Tiedustelu

miljoonapulu

Mitä teillä tälle päivälle tiedossa?

Ajattelin itse mennä lenkille ja valokuvaamaan lumisia näkymiä.

20

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattus sp.

eli menen jatkamaan omakotitalon tyhjennystä. Aika likaista hommaa esim. kellarikerroksen siivoaminen. Huomenna taas olen lupautunut auttamaan yhtä ystävää huonekalujen siirtämisessä lattiaremontin tieltä. No, siinä menee onneksi vain hetki.

Nyt taas siivoilen kotona. Pitäisi kyllä olla enemmän ulkona..

• miljoonapulu

Oletpa reipas ja ahkera.

• Rattus sp.
        miljoonapulu kirjoitti:

Oletpa reipas ja ahkera.

Ystävien avun tarpeessa on havaittavissa päällekkäisyyttä ja ystäviä ei jätetä pulaan.

Täytyy myöntää, että mehut ovat jo poissa. Olen kanniskellut mm. vanhoja kaapin ovia ja perunalaatikoita. Toisaalta omakotitalon tyhjentämisessä on enää kuukausi aikaa ja lattiaremontti valmistuu ensi viikolla.

• miljoonapulu
        Rattus sp. kirjoitti:

Ystävien avun tarpeessa on havaittavissa päällekkäisyyttä ja ystäviä ei jätetä pulaan.

Täytyy myöntää, että mehut ovat jo poissa. Olen kanniskellut mm. vanhoja kaapin ovia ja perunalaatikoita. Toisaalta omakotitalon tyhjentämisessä on enää kuukausi aikaa ja lattiaremontti valmistuu ensi viikolla.

Oikeaa toimintaa tuo ettei ystäviä jätetä pulaan.

Hienoa kun autat ystäviäsi. :)

• Rattus sp.

Ystävää, jota autan huonekalujen siirrossa lattiaremontin tieltä, oli mukana metsän istutuksessa.

Ystävää, jota autoin viime vuonna äitinsä asunnon remontoinnissa, on miehensä kanssa muuttanut tavaroitani pakettiautollansa.

Eräs ystäväni, jota olen myös auttanut muutossa, olisi siirtänyt kyläilyään toiseen paikkaan, kun koirani satutti itsensä uutena vuotena ja ei ollut varmuutta joudunko lopetuttamaan koiran.

Ystävä, jota autan omakotitalon tyhjentämisessä, menetti miehensä ennalta arvaamatta sairaskohtaukseen. Eli hän tarvitsee kyllä kaiken avun. Onneksi hänellä on myös muita ystäviä, jotka ovat olleet apuna.

Kyllä ystävät muodostavat tukiverkoston toisilleen. Ei täällä muuten jaksaisi..

• Rattus sp.
        miljoonapulu kirjoitti:

Oikeaa toimintaa tuo ettei ystäviä jätetä pulaan.

Hienoa kun autat ystäviäsi. :)

Suosittelen myös muille. Kyllä yhteinen tekeminen vahvistaa ystävyyssuhteita. Jokainen tietää osaltaan, ettei jää pulaan.

Rehellisesti sanottuna luotan enemmän ystävieni kuin siskojeni apuun..

• vanhapiru.

Siivota ja käydä kaupassa.Illalla vois lämmittää saunan ja ottaa pari siideriä...

• miljoonapulu

Kuulostaa mukavalta tuo sauna ja siideri osuus.

Siideriä taidan muuten ostaakin kun menen kauppaan seuraavan kerran.

• miraley

Heippa vaan,

Kävin aamupäivällä "kampurilla" ja olen melko tyytyväinen lopputulokseen. Ulkona on ihana talvisää eli ulkoilusää. Tosin en voi mennä uuden kampaukseni takia hiihtämään, koska illalla on menoja. Menen kirkkoon. olisi myös saunomista tiedossa, mut taidan senkin jättää tänäpäivänä väliin. Muuten lueskelen lehtiä ja olen valmistautumassa iltanyyttäreihin. No ihan kiva vapaapäivä on, melko vaihtelevakin. Otan tässä pari tuntia rennosti ja nautin vähän herkkuja, tosin illalla on varmaan pöytä koreana, saas nähdä.

mukavaa päivää kaikille.

t:mira-ley :)

• miljoonapulu

Kuulostaa kivalta sinun päiväsi.

Tuliko kampauksestasi hyvä? Eli oletko tyytyväinen?

• miljoonapulu
        miljoonapulu kirjoitti:

Kuulostaa kivalta sinun päiväsi.

Tuliko kampauksestasi hyvä? Eli oletko tyytyväinen?

Hitsi, taidan olla väsynyt. Kerroit olleesi tyytyväinen ja sitten mä kysyn sitä, että oletko tyytyväinen.

Huomasin vasta kun viesti oli jo lähtenyt. Höperöksi olen tulossa. Krääk. Koittakaa kestää mua höppänää :( .

• mira--ley
        miljoonapulu kirjoitti:

Hitsi, taidan olla väsynyt. Kerroit olleesi tyytyväinen ja sitten mä kysyn sitä, että oletko tyytyväinen.

Huomasin vasta kun viesti oli jo lähtenyt. Höperöksi olen tulossa. Krääk. Koittakaa kestää mua höppänää :( .

Hei,

Kiitos vastauksestasi. ei se mittää haittaa se kysymys siellä välillä. tulipahan nyt kuitenkin selväksi asia, vai kuinka. Kivaa iltaa sinulle juttutäti. Olet nimittäin pannut monet keskustelut käyntiin...;))

t:mira-ley :))

• Schicksal
        mira--ley kirjoitti:

Hei,

Kiitos vastauksestasi. ei se mittää haittaa se kysymys siellä välillä. tulipahan nyt kuitenkin selväksi asia, vai kuinka. Kivaa iltaa sinulle juttutäti. Olet nimittäin pannut monet keskustelut käyntiin...;))

Niinku tietää, kel ammuja on.

Siis mittalypsyt tässä painaa päälle...työniloo!

Ens kuussa ei YHTÄÄN vapaapäivää!

Täs kuus on 3 vapaata.

En valita, itse olen ammattini valinnut.

• miljoonapulu
        mira--ley kirjoitti:

Hei,

Jaaha, vai oon juttutäti.

Sana täti. Kräääk.

Jutunvääntäjä kyllä tahron olla ma. Täti oon vaa pikkunaperoille. Muuten en ole.

Ootte saanut olla rauhassa keskustelunalootuksistani palstalaiset toi knuppi o välil vaa nii tyhi. No, kovasti kuitenkin kiinnostaa miten immeisillä menee.
        Viihyn tääl vaikken keksine siin määri jutui ku tahtoisin.
        Ja kyl se vaa nii o ettei ain kerkke.

• miljoonapulu
        Schicksal kirjoitti:

Niinku tietää, kel ammuja on.

Siis mittalypsyt tässä painaa päälle...työniloo!

Ens kuussa ei YHTÄÄN vapaapäivää!

Täs kuus on 3 vapaata.

En valita, itse olen ammattini valinnut.

Onko sulla montakin lehmää?

• Se Sinuun ihastunut:)

Minä teen kunnon kävelylenkin ja sitten lämmitän saunan sekä otan sinne pari kylmää olutta, istun siellä kaikessa hiljaisuudessa ja suunnittelen uuden elämäni seuraavia käänteitä:)

• miljoonapulu

Kävelylenkki raikkaassa talvi-ilmassa hyvä ajatus.
        Sauna ja olut hyvä yhdistelmä. Mahdollisimman kylmä olut on niiiin hyvää. Hanaolut pubissa on muuten kylmää. Olvi ei oo mun lemppari mutta mutta Karjala, Karhu, Fosters ovat kelpo oluita sekä tykkään aivan tummista oluista.
        Muistan jonkun kerran jos toisen kun ostin A-liikkeestä tosi tummaa olutta (ei mustaa olutta, sellaistakin on kyllä) ja oli se hyvää.

Jaaha, näyttää palstalaisissa olevan suunnittelijakin. No, minkääs alan suunnittelijoita olet. Ei vaineskaa piti vähä viisastella nääs.
        Jaaha suunnittelu on hyvä asiia.

Kerroksää meil muillekii saunan jälkke mitäs oot suunnitellunna?

• gg-10

Päivä luiskahti. Mitään erityistä en saanut aikaan. Mutta: pelasin nuorison kanssa Kimbleä.

• miljoonapulu

Hienoa kun pelasit nuorison kanssa Kimbleä.

Mukavaa ajanvietettä varmasti sinulle ja nuorisolle.

• nää muut nykypelit on liian vaativia ja ei kiinnostus riitä.Pleikkarit ja muut sellaset meinaan.Nuoriso on kyllä mukavaa ja niiden kans aika menee.Eilinen norm.kotiaskareita.Hiihtämään ois kyl kova halu .Tänään täytyy aika yrittää siihen repiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe