Moro,
On tietysti hyvä että tällaisia palstoja on niille ihmisille, jotka nyt kärsivät lomautuksista tai työttömyydestä tai vaikkapa pientä eläkettä saaville.
Mutta... me muut, jotka vielä olemme työssä ja nautimme palkkaa, ei ihmeessä ruveta pihtaamaan jokaista euroa, siinä käy hullusti omillekin työpaikoillemme jos kaikki vetävät kukkaronnyörit kiinni.
Käydään kaupassa normaalisti, ostetaan sitä mitä tarvitaan ja jos varaa on, niin voihan sitä nyt tehdä vähän enemmän ja isompiakin hankintoja.
Ja sitten... älkää nyt hyvät ihmiset varatko ulkomaanmatkoja vaan lomaillaan nyt täällä Suomessa. Etelän laskettelukeskuksetkin ovat saaneet lunta ja vähän ylempänä on upeita paikkoja viettää talvilomaa, pääsiäistä, vappua jne.jne.
Nyt tarvitaan sitä kuuluisaa talvisodan henkeä.
Sisua suomalaiset!
Kaikki palkkaa nauttivat ostoksille
Gimma
1
397
Vastaukset
- kulttamiseen
Ei muuta kun törsää vaan ne omat rahasi ja ole onnellinen tyhjätasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351