Olen kuullut, että Kuopiossa kuunnellaan ja jopa nauhoitellaan naapuriasunnoista kuuluvia ääniä, mm. puhetta.
Sitten näitä nauhoja levitellään ulkopuolisille, ja leimataan naapurit hulluiksi.
Onko kyseessä rikos, eli salakuuntelu ja ykityisyyttä loukkaavien tietojen levittäminen?
Kertooko tuollainen kyttäysmentaliteetti henkisestä sairaudesta vai mistä?
Onko muuallakin samanlaisia tapauksia?
Kyttäily
11
1019
Vastaukset
- kuuntelulaitteet asennetaan jo
rakennusvaiheessa. Eihän se ole mitään uutta, sehän aivan normaalia vasemmistopolitiikkaa ja oppi entisestä Venäjän maasta. Miten sitä tietää kuka kapitalisten kätyri ellei siitä ota selvää?
- ilman tulta
Höpö-höpö puheita tälläiset taas, jos itse on epäluuloinen ja häiriköinyt asunnossa naapureitaan, on helppo sitten syytellä muita ja KUVITELLA naapureiden kyttäilevän ja kiikaroivan.
Eiköhän kaikilla "naapureilla" ole muutakin tekemistä.- vielä kunnon sosialisteja
ollaan että salakuuntelua ja kyttäystä harrastetaan ja otetaan selvää toisten oivoituksista ettei niissä ole maanpetoksen linjaa. Mihin se meidän suuri ja mahtava sosialismi muka olisi hävinnyt?
- plösö joonas
onko seksi ääniä kans nauhoitettu? naimisen läiskettä? sitä jos joku nauhoittaa c-kasetille niin voisin ostaa
- kiinnostavia, koska
niissä ei ole poliittista sisältöä. Ne sosialistilla ja kapitalistilla samankaltaisia. Muttei sosialistisesta kyttäilystä tule valittaa, se tulee aina olemaan keskuudessamme vaikka neuvostoliitto romahti. Ei aate silti katoa.
Paikkansa pitää. Ainakin minun entinen naapurini kyttäsi ja kuunteli ja "oli kuulevinaan" rappukäytävästä minun puhettani toiselle ihmiselle sellaisenakin päivänä, kun en ollut paikalla. Olin jopa kurkistellut hänen ikkunastaan myöskin päivänä, jolloin olin toisella paikkakunnalla. Tosin hän kuuli Supon käskyjä ja puhetta myös omasta puhelinpistokkeestaan ymv. Jatkuvaa häiriköintiä ovikellon rimputuksineen ja puhelinsoittoineen sekä päivä- että yöaikaan. Ja naapuri käräjille kunnian loukkauksesta, siis minä. Kehottaisinpa varovaisuuteen ko. tapaisten ihmisten kanssa, ettei joudu maksumieheksi minun laillani. Jokainen voi itse päätellä onko tuollainen ihminen terve. Valitettavasti syyttäjä ei tuntenut ko. henkilöä.
Olen ex-kuopiolainen tätä nykyä minäkin, tosin omistan entisen asuntoni edelleenkin, jäipähän sijoitusasunto ja roimat vuokratulot, että pieleen meni kyttäilyn perimmäinen tarkoitus - eli minun asuntoni saaminen omaan omistukseensa korkeiden korvausvaatimusten muodossa (n. 100.000 euroa kaikkiaan). Sai hän toki 600 euroa sitä korvausta ;-)- Mitenkähän tämä
viesti pitäisi tulkita? Kirjoitat, että "joutui tyytymään 600€:n korvauksiin".
Kumpiko oli syyllinen, sillä yleensä syylliselle ei makseta minkäänlaisia korvauksia. - Rautalangastako malli väänn...
Mitenkähän tämä kirjoitti:
viesti pitäisi tulkita? Kirjoitat, että "joutui tyytymään 600€:n korvauksiin".
Kumpiko oli syyllinen, sillä yleensä syylliselle ei makseta minkäänlaisia korvauksia.Jos ihminen häiriköi naapuria vuosikausia ja häiritty viimein antaa tulla samalla mitalla takaisin, häirikkö tekee rikosilmoituksen häiritsemästään ihmisestä. Koska häiritty ei ole ollut pikkumainen ja kirjannut ylös kaikkia tapahtumia, viestejä, lappusia, hänen nimissään lähetettyjä kirjeitä naapureille ym. yhtä sairasta, asia kääntyykin päinvastoin ja häirikkö kehittää mielessään tarinan ja jos ihminen on sairas mieleltään, uskoo siihen itsekin 110-prosenttisesti. Valehtelee oikeudessa pokkana ja kun toinen osapuoli ei ole tallentanut esim. sähköposteja, tekstiviestejä, postiluukusta tulvineita uhkauslappuja ym. joutuukin se häiritty syytettyjen penkille ja maksamaan korvauksia häirikölle ja kyttääjälle. Se kyttäyskin on todellista, web-kameran silmä ikkunassa ja kuvan napsaus, jos joku erehtyy TALOON (siis ei kyttääjän ikkunoihin) päin vilkaisemaan. Koska talo on kadunkulmassa, pakostakin katua ylittäessään joutuua talon suuntaan katsomaan. Tätähän on jatkunut vuosikausia ja virkavalta on kyllä tietoinen kuka todellisuudessa on syyllinen ja kuka ei. Tämä vaan selitykseksi ihmettelyyn, sillä olen seurannut asiaa hyvin läheltä.
- voittaa oikeudessa
Rautalangastako malli väänn... kirjoitti:
Jos ihminen häiriköi naapuria vuosikausia ja häiritty viimein antaa tulla samalla mitalla takaisin, häirikkö tekee rikosilmoituksen häiritsemästään ihmisestä. Koska häiritty ei ole ollut pikkumainen ja kirjannut ylös kaikkia tapahtumia, viestejä, lappusia, hänen nimissään lähetettyjä kirjeitä naapureille ym. yhtä sairasta, asia kääntyykin päinvastoin ja häirikkö kehittää mielessään tarinan ja jos ihminen on sairas mieleltään, uskoo siihen itsekin 110-prosenttisesti. Valehtelee oikeudessa pokkana ja kun toinen osapuoli ei ole tallentanut esim. sähköposteja, tekstiviestejä, postiluukusta tulvineita uhkauslappuja ym. joutuukin se häiritty syytettyjen penkille ja maksamaan korvauksia häirikölle ja kyttääjälle. Se kyttäyskin on todellista, web-kameran silmä ikkunassa ja kuvan napsaus, jos joku erehtyy TALOON (siis ei kyttääjän ikkunoihin) päin vilkaisemaan. Koska talo on kadunkulmassa, pakostakin katua ylittäessään joutuua talon suuntaan katsomaan. Tätähän on jatkunut vuosikausia ja virkavalta on kyllä tietoinen kuka todellisuudessa on syyllinen ja kuka ei. Tämä vaan selitykseksi ihmettelyyn, sillä olen seurannut asiaa hyvin läheltä.
niinhän se taitaa olla että ei rehellisyys tätä maata peri. Käräjillä voittaa se joka osaa silmää räpäyttämättä valehdella toisen päälle mitä törkeimmin. Näitä tapauksia riittää niin kauan kun yhteiskunta ruokkii narsistista ihmiskuvaa. Valitettavasti tuomiot eivät aina osu kohdalleen. Ottakaa opiksi tästäkin.
- saattaa olla
erään "sairaan kertomuksia". On kuultu, että eräs tietty skitsofreenikko oli kertonut juuri noin ja asiassa ei ole tietenkään perää. Eipä arvoa sairaan jutuille ja terve ihminen osaa käsittää mikä on totta.
- Paljon nähnyt ja kuullut
Onko Kuopiossa paljonkin noita Niuvasta karanneita? Minunkin entisellä työpaikkalla niitä oli muutama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804