

• ????????
        Virya kirjoitti:

Alas katsomalla ajatuksetkin ovat sen mukaisia.

Ai sinuako täytyisi ylempää tutkiskella..
        No, siellähän ei näy YHTÄÄN mitään, ei edes tyhjiä sahanpuruja, nekin valuneet jo vuosikymmeniä sitten kallostasi ulos.

• Virya
        ???????? kirjoitti:

Ai sinuako täytyisi ylempää tutkiskella..
        No, siellähän ei näy YHTÄÄN mitään, ei edes tyhjiä sahanpuruja, nekin valuneet jo vuosikymmeniä sitten kallostasi ulos.

Ja tuu takaisin ihmisten keskuuteen sitten, kun sulla on ikää. Tuollaisia juttuja kuulee lähinnä alle kolmekymppisten suusta.

• ikää löytyy vaikka sulle jakaa
        Virya kirjoitti:

Ja tuu takaisin ihmisten keskuuteen sitten, kun sulla on ikää. Tuollaisia juttuja kuulee lähinnä alle kolmekymppisten suusta.

Kuka ONNETON viroa se täällä yksin puhuukaan. Jokaisen jokaikiseen viestiin on yritettävä jotain ängetä. Ei kovin lennokkaalta vaikuta nuo näkemyksesi.
        Sinun henkinen kypsyytesi ei todellakaan ole kolmekymmentä vaan lähellä kolmea.
        Itse olen jo niin iäkäs, etten viitsi edes mainita sinulle .

• Virya
        ikää löytyy vaikka sulle jakaa kirjoitti:

Kuka ONNETON viroa se täällä yksin puhuukaan. Jokaisen jokaikiseen viestiin on yritettävä jotain ängetä. Ei kovin lennokkaalta vaikuta nuo näkemyksesi.
        Sinun henkinen kypsyytesi ei todellakaan ole kolmekymmentä vaan lähellä kolmea.
        Itse olen jo niin iäkäs, etten viitsi edes mainita sinulle .

Tuohan on vielä pahempaa, jos kypsällä iällä antaa itsestään tuollaisen kuvan. Hyvä, jos mun näkemykset eivät ole enää liian lennokkaata. Oleksä Pohojanmaalta kun puhut noin lennokkaata? Se selittäisi tuon huumorin...

• ----------
        Virya kirjoitti:

Tuohan on vielä pahempaa, jos kypsällä iällä antaa itsestään tuollaisen kuvan. Hyvä, jos mun näkemykset eivät ole enää liian lennokkaata. Oleksä Pohojanmaalta kun puhut noin lennokkaata? Se selittäisi tuon huumorin...

Painu vettiin täältä kuseksimasta !
        Sinua ja vielä vähemmän tyhjyyttään kumisevia "mielipiteitäsi" täällä kaivataan.

• Virya
        ---------- kirjoitti:

Painu vettiin täältä kuseksimasta !
        Sinua ja vielä vähemmän tyhjyyttään kumisevia "mielipiteitäsi" täällä kaivataan.

Ethän sä kovin tyytyväiseltä vaikuta. Mähän sanoin etten usko silikonien nostavan itsetuntoa.

• vielä kerran !
        Virya kirjoitti:

Ethän sä kovin tyytyväiseltä vaikuta. Mähän sanoin etten usko silikonien nostavan itsetuntoa.

Voi tyhjäaivo viro kun minulle EI ole koskaan ollut silikoneja enkä tarvitse edes harkita niitä. Rintakudosta, ihan ogininellia, olisi vaikka sulle antaa, jos sen ajattelit auttavan. Ennenkaikkea sinä tarvitsisit aivoimplantteja.

• Virya

Teidän kanssa oli kiva rupatella!

• vaan Virya

täällä toinen itseriittoinen ihminen :) Implantit piti saada täydentämään tätä ihanaa kokonaisuutta. Hyvää kevättä sinulle :)

• Virya
        vaan Virya kirjoitti:

täällä toinen itseriittoinen ihminen :) Implantit piti saada täydentämään tätä ihanaa kokonaisuutta. Hyvää kevättä sinulle :)

Itseriittoisempi. Makuasioista ei voi kiistellä. Kiitos, hyvää alkavaa kevättä myös sinulle. Kevät lyödään lukkoon vasta maaliskuun lopulla (oinas), tämä aika on vielä tällaista päämäärätöntä haahuilua (kalat).

• ----------
        Virya kirjoitti:

Itseriittoisempi. Makuasioista ei voi kiistellä. Kiitos, hyvää alkavaa kevättä myös sinulle. Kevät lyödään lukkoon vasta maaliskuun lopulla (oinas), tämä aika on vielä tällaista päämäärätöntä haahuilua (kalat).

Eikö tämä VIROA ymmärrä lopettaa tyhjän jauhamista.

• virya...
        ---------- kirjoitti:

ole ainut tyhjänjauhaja. Minä olin myös innokkaana mukana :)

• Virya
        ---------- kirjoitti:

En saa selvää sun lukihäiriöstä.

• Virya
        virya... kirjoitti:

ole ainut tyhjänjauhaja. Minä olin myös innokkaana mukana :)

Heja Sverige!

• -------
        Virya kirjoitti:

En saa selvää sun lukihäiriöstä.

Viroja olet mikä viroja.
        Ruotsalaiset ovat sitten asia erikseen. Älä vetti yritä sotkea heitä tähän.

• Virya
        ------- kirjoitti:

Viroja olet mikä viroja.
        Ruotsalaiset ovat sitten asia erikseen. Älä vetti yritä sotkea heitä tähän.

Häiriö on siinä, joka ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Lukemaan oppiminen olisi hyvä alku. Ruotsalaisia ei tarvitsekaan sotkea tähän, he ymmärtävät hyvin eri kieliä. Mutta eihän se suomalaisten vika ole jos ei kieli taitu, synnynnäisistä asioista ei voi tuomita.

• hih,hih
        Virya kirjoitti:

Häiriö on siinä, joka ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Lukemaan oppiminen olisi hyvä alku. Ruotsalaisia ei tarvitsekaan sotkea tähän, he ymmärtävät hyvin eri kieliä. Mutta eihän se suomalaisten vika ole jos ei kieli taitu, synnynnäisistä asioista ei voi tuomita.

Vieläkö se stalinin nainen siellä kirvistelee...

• Virya
        hih,hih kirjoitti:

Vieläkö se stalinin nainen siellä kirvistelee...

Haloo! Joku on nyt lukenut liikaa Sofi Oksasta. Voi vaan kysyä millaista ihmistä kiinnostaa Suomessa pykätyn savolaisvirolaisen kaurisnaisen näkemykset mistään?!

• .....................
        Virya kirjoitti:

Haloo! Joku on nyt lukenut liikaa Sofi Oksasta. Voi vaan kysyä millaista ihmistä kiinnostaa Suomessa pykätyn savolaisvirolaisen kaurisnaisen näkemykset mistään?!

.........

• Virya
        ..................... kirjoitti:

.........

Tulet siksi mitä ajattelet.

• inkuti
        Virya kirjoitti:

Tulet siksi mitä ajattelet.

inkuti

• Virya
        inkuti kirjoitti:

inkuti

"Niil oli taivaansininen BMW
        Ja niil oli kipeesti rahaa etupenkin alla
        Jee jee jee..."

• eikös sinulla
        Virya kirjoitti:

"Niil oli taivaansininen BMW
        Ja niil oli kipeesti rahaa etupenkin alla
        Jee jee jee..."

ole oranssi lada?

• Virya
        eikös sinulla kirjoitti:

ole oranssi lada?

Eikä oranssia Ladaakaan. Miksi olisi?

• kuules
        Virya kirjoitti:

Eikä oranssia Ladaakaan. Miksi olisi?

muuten vaan.

• Virya
        kuules kirjoitti:

muuten vaan.

En Ladaa enkä Bemariakaan, koska en tarvitse niitä silikonejakaan. Mutta eihän sille sitten mitään voi, jos jotkut tarvitsevat. Tasan ei käy onnen lahjat.

• olisi..
        Virya kirjoitti:

En Ladaa enkä Bemariakaan, koska en tarvitse niitä silikonejakaan. Mutta eihän sille sitten mitään voi, jos jotkut tarvitsevat. Tasan ei käy onnen lahjat.

tarvinnut siis silkkareita rintani olivat hyvät muutenkin. halusin vain ehostaa ihanaa itseäni.

• tarvitsen
        Virya kirjoitti:

No automerkki ei ole mikään täällä mainituista. Tarvitsen itse sen auton kun minulla ei ole elättäjää joka kantaisi rahaa kotiin ja kuskaisi mersulla minua paikasta toiseen. Elän omilla tuloillani ja niistä maksoin silkkarinikin, kun katsoin niitä tarvitsevani, aivan itseni ei kenenkään muun vuoksi. No joo, tasan ei käy onnen lahjat, tai omassa tapauksessani huonosti sijoittuneet geenit kun rinnat eivät kasvaneet sellaisiksi kuin sinulla. Onnesta taas ei voi puhua kun en halua olla baareissa tyrkyllä miehille että saisi sellaisen örveltäjän kotisohvalleni.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe